Vizitator ionut_mafiotul87 Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 deci am un scuter in 4 timpii marca garelli. il pornesc si nu prinde viteza se tureaza in gol mai mult de 25 de km nu prinde si daca trece de 25 im trebuie 100 de km la dispozitie. ai idei de la ce poate fii Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 Daca se tureaza si nu-i creste viteza, inseamna ca ai probleme la transmisie. Vezi ambreiajul si, daca transmisia e pe curea, intinderea curelei. Motorul n-ar trebui sa aiba nimic. Link spre comentariu
Vizitator ionut_mafiotul87 Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 poi asai motorul nu are nimica porneste . am incercat sa scot fulia aia si nu am reusit am tinut su frana am dat jos si paleta aia de la motor ca sa tin contra ca sa pot desface fulia si nu am reusit . am obs ceva in timp ce mesteream acolo ... am pus inapoi si am pornit motorul am dat inapoi capacul in timp ce mergea motorul si fulia de pe spate de la roata se misca in stanga cand accelerez si in dreapta cand nu mai accelerez. asa ar trebui sa se miste si aia de la motor (ma refer la fulie ) ca aia nu se misca ? Link spre comentariu
Vizitator ionut_mafiotul87 Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 Despre ce motor vorbim, si despre ce curea? imi poti da un id de mes sau un maill Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 21, 2009 Partajează Postat Martie 21, 2009 Mai am si eu o intrebare!Nu avea sigurante cred ca cineva sia mai bagat nasul in el!am scos boltul,pisonul,segmentii dar inainte de ai inlocui mai am o intrebare cruciala!Biela are un mic joc...cred ca biela este foarte greu de schimbat ce ma sfatuiti sa fac?Sa pun pe aceasi biela?Are ceva?Caci motorul meu nu din cauza asta cred ca sa gripar si din cauza ca nu avea sigurante si a mers fara ulei! Sunt cam 2 cauze! Link spre comentariu
kappy Postat Martie 21, 2009 Partajează Postat Martie 21, 2009 daca jocul e mic, nu ar trebui sa ai probleme...poate la reglarea aprinderii,dar nu exista pericol sa ti se gripeze din cauza asta...evident...daca o sa iti faci un obicei de a pune ulei de amestec in benzina, pentru ca lipsa uleiului duce la gripare Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 21, 2009 Partajează Postat Martie 21, 2009 daca jocul e mic, nu ar trebui sa ai probleme...poate la reglarea aprinderii,dar nu exista pericol sa ti se gripeze din cauza asta...evident...daca o sa iti faci un obicei de a pune ulei de amestec in benzina, pentru ca lipsa uleiului duce la gripareDa pai eu din aceasta cauza(mers fara ulei) mi s-a intamplat asta jocul nu este mare!!!Ii voi pune segmenti si piston pe aceasi biela! Pentru ca nu cred ca se inampla ceva pentru ca are joc mic cauza asta a fost si ce ma uimit nu a avut sigurante boltul! Si cred ca din cauza si la sigurante s-a dus! Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 21, 2009 Partajează Postat Martie 21, 2009 Eu cred ca sa gripat poate pentru ca uleiul nu ajunge in carburator!Eu am 2 rezervoare e ulei si de benzina as putea totusi sa nu mai pun ulei in rezervorul de ulei si sa pun ulei direct in cel de benzina ca sa fiu sigur ca daca ajunge benzina sigur va ajunge si uleiul?Pana stabilesc daca din rezervorul de ulei ajunge sigur uleiul in carburator?Asta preventiv sa pun benzina intr-o sticla si ulei si sa agit si apoi sa bag in rezervor la ma mobre pana ma lamuresc cum sta treaba?Stiu ca se pune cam 30ml la 1l de benzina~! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 21, 2009 Partajează Postat Martie 21, 2009 Pai daca ai rezervor de ulei, cum mama naibii e ala motor in 4 timpi?Intrebare: ai supape, curea sau lant de distributie, ax cu came? Daca nu, atunci e motor in 2 timpi. Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 Vezi ca ne-ai incurcat eu sunt autorul threadului si am speecificat ca este in 2 timpi!E transmisie fara curea e in 2 timpi! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 Sorry! Ai dreptate Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 :cry: Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 Asa arata scuterache acum!Am vazut ca are curea la transmisie dumneavoastra ce ziceti este in 2t sau 4t?Pentru ca sa stiu ce zic la magazin cand o sa ii cumpar set?Multumesc!Iar baiatul cu scuterul de mai sus eu sunt de parere ca e cureaua?Si mie mi sa intamplat la o capra!Sau poate fi cel mai sigur de la o piesa de la transmisie! Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 Asa arata scuterache acum!Am vazut ca are curea la transmisie dumneavoastra ce ziceti este in 2t sau 4t?Cureaua face parte din transmisia variomat,nu are legatura cu cicli motorului(2T sau4T)pentru a afla daca este in 2 sau 4 timpi,verificati daca aveti supape in capul cilindrului,daca aveti este in 4 timpi,daca nu,este in 2,sau daca nu va dati seama,faceti o poza cu acesta(cilindrul). Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 22, 2009 Partajează Postat Martie 22, 2009 Uite poza !!Nu luati in calcul scrisul! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum