Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Am incercat sa schimb segmenti la un scuter ar ma blocat cva


Vizitator Hayabusa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 92
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • yo9hrb

    20

  • miron1947

    17

  • srdjan

    4

  • kappy

    1

Top autori în acest subiect

e in 2 sau 4 timpi? ideea ca sa scoti pistonul e sa deschizi o supapa pentru a putea primi aer ca sa nu videze camera de ardere la scoatere. daca nu ai inteles...imagineaza-ti o seringa metalica la care tii degetul un se pune acul...si incerci sa tragi pistonul :nebunrau: ca sa deschizi supapa ar trebui sa vezi cum e controlata. la motoarele in 4 timpi se folosesc tacheti (clubutori) in schimb la alea in 2 timpi insusi pistonul face inchiderea pe un perete lateral daca nu ma insel. o alta varianta ar fi sa scoti bujia. daca nu asta e problema... fa o cercetare si da mai multe detaliiLE: imi cer scuze...acuma am vazut ca ai precizat capacitatea si tipul motorului... imi statea mintea la altceva... oricum ti-am raspuns ce credeam in ambele situatii :jytuiyustai asa sa ne intelegem...tu ai desfacut chiulasa... asta inseamna ca vezi pistonul dinspre camera de ardere.inseamna ca pe tine te blocheaza arborele/biela sa scoti pistonul, adica trebuie din partea cealalta sa-l deschizi, eliberezi, scoti

Link spre comentariu

cand mergi dupa segmenti uita-te si cum arata un piston nou... daca comparativ cu ala nou nu-ti place cum arata al tau, schimba-l, si schimba si camasa cilindrului daca vrei. nu uita de ulei subtire si rodaj. dupa rodaj schimba uleiul (asta daca nu e cu amestec) ar mai fi de lucrat si la cuzineti (intre biela si arbore) dar acolo is date mai complexe. daca ajungi la mecanic ia in calcul si treaba asta

Link spre comentariu

My friend, de regula, la motorasele astea mici, in momentul in care scoti chiulasa, poti scoate si cilindrul. Atunci ajungi in faza in care poti scoate segmentii. Adica vezi pistonul pe de-antregul. Daca vrei sa schimbi pistonul, ar trebui sa sti ca este destul de imperecheat cu cilindrul. Deci se schimba ambele. Oricum, si cilindrul se uzeaza. Destul de mult. Iar chestia cu controlatul supapei.... uit-o. Ordinea de demontat asa ceva e irmatoarea: se da jos chiulasa. Dupa care poti da jos cilindrul (sunt fixate de aceleasi suruburi). Dupa care, daca nu-ti ajunge, se desface carterul (longitudinal). Asta daca vrei sa umbli la rulmenti. Ai grija cand asamblezi carterul la loc, trebuie etansat foarte bine. Daca e motor in 4 timpi poti pierde ulei, daca e motor in 2 timpi, trage aer fals (admisia se face prin carter, orice aer in plus e daunator).

Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa

Pai imi puteti spune si mie pas cu pas cam ce trebuie sa fac sa scot pistonul si segmentiiAm inteles ceva de genul ca trebuie sa scot o siguranta cu un cleste pentru sigurante interioare si apoi scot boltul si pistonu? :freaza:

Link spre comentariu

Exista clesti pentru pus/scos sigurante. Cu aia rezolvi treaba imediat. Sigurantele trebuie puse, ca altfel boltul de deplaseaza si beleste cilindrul.

Link spre comentariu
Vizitator ionut_mafiotul87

salut care imi spune si mie de ce nu are forta motorul in 4 timpi ? il pornesc (porneste mai grelut dar porneste ) si dau sa plec il simpt cu merge turat dar viteza p..a se tureaza la greu si nimica .astazi lam desfacut sa vad poate e cureaua de vina si am obs ce e cam slaba.asa trebuie sa fie ?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări