Vizitator Hayabusa Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 Va rog frumos ma puteti ajuta si pe mine am un Malaguti Centro 49 2t lam desfacut chiulasa tot si am ajuns la piston dar nu stiu cum sa il scot am inteles ca segmenti sunt in spatele pistonului In adresa de mai jos aveti atasate niste poze care leam incarcat pe un alt forum!!! http://www.craiovaforum.ro/motociclete/ ... 29933.html Link spre comentariu
srdjan Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 e in 2 sau 4 timpi? ideea ca sa scoti pistonul e sa deschizi o supapa pentru a putea primi aer ca sa nu videze camera de ardere la scoatere. daca nu ai inteles...imagineaza-ti o seringa metalica la care tii degetul un se pune acul...si incerci sa tragi pistonul ca sa deschizi supapa ar trebui sa vezi cum e controlata. la motoarele in 4 timpi se folosesc tacheti (clubutori) in schimb la alea in 2 timpi insusi pistonul face inchiderea pe un perete lateral daca nu ma insel. o alta varianta ar fi sa scoti bujia. daca nu asta e problema... fa o cercetare si da mai multe detaliiLE: imi cer scuze...acuma am vazut ca ai precizat capacitatea si tipul motorului... imi statea mintea la altceva... oricum ti-am raspuns ce credeam in ambele situatii :jytuiyustai asa sa ne intelegem...tu ai desfacut chiulasa... asta inseamna ca vezi pistonul dinspre camera de ardere.inseamna ca pe tine te blocheaza arborele/biela sa scoti pistonul, adica trebuie din partea cealalta sa-l deschizi, eliberezi, scoti Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 Te rog intra aici pentru a vedea poze! http://www.craiovaforum.ro/motociclete/ ... 29933.html Da!!!Am ajuns la piston!!!Dar nu stiu cum sa il scot!!!Unde sunt segmenti in spatele lui!? Link spre comentariu
srdjan Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 cand mergi dupa segmenti uita-te si cum arata un piston nou... daca comparativ cu ala nou nu-ti place cum arata al tau, schimba-l, si schimba si camasa cilindrului daca vrei. nu uita de ulei subtire si rodaj. dupa rodaj schimba uleiul (asta daca nu e cu amestec) ar mai fi de lucrat si la cuzineti (intre biela si arbore) dar acolo is date mai complexe. daca ajungi la mecanic ia in calcul si treaba asta Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 Multumesc frumos!!!Am hotarat!Ii voi cumpara segmenti si piston noi Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 15, 2009 Partajează Postat Martie 15, 2009 My friend, de regula, la motorasele astea mici, in momentul in care scoti chiulasa, poti scoate si cilindrul. Atunci ajungi in faza in care poti scoate segmentii. Adica vezi pistonul pe de-antregul. Daca vrei sa schimbi pistonul, ar trebui sa sti ca este destul de imperecheat cu cilindrul. Deci se schimba ambele. Oricum, si cilindrul se uzeaza. Destul de mult. Iar chestia cu controlatul supapei.... uit-o. Ordinea de demontat asa ceva e irmatoarea: se da jos chiulasa. Dupa care poti da jos cilindrul (sunt fixate de aceleasi suruburi). Dupa care, daca nu-ti ajunge, se desface carterul (longitudinal). Asta daca vrei sa umbli la rulmenti. Ai grija cand asamblezi carterul la loc, trebuie etansat foarte bine. Daca e motor in 4 timpi poti pierde ulei, daca e motor in 2 timpi, trage aer fals (admisia se face prin carter, orice aer in plus e daunator). Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Pai imi puteti spune si mie pas cu pas cam ce trebuie sa fac sa scot pistonul si segmentiiAm inteles ceva de genul ca trebuie sa scot o siguranta cu un cleste pentru sigurante interioare si apoi scot boltul si pistonu? Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Si mai am o intrebare sigurantele de la bolt trebuie puse inapoi?Si daca da este dificil sa le pui inapoi? Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Si mai am o intrebare sigurantele de la bolt sunt greu de scos si............trebuie sa le pui inapoi si daca da sunt greu de pus inapoi? Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 sigurantele de la bolt trebuie puse inapoi? Da este dificil sa le pui inapoi? Da Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Exista clesti pentru pus/scos sigurante. Cu aia rezolvi treaba imediat. Sigurantele trebuie puse, ca altfel boltul de deplaseaza si beleste cilindrul. Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Cu aia rezolvi treaba imediat.Daca nu este calamina in canal. Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa Postat Martie 17, 2009 Partajează Postat Martie 17, 2009 Ok multumesc tuturor Link spre comentariu
Vizitator ionut_mafiotul87 Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 salut care imi spune si mie de ce nu are forta motorul in 4 timpi ? il pornesc (porneste mai grelut dar porneste ) si dau sa plec il simpt cu merge turat dar viteza p..a se tureaza la greu si nimica .astazi lam desfacut sa vad poate e cureaua de vina si am obs ce e cam slaba.asa trebuie sa fie ? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 18, 2009 Partajează Postat Martie 18, 2009 Despre ce motor vorbim, si despre ce curea? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum