Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

driverL297/L298 compatibil cu Mach3?

Vizitator boygenius

Postări Recomandate

Vizitator boygenius

Salutare!Vreau sa stiu si eu daca cu ajutorul montajului prezentat aici, cu L297 si L298 se pot comanda doua motoare pas cu pas bipolare pentru realizarea unui Polycutt direct din pc (pe p. paralel).Vreau sa folosesc Mach3, mai exact unul din wizard`s si anume write-ingraving.Daca mai sunt necesare alte montaje aditionale va rog invatati-ma ca sunt incepator in cnc-uri :jytuiyu Astept pareri si sugesti!!!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Badman

1

Top autori în acest subiect

Vizitator boygenius

Cred ca trebuuie sa completez intrebarea ca poate nu s-a inteles ce vreau sa aflu si daia nu primesc raspuns!As vrea sa stiu daca acel montaj realizat de Dl Vasile si postat pe forum(driver realizat cu integratele L297/L298) poate fi conectat direct la portul paralel. Doresc sa folosesc acest diver pt un CNC cu 2 axe destinat debitarii placilor de polistiren pt obtinerea unor diferite forme.Softul de comanda pt portul paralel a fost ales de mine Mach3 pt usurinta achizitionarii si pt unul din Wizard`s pe care il are in acelas pachet si care functioneaza sub acest program furnizand codu G functie de forma aleasa. As vrea sa stiu si daca acest program poate fi utilizat cu acest driver.Daca se poate realiza conexiunea rog pe Dl Vasile sau pe cine se pricepe sa posteze modalitatea exacta de conectare a montajului la portul paralel al PC-ului. Oschema de conexiuni....o diagrama...ceva din care sa reaiasa ordinea pinilor functie de varianta constructiva aleasa pt montaj.Multumesc celor care vor citii si vor raspunde!!

Link spre comentariu
  • Administratori

Da, se poate conecta direct la portul paralel. Fiecare poate comanda doar 1 singur motor, nu se pot lega 2 motoare la un controler

Link spre comentariu