Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

sunt incepator!

Vizitator electronix4ever

Postări Recomandate

• Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Am auzit ca pic-urile trebuie sterse inainte de a fi rescrise si nu ma nici o idee cum sa le sterg!Ajutati-ma cumva daca aveti vreo idee!Multumesc

Ai nevoie de un dispozitiv special, numit "programator". Cauta pe acest forum la sectiunea "PIC" subiectul numit "Link-uri utile AVR/PIC", ar trebui sa gasesti cate ceva pe acolo. Bafta ;)
Link spre comentariu

Hai s-o luam de la 0 :) Care e codul PIC-ului pe care vrei sa-l stergi?

Ok, am primit raspuns de la tine pe privat ca e vorba de un pic12c508. Asta e pagina produsului (de pe site-ul producatorului):http://www.microchip.com/stellent/idcpl ... e=en010102Da jos datasheet-ul si o sa vezi ca device-ul tau e de doua feluri: OTP (se poate programa doar o data, dupa ce l-ai programat nu-l mai poti reprograma) si programabil de mai multe ori (caz in care capsula trebuie sa aiba o "fereastra" prin care memoria se poate sterge cu UV). Uita-te in datasheet, identifica tipul capsulei si ai rezolvat problema.BTW, incearca sa cauti pe net "pic tutorial" sau "microcontroller tutorial" sau ceva asemanator. Sigur o sa te ajute.
Link spre comentariu

Cu ce imi recomanzi sa folosesc la stergerea pic-ului?

Reformuleaza te rog, ca-mi da cu zecimale. Ce ... cu ce ? :shock: PICu are fereastra pana la urma? Ce-ti recomand, indiferent de raspunsul tau, e sa pui mana pe un PIC cu flash, nu-l bate nimic cand e vorba de facut experimente. Un 16f628 e numai bun pentru tine.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...