Vizitator viobio Postat Februarie 18, 2012 Partajează Postat Februarie 18, 2012 Eu am pus o rezistenta de 47k intre cursor si capatul cald. Daca se intrerupe cursorul, ramine rezistenta si nu dispare negativarea.e o varianta ,dar ce tensiune ai in cazul in care se intrerupe cursorulrezistenta pusa intre cursor si capatul cald, trebuie aleasa astfel incit ,daca avem acest defect,sa ne asigure o tensiune de negativare,mai mare decit tensiunea de negativare pentru o functionare normala a amplificatorului,sa blocheze finalele Link spre comentariu
pusttiu Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 aseara l-am dezmembrat complet,,,,vreau sa modific putin si schema si capacele fata, spate. pe una din placi cred ca a luat foc o rezistenta ca e intrerupt si cablajul putin, inca nu am avut timp sa studiez sa vad care e pe schema.semireglabilii par ok, niste chestii micutze ca trimierii din plastic.....(e adevarat ca nu sunt ca cei rusesti pe care ii gaseam in rostov sau in alete scule mai vechi, (ms viorel o sa modific schema ca sa nu am probleme mai ales ca omu mi-a zis ca una din lampi era topita cu o gaura in ea ) in plus vreau sa ii pun si o temporizare pe anodica cu releu, ca sa cuplez la 30-40sec si alte sigurante pe trafurile de iesire ca e mai mare pacatul sa se arda , revin cu pozele cind le descarc Link spre comentariu
Liviu Ianush Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 dar ce tensiune ai in cazul in care se intrerupe cursorul Ai perfecta dreptate! Negativarea ceruta este 30V, cu cursor defect intra 42V. vreau sa modific putin si schema si capacele fata, spate... Uite manualul complet https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/ManualPriboj si ceva modding https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/PribojModding Aici este ce am facut eu http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=205&t=57703 omu mi-a zis ca una din lampi era topita cu o gaura in ea Asta se intimpla! https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/LampaTopita Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Februarie 19, 2012 Partajează Postat Februarie 19, 2012 Liviu,cu -42V e bine,cu aceasta tensiune de negativare se blocheaza finalele Link spre comentariu
Liviu Ianush Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 Metoda ta imi face serios cu ochiul. Ai independenta totala pe fiecare lampa finala, plus filtrare mai buna. Link spre comentariu
Kosmin Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 Pustiule daca vrei sa ii pui temporizare pe releu, fa cumva sa alimentezi releul din bara de negativare, astfel daca dispare printr-o eroare tensiunea de negativare iti decupleaza releul anodica si esti in siguranta. Link spre comentariu
Liviu Ianush Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 Alimentarea anodicei se face prin insumarea a 2 tensiuni redresate din 2 infasurari din traful de alimentare. Trebuie un releu dublu pentru ambele tensiuni (sau alta metoda), altfel se taie numai anodica si ramine G2 la lampile finale. https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/Priboj#5441171811241499730 Link spre comentariu
zal Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 Nu e nevoie de releu dublu, unul simplu, cu contactul între minus redresor şi masă. Şuntat desigur cu un cond de 4,7-10nF/1kV şi o rez de cîteva zeci de kOhmi, după gust. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Februarie 21, 2012 Partajează Postat Februarie 21, 2012 Pustiule daca vrei sa ii pui temporizare pe releu, fa cumva sa alimentezi releul din bara de negativare, astfel daca dispare printr-o eroare tensiunea de negativare iti decupleaza releul anodica si esti in siguranta.desteapta conceptie !!!! icon_jookimaginatia si stiinta de care vorbeam mai sus asa se vede diferenta intre un "copiac" sau "intrebaci" si unu care gindeste Link spre comentariu
pusttiu Postat Martie 7, 2012 Partajează Postat Martie 7, 2012 azi am dus trafurile la nea costica la rebobinat.... a fost tare dezamagit ca nu m-am dus cu schema dupa care au fost facute... poate are cineva schema trafului de alimentare , precum si a celui de iesire pe o hartie... sa ii pot spune cum sa le faca sa nu ma taxeze prea mult. ms ms Link spre comentariu
Liviu Ianush Postat Martie 7, 2012 Partajează Postat Martie 7, 2012 De iesire: https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/Priboj#5441171998290553746 https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/Priboj#5441172011839258898 https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/SchemaTrafoClona#5458450005410915586 De alimentare e clasic, sa iti dea tensiunile din bareta de jos: https://picasaweb.google.com/100591562823636348352/Priboj#5441171811241499730 Link spre comentariu
pusttiu Postat Martie 7, 2012 Partajează Postat Martie 7, 2012 multumesc, pt trafu de iesire e mai simplu....dar fiind 2 galeti trebuie impartite bobinele sper sa se descurce cu ultima poza...la cel de alimentare e mai complicat ....ca al meu e atat de ars incat nu se mai poate desface ca sa numere spirele de pe anodica ca sa il reconstituie, o sa ii dictez tensiunile si poate se descurca,,,desi eu nu stiu cum se calculeaza trafele care sunt impartite pe 2 galeti.... Link spre comentariu
pusttiu Postat Ianuarie 18, 2013 Partajează Postat Ianuarie 18, 2013 abia ieri am luat si eu cele doua trafuri de la nea costica. ambele sunt nelegate si trebuie sa se fac conexiunile finale. cel de alimentare e facut mai solid , nu avuse sarma din cel ars si a pus putin mai groasa...acu sa vad cum fac sa le fazez si sa le leg la conectorul ala timpit. ma poate ajuta cineva cu un capac din aluminiu si un spate pentru acest amplificator? contracost normal, spatele sa fie cu gaura pentru conector de pc si de 5mm grosime sau mai mare.multumesc. revin cu poze. Link spre comentariu
Liviu Ianush Postat Ianuarie 18, 2013 Partajează Postat Ianuarie 18, 2013 Trebuie mare atentie sa adaptezi un conector, cu filtru,. Nu este loc. Trebuie vazut exact locul pe capac (care nu prea este) sau folosit unul putin adinc. Altfel ori atingi in lampile finale ori in trafurile de iesire. E destul de timpit conceput. Eu am pus filtru in spatele butonului on/off. Apropo. Foloseste lampi care sa aiba aceeasi emisie (imperecheate). Cu lampile noi, pe rezistenta de 10 ohmi, la negativare de -30V sau mai mare trebuie sa citesti 0,65 V (putere disipata pe tub 15W). Nu regla amplificatorul dupa negativare, ci dupa tensiunea din catod. Incepe intotdeauna de la negativare -40V si apoi cobori pina atingi 0,65v, citita pe rezistenta din catod. Daca nu atingi aceasta tensiune, scade negativarea, dar nu sub -30 V (merge pina la -23V, dar risti ca o lampa sa incepa sa traga mult curent si se arde siguranta de pe PCB), citeste cit obtii si reglezi toate tuburile pe noul curent (de ex. ai citit 0,5 V, asta inseamna tuburi consumate un pic, pe lampa cu emisie slaba, le reglezi pe toate la fel). Te ajuta mult si acest calculator http://www.webervst.com/tubes1/calcbias.htm Pune dioda adevarata la negativare (1n4007) si un condensator hi-ripple, adevarat. Mie invariabil ala mi s-a umflat. Acum am pus ceva japonez, 560uF/400V si nu sughite. De la capatul cald al fiecarui semireglabil catre cursor pune 47K/1W (pont de la dl. lazaroiu), in caz de se duce semireglabilul, nu topesti lampile (nu ramii fara negativare), sau fa schema indicata de viobio http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=28&t=38668&start=45#p948294. Daca totusi o ia razna vreo lampa, intotdeauna sa ai siguranta calibrata pe PCB, originala este BПT6-4 (maxim 0,4A). Siguranta generala este tipul BПБ6-11 (3,15А, 250V). Pe iesirea de 8 ohm pune in paralel o rezistenta de 5W, 68-100ohm. Protejezi traful de iesire. Mai uita-te de aici http://www.elforum.info/viewtopic.php?f=205&t=57703 de inspiratie. Aici e manualul scanat complet https://picasaweb.google.com/liviu.hq/ManualPriboj#. Link spre comentariu
pusttiu Postat Ianuarie 22, 2013 Partajează Postat Ianuarie 22, 2013 am probat traful si este ok. cind a luat foc cel vechi , a topit si conectorul mare care venea pe placa de alimentare si acum nu mai incape in mufa. caut metode sa schimb conectorul cu altul din bucati si ma chinui sa gasesc o rezistenta care era lipita pe acolo . am gresit ca nu am notat cind am dat traful jos unde veneau firele si ce culoare avea, acu o sa am putin de lucru. cu ce as putea sa schimb acel conector? pls help, ca nu vreau sa mai cumpar altu...... ca dureaza. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum