Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cum lipesc?

Vizitator mr4

Postări Recomandate

Vizitator mr4

Sunt incepator in ale electronicii si vroiam sa vad intreb un lucru. Pentru inceput am luat un mouse si am vrut sa ii schimb sensorul care face miscarea cursorului. L-am schimbat de la un alt mouse dar nu reactioneaza in nici un fel. La lipitura trebuie sa aplic o anumita metoda sau doar lipesti si atat?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• yo9hnf

3

• ghimpe--

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Nu trebuie nimic special ( poate doar un varf subtire si sa nu insisti cu caldura ).Esti sigur ca foto-traductoarele sunt compatibile ? Acolo este o bariera IR. Se merita?

Link spre comentariu
Vizitator mr4

Foto-traductoarele sunt identice. Ma gandeam ca poate nu am lipit cum trebuie. Lipitura trebuie aplicata cat sa acopere gaura+pin sau poate sa fie numai intr-o parte? De meritat nu se merita dar incerc sa invat.

Link spre comentariu

-Trebuie sa acopere , normal, toata caura/piciorusul. Dar in principiu, daca nu ai contact imperfect merge si asa.-Nu stiu daca sunt compatibile. Scrie pe ele ceva ? Asa iti arat si eu 100 de tranzistori total diferiti care sunt identici la designul exterior.RaduSpor la treaba si la invatat !

Link spre comentariu
Vizitator mr4

Poate m-am exprimat gresit, sunt 2 soricei identici. De lipitura am intrebat pentru ca la o sursa de alimentare pentru calculator am lipit o siguranta si nu a mers. Am mai insistat cu lipitul si a mers.

Link spre comentariu

Ok. Pai ce te face sa crezi ca ai senzorul dus.Mai bine verifici cablul ( chiar unde intra in mouse se cam intrerupe ). Taie-l la cativa cm si lipeste-l identic la loc.

Link spre comentariu
Vizitator mr4

Cablul este in regula pentru ca face detectia mouse-ului (USB) corect, click stanga, dreapta functioneaza. Singurul lucru care nu merge este cursorul.

Link spre comentariu