Vizitator Adriana Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Buna ziua ,am un vw lupo, ieri eram in trafic , si m-am trezit ca tre sa imping masina, ca nu mai merge,intra in viteza, dar nu mai merge , am ambreiajul schimbat , se aude un zgomot ciudat de elice care se invarte in gol , ,s-a uitat cineva la ea ieri,si imi zicea ceva de pistonii de la cutia de viteze , ca nu mai ating....Poate sa-mi dea cineva un sfat pana ajung la un mecanic, macar sa stiu la ce sa ma astept, timp, banii si tot asa..Multumesc frumos ! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Cred ca s-a imbolnavit vreo planetara. Link spre comentariu
Blind Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Ambreiajul e hidraulic si cand calci pedala scapa pe langa garnitura si piston. Mergi la service cu ea, se face relativ usor/ieftin, in functie de ce piese cumperi, originale sau compatibile. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Daca era ambreiajul nu mai intra in viteza. Imi mentin parerea cu planetara. Link spre comentariu
Blind Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Da, ai dreptate aici. M-am gandit ca incerca sa bage in viteza cu motorul oprit. Link spre comentariu
srdjan Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 totusi o planetara ar nu ar trebui sa faca zgomot puternic? si ma indoiesc ca greutatea si cuplul unui lupo pot barbieri o planetara mai ales fara sa constate troncaneli in curbe o bucata de vreme inainte de eveniment... Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Se rup si planetarele de Lupo. Si nu neaparat fac galagie in curbe. Sau este posibil sa fi iesit din cutia de viteze. Am patit asta la un Mitsubishi Colt (deci tot usoara) in momentul in care s-a rupt un tampon care tinea cutia de viteze. Cutia s-a deplasat putin si planetara a iesit din cutie. Link spre comentariu
tranzistor Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Discul de ambreaj....poate...Planetarele se strica cam greu si cu simptome preventive.Daca intra in viteza si nu pleaca discul poate fii de vina,iar in cazul asta e cam complexa reparatia,tot ce stiu e ca pt a inlocuii discul de ambreaj trebuie dat motorul jos.....(la vw nu stiu cum exact cum e transmisia,nu am vazut pana acu,da imi dau si eu cu parerea,nu dau cu paru) Link spre comentariu
ionut20 Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 cred ca e loc sa se dea doar cutia jos, nu motorul.Daca iesea o planetare (sau se rupea) celalta nu comenta si incerca sa miste masina la plecarea de pe loc? Link spre comentariu
tranzistor Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 Este posibil sa nu se miste cealalta planetara ptr ca in grupul de transmisie exista un mecanism(reductor parca îi zice)care atunci cand o roata este intepenita dozeaza mai multa putere pe cealalta care o "simnte" mai libera,si e posibil ca planetara care a ramas in caneluri sa nu primeasca forta,dar e putin probabil.Tot la discul de ambreaj raman.... Link spre comentariu
srdjan Postat Martie 5, 2009 Partajează Postat Martie 5, 2009 oricum...Adriana cred ca deja se plimba cu lupo uitand ca ne-a intrebat ce are... Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 6, 2009 Partajează Postat Martie 6, 2009 Cu discul de ambreiaj se pot intampla doua lucruri:1- nu mai decupleaza, caz in care este imposibil sa bagi in viteza cu motorul pornit2- aluneca, in acest caz intra frumos in viteza, dar daca o calci putin mai tare incepe sa se tureze motorul ca dracu' si crestere de viteza... din parti. Plus ca incepe sa miroasa a ferodo incins. Dar, totusi, poti sa pleci de pe loc cu el.Se mai poate intampla un fenomen, si anume se poate rupe priza de putere la intrarea in CV. N-am vazut/auzit de asa ceva, dar, teoretic poate genera simptomele descrise. In schimb, cu o planetara rupta sau iesita din cutie nu mai pleci de pe loc decat daca ai diferential blocabil, ceea ce nu e cazul la Lupo.@tranzistor, mecanismul de care pomenesti este diferentialul. Rolul lui este acela de a compensa diferentele de turatie dintre roti, in principal la mersul in curbe (roata din interior are turatie mai mica). In cazul in care ridici o roata sau ii desfaci planetara, cealalta roata sta cuminte pe loc si nu mai misti masina. Link spre comentariu
ionut20 Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 uitasem de diferential .... deci intradevar, cu o singura planetare nu mai mergi nicaieri .... Link spre comentariu
srdjan Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 nu e unanim valabil... forja cu grup autoblocant (tractiune spate) ar trebui sa te duca-n sant Link spre comentariu
Vizitator Adriana Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 Multumesc mult pt. sfaturi !!!Parea sa fie planetara stanga, dar nu era, era tripodul !A stat cam mult in service...Am facut si Itp-ul, in total m-a costat 7milioane .Acum am alta problema cu sonda lambda se pare, alta distractie !!!ura ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum