Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tema proiect licenta

bodo_b

Postări Recomandate

Salut ! Sunt student la Fac. de Electronica anul III si deja mi s-a cerut sa imi aleg o tema de proiect. Va cer ajutorul deoarece sunt in pana de idei si chiar nu stiu ce tema de proiect mi-as putea alege pentru licenta. Ca specializare mi-am ales EIM - Electronica industriala si medicala. Ideea este ca nu vreau sa fac ceva foarte simplu dar nici ceva complicat sa nu pot duce la bun sfarsit. ( Ce ne-au invatat in facultate ar fi trebuit sa ma duc cu un amplificator cu 2 tranzistori, dar in fine nu pentru asta am deschis topicul ). POO - programare orietata pe obiect abea semestrul asta fac ( nu am mai facut pana acum C++ ), deci pana la sfarsitul anului ar trebui sa invat ceva pentru ca ma bazez pe studiul individual - cel putin la materia asta. Sper sa ma puteti ajuta. Va multumesc ! Bogdan.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bodo_b

9

• srdjan

5

• cirip

4

• Marele Savant

1

Top autori în acest subiect

sunt destui colegi priceputi si binevoitori dar nu au timp pentru topicuri lasate in aer... iti sugerez sa gasesti o "problema" de rezolvat... iar la cerere vei primi sugestii daca se poate sau nu realmente realiza, se poate aprecia un cost, trece de impedimente...etc. si sunt convins ca vei primi ajutor dar cum spuneam. alege o tema si mai vedem. cat despre POO nu cred ca o sa ai nevoie... depinde daca si ce soft vei avea nevoie

Link spre comentariu