Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Antena bipolara

Vizitator Rockeru

Postări Recomandate

Vizitator Rockeru

Am tunerul din turnul electronica 3220 si nu am antena calumea la el ! in blocul in care stau eu se afla la etajul 7 un radio de pocaiti care emite doar sclujbe si ma dispera... tunerul urca pana la 104.5 MHz( pe vremea lui era ceva) prind tot ce se poate prinde cu o antena(un amarat de fir de 25 cm) lagat acolo in spate la ultrascurte...eu nu ascult pocaitzii... ascult kissfm cel mai mult si il prind destul de bine doar ca nu perfect (asa ca asta de la mine din bloc) si am auzit ca daca ii fac o antena bipolara, o sa mearga bine( sau un amplif de antena ar fi mai bun??) acuma nu stiu, va rog pe voi sa-mi ziceti cum arata o antena din aia bipolara ,ce contine si cum se face(sunt incepator si sunt cam habarnist) :nas: Ascult mult la radio si as vrea sa mearga calumea ... e singurul radio care il am la colectie ... la vara o sa am nevoie mare de el :smt103: :hamac :49 :colac stitzi voi......

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• yo9hnf

5

• yo4hhp

2

• cirip

1

• MiniTehnicus

1

Top autori în acest subiect

Nu prea cred ca-i zice antena bipol-ara....poate dipol.Tunerul tau sigur are banda VEST, 88-108Mhz ?O antena buna are castig (amplificare). Vezi daca poti urca o antena ground-plane sau Jpole sau dipol deschis pe acoperis.

Link spre comentariu
Vizitator viobio