Bogdi16 Postat Septembrie 5, 2005 Partajează Postat Septembrie 5, 2005 Cam asa arata un kit de N0S Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Septembrie 5, 2005 Partajează Postat Septembrie 5, 2005 Si ce vrei sa faci cu el, stiind ca:1 uzeaza motorul in prostie2 o butelie tine cateva MINUTE :roll: Link spre comentariu
i0nutzb Postat Septembrie 5, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2005 sorin, în momentul când montezi un NOS pe maşină, ar trebui să îndeplineşti nişte condiţii de bază... astfel, nu voe pune niciodată nos pe un motor de dacia (sau asemănător) din cauză că este... imposibil :w00t: în schimb, pe ăla de oltcit :naughty: :drac: Link spre comentariu
i0nutzb Postat Septembrie 5, 2005 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2005 http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=23115 pentru cei ce vor mai multe info despre nos :naughty: Link spre comentariu
Bogdi16 Postat Septembrie 5, 2005 Partajează Postat Septembrie 5, 2005 Si ce vrei sa faci cu el, stiind ca:1 uzeaza motorul in prostie2 o butelie tine cateva MINUTE :roll: :?: :?: :?: Tine cateva minute???........... il umplii inapoi, care i baiu?????Distruge motoru???? macar stii ca ai scos tot ce e mai bun din el si is care castiga bani frumosi cu treaba asta. Ma refer la curse!Cei drept nu la toti se merita sa instaleze un asemenea kit! Link spre comentariu
Vizitator M1cutzu Postat Septembrie 18, 2005 Partajează Postat Septembrie 18, 2005 Uzura motorului depinde de cantitatea de N2O injectat ... poate sa fie zero, poate sa iti distruga un motor in cateva zeci de secunde. Pe langa N2O se injecteaza benzina necesara pentru oxigenul ce rezulta din descompunerea N2O, intr-un raport anume, iar debitul acestui amestec da aproximativ surplusul de putere generat de motor. Evident ca daca la un M5 de 507CP ii livrezi un debit ce corespunde unui salt de putere de 35CP nici nu prea o sa il simta, insa daca injectezi acelasi debit intr-un motor de Dacie de acu' 20 de ani, n-ai sanse sa mergi mai mult de cateva minute. Utilitatea e exclusiva pentru cursele de drag, iar pretul unei instalatii incepe de pe la 600-800E (in tarile cu apa calda adica). Instalarea se poate face pe orice masina si orice motor cu ardere interna, insa dozarea amestecului face tot. Textul ala e o palavrageala amatoriceasca cu 7 aberatii pe centimetru patrat, tuning prin definitie se refera la modificari ce afecteaza peformanta nu 3 abtipilde si 2 beculete. O introducere buna in tuning-ul unui motor (desi e specifica, pentru motorul C20LET de la Opel) se gaseste aici. Link spre comentariu
Metallman Postat Decembrie 12, 2005 Partajează Postat Decembrie 12, 2005 De ce sa fie imposibil de pus Nos pe dacie? Ma rog... impropriu spus Nos pentru ca de fapt NOS este o firma.Pe orice masina se poate pune nos.Fie dacie, oltcit, trabant, porsche, etc.Totul depinde de dozare, asa cum a spus M1cutzu.Dozarea se face in functie de capacitate si de tipul supapelor.Aici mai intervine si firea omului.Daca esti sarit de pe fix sa tii butonul apasat prea mult, poti sa zici pa la motor.Dar folosit asa cum trebuie, un motor de dacie poate duce in jur de 5000/10.000 km.Dupa asta... schimbare set mtor, supape, segmenti, etc.Si inca ceva de stiut: Nos-ul, se injecteaza, aproximativ, odata la 5 minute a cate maxim 6 seunde un sprit.(Asta e standardul pentru un motor 1.3.De la 2.0 in sus, se tine in jur de 10 secunde cel mult). Olticitul are motor turat... dar asta nu-l face mai deosebit de dacie.Va dau detalii mai multe cand o sa-mi montez instalatia mea.Din pacate nu am oltcit sau dacie sa va spun amanunte... am ford.Dar asta prin vara anului 2006 din pacate :( Vroiam sa pun si poze pe forum cu etapele pe care le-am parcurs la tuning(lucru cu fibra de sticla, spuma, etc) dar nu pot sa le atasez :( Cel putin eu nu reusesc. Tot ce put sa va spun, ca sa va faceti o idee, e ca dintr-un ford orion, am schimbat radical botul(aduce a toyota celica), spoiler fata cu grilaj mare, racire frane, aripiare pentru a apasa botul in jos ptr. aderenta.Spoilerul spate e din NFS2, stopurile sunt la fel... din NFS2, pragurile sunt inspirate de la un Porsche Carera S modificat, capota modificata radical cu priza aer + elemente in relief.Vopseaua: gri stelar combinat cu negru abanos: pleaca din fata cu gri si se termina in spate cu negru.Este un vinil luat tot din NFS2.Din pacate, eu am fst si vopsitor :( A fost prima oara cand am vopsit o masina.Vopseaua a iesit perfect cu tot cu model, dar am stricat cand am dat lacul.Nu aveam lumina suficienta si mi-a curs pe ici pe colo.Am avut de polisat vre-o 2 saptamani sa corctez scursurile :(Totul e facut din fibra sticla.Jantele sunt BBS cu gume firestone cu talon subtire.Aveam inainte de 13", acum sunt de 15", late de 195. In interior(nu e gata inca): DVD cu ecran de 15inch LCD, un mp3 player panasonic, cate 2 difuzoare in usi fata/spate pioneer(fetele la usi modificate din fibra sticla - iesite in relief), bordul modificat complet tot din fibra cu armatura pe cel standard, scaune sport cu masaj prin vibratii si incalzire(modificate din cele standard), locuri pe bancheta spate doar 2 ptr. ca din bord pleaca consola pana in spate - din fibra sticla cu ferestre din plexic transparent luminate albastru prin care se vad cablurile catre portbagaj.In portbagaj vor fii 2 subwoofere pioneer 12" de 400W RMS + 2 medii 12" pioneer de 100W rms + 2 tweetere 50W pioneer.Amplificare... din schele lui vasile: 2 x IPA400 ptr. subwoofere (cu filtre cross,subsonic,etc) + 2 x 100W rms pentru medii si 2 x 50W stk pentru inalte(desi e cam mult... risipa).Din pacate, totul fac singur :( Asta inseamna ca pe la vara anului 2006 va fii gata.Daca o sa pot, o sa pun poze cu modelul exterior iar cand e gata si cel interior... idem :)Uitasem: Spoilerul fata e turnat cu tot cu masca(bot) iar acestea, la randul lor, sunt imbinate de aripi sa se vada ca si cum ar fii totul dintr-o bucata.Daca are cinea de gand sa faca asa ceva, eu zic s-o lase balta.Totul a durat un an de zile si inca nu e gata.Oricum, decat sa mergi la un atelier de tuning sa te usureze de cateva mii de euro, se poate face totul cu manuta in jur de 1000 euro cel mult(tuning-design).Fibra de sticla, am cumparat asa: 20mp tesatura fibra sticla + 15l rasina poliesterica cu tot cu intaritor(butanox) costa in jur de 2.500.000lei.Ajunge pentru un spoiler, sau chiar pentru inca o jumatate.Eu zic ca e pomana.Hai ca am palavragit destul.Numai bine, si sper sa revin cu poze. [/img] Link spre comentariu
Metallman Postat Decembrie 12, 2005 Partajează Postat Decembrie 12, 2005 Ca sfat, vis-a-vis de nos... eu zic ca nu merita atata timp cat nu va bagati in curse.Mai degraba merita sa va faceti o supralimentare si iese mai ieftin.Am auzit ca e un meserias mare prin timisoara in supraalimentari.Costa in jur de 10 mil. manopera + costul materialelor.Ca sa modifice o galerie nu ia mai mult de 6-7mil. turnata si cromata pe exterior.Nu am inteles bine ce galerie (cea de admisie sau cea de evacuare).In pretul manoperei e inclusa si o garnitura de chiuloasa din cupru.E un meserias prin brasov(de aici sunt) care face "un fel de supraalimentare" care functioneaza asemanator cu nos.Numai ca injecteaza benzina combinata cu un ridicator de cifra octanica pana la 10 puncte.Tot ce pot sa va spun e ca te baga in scaun.Am un prieten care a facut un test... a ramas uimit.Nu stiu ce si cum face, asta e tot ce mi s-a povestit.O sa ma interesez si vin cu detalii.(cat mai curand,sper). Link spre comentariu
Bogdi16 Postat Aprilie 3, 2006 Partajează Postat Aprilie 3, 2006 Eu ink astept acele detalii..si mai ales poze cu realizarea ta! Spor la treaba...vezi ca vine vara :weedman: Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 23, 2006 Partajează Postat Decembrie 23, 2006 Uzura motorului depinde de cantitatea de N2O injectat ...Poate N2O5 , adica pentaoxid de azot. Avantajul lui este ca in conditiile existente in cilindrul unui motor se descompune. Adica obtii 5 atomi de oxigen (cam 2 molecule si juma'). Inseamna ca poti introduce mai multa benzina decat daca ai aer normal (adica ala care-l respiram), fiindca vei avea destul oxigen ca sa ii dai foc. Asta e smecheria cu NOS. Normal ca daca vei baga NOS pe un motor care nu e proiectat pentru asa ceva (indiferent daca e de Dacie, Oltcit, Trabant sau Maybach) va deceda destul de repede. Btw, pentaoxidul de azot este folosit, daca nu ma insel, la anestezii :smt003 Link spre comentariu
Tavi Postat Septembrie 15, 2007 Partajează Postat Septembrie 15, 2007 delete :rolleyes: Link spre comentariu
Vizitator dj_13055 Postat Martie 4, 2008 Partajează Postat Martie 4, 2008 http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=39231 masina mea Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Martie 4, 2008 Partajează Postat Martie 4, 2008 Kitsch... :smt009 Link spre comentariu
Blind Postat Martie 4, 2008 Partajează Postat Martie 4, 2008 kitschoasa...rezolva-ti printre altele si spoilerele, sunt mult prea mari pentru masina ta. Mai cauta si putin bun gust cand "tunezi" masina... Link spre comentariu
Felis Postat August 28, 2009 Partajează Postat August 28, 2009 seamana mai mult cu o cutie de chibrituri pe care ai ca;cat-o cu piciorul in rest sincer acolo sunt niste parturi aruncate aiurea fara nici un aport real asupra performantelor aerodinamice cel mult pe post de frana aerodinamica Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum