ShadowElf Postat Mai 2, 2009 Partajează Postat Mai 2, 2009 ok. M-ai convins. O sa caut miez de antena de radio AM din ala vechi. O sa rup 2 cm din miez si o sa-l inconjor de 60 de ori. Sper sa corespunda astfel.ms Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 2, 2009 Partajează Postat Mai 2, 2009 Am vazut ca vechiul incarcator mai are si un led legat la + si gnd insa are si o rezistenta inainte. (de aia minuscula). Ce rezistenta normala sa pun ca sa imi indice si mie ledul?ms anticipat Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 Merge!!!!URA!!!!Am reusit si merge. Am folosit o bobina aproximativa cu cea din imaginea trimisa de em2006. Diametru aproximativ 25 mm si 31 spire cu 2 x 0.8 mmTotusi se incalzeste putin integratul. Este normal? Si l-am testat la curent 12 volti stabilizat... daca-l pun la masina....Putere are ca nu se mai descaarca in timp ce il folosesc Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 Probeaza-l intai in sarcina.Adica alimenteaza-l la intrare cu 12V din bateria masinii, iar la iesirea de 5V pune-i o rezistenta de putere, sau becuri de masina. Ca sa vezi cum se comporta la 1 amper, pune-i paralel pe iesire 2 rezistente de 10 Ohmi/10W si masoara la iesire daca mai ai 5Volti. Ca sa-l vezi la 2 amperi, pune-i 4 rezistente paralel (tot de 10 ohmi fiecare). Ai grija la polaritate cand il alimentezi. Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 Nu e bine.... :(( Nu are putere!Am facut acum o tura cu masina iar gps-ul tot se descarca in timpul functionariice am gresit? Bobina?Va rog sa va uitati putin la piesele pe care le-am cumparat. Integranul mai avea si un :T-5 la urma.... si dioda daca este ok pt ca in schemele alea erau 2 feluri de diodems Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 De ce nu faci proba cu sarcina, cum ti-am zis mai sus?T5 inseamna ca integratul e pt 5V, e OK.Pune un voltmetru pe iesire si vezi daca ai 5V indiferent de sarcina, altcumva n-ai cum sa probezi corect. Nu stii sa masori o tensiune? Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 pentru ca nu am respectivele rezistenteiar watii cum ii citesc de pe o rezistenta? culorile le-am luat de pe net Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 OK, daca n-ai rezistente de putere ii poti pune niste becuri auto. Dar daca nu masori tensiunea sa vezi daca ai 5V sau nu, tot n-ai facut nimic. Daca tot l-ai pus pe masina, de ce nu masori tensiunea aia direct asa, pe sculele care le folosesti ca sarcina. N-ai nici voltmetru? Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 ba da, maine o sa fac masuratoarea asta... in sarcina cati volti am. Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 4, 2009 Partajează Postat Mai 4, 2009 In sarcina scade pe la 4.2 V si chiar mai putin...de ce? Link spre comentariu
junior Postat Mai 4, 2009 Partajează Postat Mai 4, 2009 Bobina necorespunzatoare . Ce curent ai tras din el ? Link spre comentariu
ShadowElf Postat Mai 4, 2009 Partajează Postat Mai 4, 2009 pai... pe el scrie volti 5 si amperi 2+In cazul acesta ar trebui sa maresc numarul de spire? sau sa-l micsorez? Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 4, 2009 Partajează Postat Mai 4, 2009 ar cam trebui alt miezpana atunci,mareste numarul de spire Link spre comentariu
junior Postat Mai 4, 2009 Partajează Postat Mai 4, 2009 Nu am inteles ce dioda ai folosit.Daca ai 1N5819 atunci nu e buna .Trebuie una mai puternica ceva de genu BY396 . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum