Vizitator vgv21 Postat Februarie 21, 2009 Partajează Postat Februarie 21, 2009 Componenta este cea din imagine, era lipita la firul galben din cealalta poza.Este vorba de o alarma Laserline 860H de la motocicleta din dotare.Dupa ce am montat bateria invers pe motocicleta, pe langa faptul ca am ars o siguranta de 40A iar motocilceta nu a mai pornit, alarma, sau mai bine spus imobilizatorul, a inceput sa aiba simptome diferite, pana cand nu a mai dat nici un semn de viata. M-ar interesa ce este componenta din imagine!Merci!...mda, nu stiu sa pun pozele.Voi reveni. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Februarie 21, 2009 Partajează Postat Februarie 21, 2009 Uploadeaza aici http://tinypic.com/ si apoi pui linkul direct aici. Link spre comentariu
Vizitator vgv21 Postat Februarie 21, 2009 Partajează Postat Februarie 21, 2009 Merci mult, yo9gcc! http://tinypic.com/view.php?pic=abs94x&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=28qpvlh&s=5 Link spre comentariu
nelu F Postat Februarie 22, 2009 Partajează Postat Februarie 22, 2009 Pare a fi un intrerupator cu mercur. Probabil ca sesiza inclinarea motocicletei (respectiv tentativa de furt). Link spre comentariu
Vizitator vgv21 Postat Februarie 22, 2009 Partajează Postat Februarie 22, 2009 Pentru inclinare are 2 tilt switchuri de plastic (se pot vedea in poza). Cineva mi-a sugerat ca ar fi un bec cu neon. Ma intereseaza ce naiba e ca nu-mi mai porneste motocicleta. Link spre comentariu
Vizitator vgv21 Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Cum identificarea se pare ca nu prea da roade, as dori sa stiu daca am unde sa o repar prin Bucuresti sau o arunc la gunoi! Link spre comentariu
ari_panterra Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 mi se pare ca seamana cu ce gasim in starterele de neon Link spre comentariu
nelu F Postat Februarie 24, 2009 Partajează Postat Februarie 24, 2009 Incearca s-o pornesti fara alarma. La alarmele auto, care au si functia de imobilizator, de obicei functia de imobilizator este indeplinita de un releu prin contactele caruia se alimenteaza starterul/solenoidul demarorului.Verifica si la alarma ta conexiunile (in poza se vede un releu pe placa) si vezi ce conexiuni trebuie sa faci pentru a o porni "pe direct". Punand bateria invers s-ar putea ca sa ai mai multe defecte la partea electrica (modul aprindere, unitate electronica de control daca e pe injectie, etc). Nu te mai crampona atat de alarma, fa sapaturi mai adanci in aceasta directie dupa ce pornesti motocicleta fara ea. Link spre comentariu
Vizitator vgv21 Postat Februarie 24, 2009 Partajează Postat Februarie 24, 2009 La alarma renunt, mai trebuie sa-mi fac sambata timp sa dau jos si restul, ca nu am lumina la garaj.Mi-e ca o repar si crapa iar, si tot asa, cine stie pe unde ma duc si imi face surprize. Daca nu porneste nici fara alarma, problema nu pot sa am decat la ECU, intrucat nu am nici scanteie nici benzina. Asta e. De lene sa mai scot carenele am pus bateria orbeste si uite rezultat. Daca eram atent nici asa nu greseam dar...Multumesc de raspunsuri! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum