cristinel_bm Postat Februarie 17, 2009 Partajează Postat Februarie 17, 2009 (editat) Am si eu o intrebare la voi...cunoscatorii. Am incercat de zeci de ori sa etansez baia de ulei ... si cu garnitura simpla (din comert), si cu silicon (rosu de temperaturi ridicate) si cu ambele....adica si una si alta....n-am reusit...tot curgea uleiul din baie.....bine nu mult...si nici macar picaturi....dar mi se murdarea baia cu ulei si eu nu suport sa vad nici o picatura de ulei pe motor.Precizez ca absolut de fiecare data am verificat ca baia sa fie dreapta in zona unde vine garnitura si am degrasat-o si pe ea si motorul de cateva ori cu diluant 506 ca sa fiu sigur ca nu este pic de grasime pe ele....Sfatuiti-ma!cu multumiri Editat Ianuarie 15, 2015 de bibanu47 Editat titlu Link spre comentariu
ionut20 Postat Februarie 18, 2009 Partajează Postat Februarie 18, 2009 nu are cumva o fisura? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Februarie 18, 2009 Partajează Postat Februarie 18, 2009 Sigur nu ai pierderi pe la vreun semering si se scurge pe baie?Baia din ce e, tabla sau aluminiu? Link spre comentariu
cristinel_bm Postat Februarie 19, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2009 baia este din tabla metalica....iar simeringurile le-am pus de noi...cand am schimbat motorul....adica arbore, cuzineti, segmenti....ghiduri....etcbaia nu are fisuri fiindca se vede clar o zona de 1cm in jurul garniturii de baie(pe baie si bloc motor), jur imprejurul motorului, pete de ulei imbacsit cu praf...clar ca pe la garnitura curge.(garnitura fiind din ceva pluta...sau ceva)Multumesc Link spre comentariu
yo9hrb Postat Februarie 20, 2009 Partajează Postat Februarie 20, 2009 Despre ce masina vorbim? Link spre comentariu
cristinel_bm Postat Februarie 20, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2009 despre VW Polo an 1981....cu imbunatatiri.....filtru sport, aprindere electronica .... urmeaza o turbina intre carburator si admisie si evacuare cu serpisori.... Link spre comentariu
Blind Postat Februarie 20, 2009 Partajează Postat Februarie 20, 2009 Fiind din tabla de otel cu ce te deranjaza prezenta uleiului? D-abia e mai protejata de rugina... Link spre comentariu
iulidan2 Postat Februarie 20, 2009 Partajează Postat Februarie 20, 2009 Doar modul de strangere al suruburilor nu e specificat, in rest, garnitura noua si etansantul rosu, ar trebui sa te fereasca de probleme. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Februarie 20, 2009 Partajează Postat Februarie 20, 2009 Sa nu ai uzura (sant) pe zona unde calca semeringurile. Link spre comentariu
cristinel_bm Postat Februarie 20, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 20, 2009 draga blind.....sa rugineasca ...toata ....doar ulei sa nu vad pe motor ca imi vine sa tampesc.Nu sunt santuri la simeringuri...se scurge pe la garnitura Link spre comentariu
Vizitator Dek Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Ai putea sa incerci altfel:-da baia jos(bineinteles dupa ce ai recuperat uleiul sau cand trebuie sa faci si schimbul de ulei) -degreseaz-o din nou(cu diluant sau benzina) -aplica un strat uniform pe margina baii(ideal 0,3-1mm) -monteaza baia fara sa o strangi cu suruburile,doar apropiata la limita de contact a chitului de etan- sare -asteapta minim 3-4 ore ptr ca chitul sa inceapa sa se usuce(unii specialisti spun ca se numeste polivitaminizare) -dupa aceasta perioada chitul incepe sa se usuce si se creeaza practic o garnitura elastica care etanseaza foarte binePractic daca strangi baia imediat dupa aplicare chitul va "fugi"pe margini,iar pelicula ramasa va fi insuficienta ptr o creia o etansare de durata.Daca ai folosi ceva de la un producator consacrat pe piata-LOCTITE ai sa vezi ca la capitolul chit de etasare bai cam astea sunt etapele care trebuie sa le parcurgi.Atentie mare si la temperatura de afara ptr ca e februarie si aplicarea chitului de regula se face la minim 15 grade©.Daca nu ai un spatiu incalzit nici nu te mai chinui pana la primavara.Bafta,Dek Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Doar modul de strangere al suruburilor nu e specificat,Incepand cu suruburile din mijloc in spirala spre margini,pirma trecere la un cuplu mai mic si la urmatoarea trecere, definitiv(cuplul specificat de constructor). Link spre comentariu
Blind Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Doar modul de strangere al suruburilor nu e specificat,Incepand cu suruburile din mijloc in spirala spre margini,pirma trecere la un cuplu mai mic si la urmatoarea trecere, definitiv(cuplul specificat de constructor).Eu stiam ca se strange in zig-zag, la fel ca la chiulasa. Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Eu stiam ca se strange in zig-zag, la fel ca la chiulasa.Rezultatul este acelasi,evita bombarea prin intinderea uniforma a suprafetelor,in spirala este mai usor de urmarit actiunea. Link spre comentariu
Blind Postat Februarie 23, 2009 Partajează Postat Februarie 23, 2009 Rezultatul este acelasi,evita bombarea prin intinderea uniforma a suprafetelor,in spirala este mai usor de urmarit actiunea.Stiu ca mecanicii evita sa stranga in spirala deoarece se produce ovalizarea piesei respective (bine, astia strang ca taranii suruburile inca de la inceput, din lene, insa zig-zag-ul imi pare mai sfant, oricum la final le strangi pe toate la cuplu cu o dinamometrica, daca tot ai inceput sa faci o smecherie restaurand o masina mai veche) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum