Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sunt incepator si va rog frumos sa ma ajutati

Vizitator Rey

Postări Recomandate

As vrea sa-mi fac 2 placutze pe care sa am cate 4 leduri pe fiecare .Vreau sa le pun jos sa lumineze frumos presurile si sa pun culoarea albastra si cred ca daca as avea 8 leduri ar face o lumina placuta in masina fara sa deranjeze la ochi.Ce rezistente mi-ar trebui ca sa fac acest montaj ? Sunt nou pe acest forum si daca am postat gresit scuzati-ma !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Felis

2

• niq_ro

1

• yo9hrb

1

Top autori în acest subiect

• 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator RestRomania

salut!nu stiu daca e din vina mea..dar mie nu mi merge acel wizard.ai cumva idee de ce? imi spune ca are nevoie de voltaj mai mare cu toate ca am incercat si cu 14 si cu 14,5

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Formula corecta pentru calculul rezistentelor utilizate pe montaje cu leduri este:R=(U-Uf)/If. unde Uf=tensiunea deschidere a ledului If=curent prin led (se afla din datashetul ledului respectiv.).Pentru calcul tensiunile recomandate sunt cele ale tensiunii maxime de incarcare ale autovehicolului.Si anume: 14,2V la autoturisme . 28V la vehicole cu alimentare la 24 de VO solutie eleganta este folosirea unui fet sau mosfet pe post de sursa de curent constant(e versiunea cel mai mult utilizata de lampile pe leduri de provenienta industriala

Link spre comentariu