Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Emitator 70-150 MHz...

vidry

Postări Recomandate

Salut!!!

Cautam un emitator pe distanta mica si am gasit la http://www.bobtech.ro/catalog/headphones/index.html care este simplu si usor pt un incepator.

Uitati-va la schema de pe link ...se poate folosi ca si receptor un radio obisnuit de la magazin.

Pe ce banda functioneaza emitatorul respectiv?

La intrarea Audio IN si GND se poate pune un microfon?

La descrierea de pe site spune ca in loc de antena se poate folosi o sarma de 15-20 cm,se poate modela sarma in forma de spirala,sa ocupe cat mai putin loc?

Eu sunt incepator in electronica ,ajutati-ma un pic cu bobina...am mai multe bobine cu diferite nr. de spire si dimensiuni dar nu au miez is bune alea?

In locul tranzistorului 2N3904 ce tranz. se mai poate folosi?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vidry

7

• yo9gcc

6

• yo9hrb

1

• MiniTehnicus

1

Top autori în acest subiect

Ai toate raspunsurile acolo, nu ai citit tot?Banda: 70... 150MHz (il reglezi unde vrei)Bobina... se bobineaza cateva spire pe coada unui burghiu de 5, este fara miez, in aerTranzistorul... BC547, BF214, BF215

Link spre comentariu

Cand aveam vreo 12 ani am facut si eu unul dar mai avea un tranzistor in partea de AF dar frecventa era influentata daca puneam mana in jurul antenei si asta m-a dezamagit, trebuia sa fac o carcasa mai mare si sa pun montajul de asa natura sa fie cat mai departe de influenta mainii.

Dar mai usor, nu este daca cumperi un Modulator FM auto acela are frecventa foarte stabila, cred ca are chiar sinteza de frecventa, are chiar si mufa la care poti sa ii aplici semnal exterior

Atentie ! Prezentarea acestui emitator are scop didactic. Folosirea de astfel de emitatoare acordate in benzi de frecventa neautorizate poate incalca legile in vigoare !