Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

G.P.S. pentru cadastru

Mosu Tuti

Postări Recomandate

Buna seara. Am postat la aceasta sectiune ptr. ca sunt incepator in domeniu.Cine imi poate descrie sau poate indica ceva despre GPS - urile folosite de cadastristi ptr. masurarea longitudinii si latitudinii unui punct geografic. Nu am vazut niciodata dar am auzit ca au precizie de aproximativ 1,5 m. Multumesc. Mosu Tuti.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Mosu Tuti

3

• bamseflorin

2

• kappy

1

• ratza

1

Top autori în acest subiect

Nu am vazut niciodata dar am auzit ca au precizie de aproximativ 1,5 m.

Bun? seara. Nu ?tiu s? v? spun exact detalii, dar precizia nu este de 1,5 metri, ci centimetri.
Link spre comentariu

Nu am vazut niciodata dar am auzit ca au precizie de aproximativ 1,5 m.

Bun? seara. Nu ?tiu s? v? spun exact detalii, dar precizia nu este de 1,5 metri, ci centimetri.
eu cred ca este un pic mai precis... :da ...asta in cazul in care vorbim despre acelasi lucru...
Link spre comentariu

Buna ziua. MULTUMESC MULT ! Informatiile sunt coplesitoare, dar, asi mai avea nevoie de ceva povesti. Am auzit si eu ca pe undeva exista, dar nu am vazut niciodata. Mai astept, ca poate exista cineva care a vazut sau a lucret cu asa ceva. Da, s-ar putea ca precizia sa fie mai buna de 1 cm. Nu stiu. Asi vrea sa stiu mai multe lucruri. Astept inca informatii. inca o data MULTUMESC. Mosu Tuti.

Link spre comentariu

asemenea precizii centimetrice sau sub centimetrice se obtin doar la masuratori statice conteaza foarte mult si configuratia retelei unde se fac masuratorile ,numarul de sateliti observati,timpul de stationare si multe altelela masuratorile RTK (real time kinematic) e alta discutie momentan sunt la munca si nu pot detalia mai mult daca vreti caut teoria de la facultate despre masuratorile gps (UTCB-fac de Geodezie)

Link spre comentariu