Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Lampa cu LED pentru PC

Vizitator cox

Postări Recomandate

In primul rand salutari la toata lumea, este primul post aici. :rgtrwgtre Ideea este in felul urmator: am cateva LED-uri albe si albastre si cateva rezistente, dupa cum se observa in fotografie(imi pare rau de calitate, dar e asa mica rezistenta, ca abia o vede camera). Rezistentele cred ca au 610 ohm, daca am citit bine culorile(incepe "albastru, maro, maro, pauza, auriu"). vreau sa fac o legatura simpla prin care sa atasez cate un led in coltul de sus al monitorului, sa-mi lumineze tastatura. Sursa de alimentare vreau sa fie de pe placa de baza sau de pe sursa calculatorului. Ce va rog este sa ma ajutati sa realizez asta (insemnand cum leg led-urile fara sa le prajesc, de unde alimentez toata smecheria). Va multumesc.P.S. Sunt incepator, dar aici am considerat ca ar fi cel mai potrivit loc unde as putea sa postez. Daca am gresit imi cer scuze si rog admin-ul sa procedeze in consecinta.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Blind

1

• adicontakt

1

• Mindware

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator cox

Dupa putin search pe forum si pe net uite ce a iesit:

Este putin cam din barda, dar in jumatate de ora cred ca este suficient.

Materiale folosite: 3 LED-uri albe de 5mm, 3 rezistente ce au culorile galben,mov,maron,auriu-cred ca 470 ohm, letcon, pistol cu plastic cald, un transformator de Motorola ce scoate 5.9V si 375 mA ca sursa de alimentare. Legatura cred ca este in paralel(dupa umilele cunostinte de Fizica).

Mai urmeaza cateva proiecte pentru masina, insa mai intai sa procuram materiale.

Apropos, aveti idee und epot gasi ceva placa gaurita(nu stiu cum ii zice) si cam la ce pret?

Bafta la proiecte si multumiri pentru indrumari. :101

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...