Vizitator Miticutza Postat Ianuarie 29, 2009 Partajează Postat Ianuarie 29, 2009 Buna ziua. Sunt incepator si am incercat sa fac acest programator http://www.bobtech.ro/catalog/programator/prog_jdm.html Problema este ca... nu merge.. am masurat tensiunile care erau specificate acolo... exista, sunt ok.. si totusi.,. nu merge ce sa-i mai fac? cand dau comanda de read... sau oricare alta... cele 3 leduri palpaie putin. deci, cred ca ar fi ok si totusi nu merge... a incercat cineva acest programator? va merge cu eeprom 24C32? eu cu acest eeprom am incercat, nu as vrea sa dau 20 ron pe un PIC sa nu-mi mearga... Va multumesc Link spre comentariu
cristi666 Postat Februarie 3, 2009 Partajează Postat Februarie 3, 2009 esti sigur ca ai pozitionat coect microcrocipul in soclu??? ca pentru fiecare serie de microcip trebuie o anumita pozitionare Link spre comentariu
Vizitator Forever_Man Postat Februarie 24, 2009 Partajează Postat Februarie 24, 2009 Vreau sa imi fac un astfel de programator, dar nu am fost atent si am luat de la magazin un socket zif cu 48 de sloturi in loc de 40. Se poate face vreo adaptare sau sa il duc inapoi ? Link spre comentariu
sofian Postat Februarie 24, 2009 Partajează Postat Februarie 24, 2009 il poti folosi pe ala foarte binenu legi primi 4 pini si ultimi 4pini Link spre comentariu
dj_steel Postat Februarie 25, 2009 Partajează Postat Februarie 25, 2009 nici mie nu mi-a functionat programatorul jdm cu toate ca avem tensiunile necesare..pana la urma am facut varianta cu alimentare externa care merge impecabil Link spre comentariu
poxi Postat Aprilie 6, 2009 Partajează Postat Aprilie 6, 2009 sant probleme cu varianta clasica jdm tensiunea MCLR de +13V.ajunge pe la 11-12v incearca varianta jdm cu alimentare externa merge garantat pe aproape toate microcontrolerele. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont