ala micu Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 cred ca nu faci amorsarea cum trebuieopresti motorul si pui apa in pilnie,apoi cauti pe corpul pompei in partea superioara un dop filetat pe care il desfaci pina iese tot aerul il stringi si inchizi robinetul de sub pilnie si pornesti pompa si ne spui daca mergevezi ca sa zis pe celalalt topic ca este bine sa ai supapa de sens dupa pompa ,astfel ea porneste cu apa in ea retinuta de sorb dar la presiune mica in ea ,nu vad de ce sa ai presiunea instalatiei in semeringul pompei tot timpulsucces Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 salut tuturor!Miron,este cu pana si o lamela de arc,am verificat surubul de mai multe ori si e in regula.Multumesc si tie ALA MICU,am pus clapeta de sens azi (am venit de cca 2 ore) si tot asa facesi da amorsarea am facut-o bine,doar ca am incercat si alte artificii (cum am spus ,mai pe la inceput),am verificat TOT ce e vizibil si nu "transpira "pe nicaeri. Motorul merge doar ca huruie din cand in cand (foarte putin) Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Si mai e ceva; i-am luat curentul cu palnia deschisa(binenteles cu apa in ea),din mers cum se zice si dupa ce se opreste motorul iese ceva aer.Daca iese aer,inseamna ca intra pe undeva,nu este etans si din cauza aceasta isi pierde amorsarea. Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Astazi m-am autodepasit la capitolul rabdare,daca am vazut ca nu se amorseaza normal,cum a spus ALA MICU,am mai incercat odata artificiul de care tot am mai amintit[am bagat 12 galeti pe palnie]doar asa se ridica presiunea si decupleaza.CONCLUZIE:motorul (1,5 kw) nu trage/impinge apa de pe coloana de la fantana ci doar din palnie uneori se parea ca apa se roteste pe loc(vedeam in palnie) -am lasat si sub presiune hidroforul-o ora si 20 minute,stupoare;presiunea a ramas constanta-1 atm ca doar atat bagace sa-i mai fac? Cred ca unul nou si gata. Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 CONCLUZIE:motorul (1,5 kw) nu trage/impinge apa de pe coloana de la fantana ci doar din palnieDin palnie intra garvitational, din put trebuie trasa si daca nu este plina pompa si coloana,nu poate.Eu banuiesc ca nu este etansa instalatia.[attachment=0]teu.JPG[/attachment] Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 este etansa,la palnie am gresit eu desenul teava de la palnie pleaca de sub motor nu cum e in desen sub cot ci deasupra Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Eu ma refeream la etanseitatea imbinarilor spre sorb si teul avand mai multe imbinari(3),este mai vulnerabil. Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 da,ai dreptate,instalatia e veche=25 ani.Dar la dop si la sorb am pus snur de etanseizare LOCTITE 555Dar cu iti explici stabilitatea presiunii ? am sunat la telefon si presiunea a ramas la fel 1 atm,bineinteles ca nu au deschis nici un robinet.Ma depaseste;lucrez de 20 ani cu asa ceva si nu am patit asa ceva,sa nu-i dau de cap.Poate imi scapa mie ceva . Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 a si am mai pus si semering nou ca tot il avea,desi nu era strict necesar. Link spre comentariu
feri.visky Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Daca manometrul indica 1 bar asta inseamna ca si perna de aer are presiunea de un bar. Ceea ce este putin. Ar trebui sa fie de cel putin 2 bar (nu stiu cat scrie in documentatia lui). Tipul acesta de hidrofor nu are membrana de separatie... din cate stiu eu, si din aceasta cauza aerul se "consuma" din perna...Incercati sa pompati aer in rezervor cand acesta este aproape gol, apoi reporniti.Referitor la schita afisata: constructia nu este foarte corecta pentru ca pompa ar trebui sa fie amplasata pe portiunea verticala a tevii de absorbtie... prea multe cotituri.Prezenta aerului in circuit se poate datora si uzurii simeringului pompei (etansarea inspre motor) ceea ce are ca efect si nerealizarea presiunii dorite!Revedeti si celelalte posturi sunt multe schite interesante si utile si acolo. Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Am spus la inceput ca inst.e de vreo 30 ani,da presiunea indicata e 1,3 si e fara membrana,cat despre coturi sunt 2 sau 1 cot si un teu ,cu sorbul in fantana (doar),restul e in baie.De pompat pe unde ?ca nu are valva sau ventil,sus de tot are un surub,am demontat presostatul sperand sa fac ceva in sensul astaE romanesc de ELTIM banat timisoara ,facut prin '82. Link spre comentariu
feri.visky Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 Ar trebui sa montati un ventil de la o camera de masina fie in locul surubului de sus fie undeva la presostat... Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 e destul de complicat,fie decupez deasupra ca sa-i pot pune o flansa apoi sa-i atasez un ventil ,fie ii modific flansa suport de la presostat[taie ,sudeaza ,monteaza fitinguri etc.Eprea mult,altceva nu se poate?intentia ta nu e rea deloc,dar asa ceva se face in atelier Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 schema reactualizata a hidroforului romanesc Link spre comentariu
Vizitator LORICOP Postat Ianuarie 28, 2009 Partajează Postat Ianuarie 28, 2009 salut Miron,mai rezisti?sper ca nu te-am suparat prea tare la amiaza.oricum inca odata scuze. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum