Vizitator cornelioan Postat Ianuarie 17, 2009 Partajează Postat Ianuarie 17, 2009 Salut tuturor! Am un Citrooen C5, la care nu mai merge ventilatia climatizarii,demontand modulul raspunzator cu asta, am gasit defect un tranzistor mosfet. Problema este ca nu reusesc sa dau de el la nici un magazin de componente. Este vorba de un W80NF55-08 fabricat de ST. Va rog frumos, daca ma poate ajuta cineva sa-l gasesc sau sa-mi dea un echivalent al lui. Va multumesc. Link spre comentariu
Vizitator cornelioan Postat Ianuarie 17, 2009 Partajează Postat Ianuarie 17, 2009 Mai vin si cu niste specificatii tehnice date de producator, in speranta ca poate ma va ajuta cineva sa gasesc un echivalent.N-CHANNEL 55V - 0.0065W - 80A TO-247 STripFET? POWER MOSFET (1) Starting Tj = 25°C, ID = 40A, VDD = 40V (*) Current Limited by wire bonding n TYPICAL RDS(on) = 0.0065W n EXCEPTIONAL dv/dt CAPABILITY n 100% AVALANCHE TESTED n LOW THRESHOLD DRIVE DESCRIPTION This Power MOSFET is the latest development of STMicroelectronics unique "Single Feature Size?" strip-based process. The resulting transistor shows extremely high packing density for low on-resistance, rugged avalanche characteristics and less critical alignment steps therefore a remarkable manufacturing reproducibility. APPLICATIONS n DC-AC & DC-DC CONVERTERS n HIGH CURRENT, HIGH SPEED SWITCHING n SOLENOID AND RELAY DRIVERS n MOTOR CONTROL, AUDIO AMPLIFIERS ABSOLUTE MAXIMUM RATINGS (l) Pulse width limited by safe operating area TYPE VDSS RDS(on) ID STW80NF55-08 55 V < 0.008 W 80 A Symbol Parameter Value Unit VDS Drain-source Voltage (VGS = 0) 55 V VDGR Drain-gate Voltage (RGS = 20 kW) 55 V VGS Gate- source Voltage ?20 V ID (*) Drain Current (continuous) at TC = 25°C 80 A ID Drain Current (continuous) at TC = 100°C 80 A IDM (l) Drain Current (pulsed) 320 A PTOT Total Dissipation at TC = 25°C 300 W Derating Factor 2 W/°C EAS (1) Single Pulse Avalanche Energy 870 mJ Tstg Storage Temperature ?65 to 175 °C Tj Max. Operating Junction Temperature 175 °C TO-247 1 2 3 INTERNAL SCHEMATIC DIAGRAM www.DataSheet4U.comTHERMAL DATA ELECTRICAL CHARACTERISTICS (TCASE = 25 °C UNLESS OTHERWISE SPECIFIED) OFF ON (1) DYNAMIC Rthj-case Thermal Resistance Junction-case Max 0.5 °C/W Rthj-amb Thermal Resistance Junction-ambient Max 62.5 °C/W Tl Maximum Lead Temperature For Soldering Purpose 300 °C Symbol Parameter Test Conditions Min. Typ. Max. Unit V(BR)DSS Drain-source Breakdown Voltage ID = 250 ?A, VGS = 0 55 V IDSS Zero Gate Voltage Drain Current (VGS = 0) VDS = Max Rating 1 ?A VDS = Max Rating, TC = 125 °C 10 ?A IGSS Gate-body Leakage Current (VDS = 0) VGS = ?20V ?100 nA Symbol Parameter Test Conditions Min. Typ. Max. Unit VGS(th) Gate Threshold Voltage VDS = VGS, ID = 250?A 2 3 4 V RDS(on) Static Drain-source On Resistance VGS = 10V, ID = 40 A 0.0065 0.008 W Symbol Parameter Test Conditions Min. Typ. Max. Unit gfs (1) Forward Transconductance VDS > 2.5 V, ID =18 A 20 S Ciss Input Capacitance VDS = 25V, f = 1 MHz, VGS = 0 3850 pF Coss Output Capacitance 800 pF Crss Reverse Transfer Capacitance 250 pF Link spre comentariu
niq_ro Postat Ianuarie 19, 2009 Partajează Postat Ianuarie 19, 2009 tinand cont ca pare a avea un rol obisnuit de mos-fet, desi in fatasheet e ceva "beton" (a se vedea http://www.st.com/stonline/products/lit ... /14511.pdf ) eu as incerca cu unul obisnuit, adica un MODSFET canal N cde 80A.. cere si tu asta la un magazin de componente electronice, eventual la un curent mai mic daca nu gasesti de 80... Link spre comentariu
ianacosti Postat Ianuarie 19, 2009 Partajează Postat Ianuarie 19, 2009 Cred ca merge IRFZ 44 N. Link spre comentariu
Vizitator cornelioan Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 Va multumesc de raspunsuri.Se pare ca se gaseste ceva la 50A si cred caeste suficient. Link spre comentariu
Vizitator cornelioan Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 Optez si eu pentru IRFZ 44 N,si voi face o incercare cu el.Inca odata va multumesc Link spre comentariu
Felis Postat Martie 28, 2009 Partajează Postat Martie 28, 2009 înainte sa mai arzi înca un mosfet ar fi bine sa vezi in ce stare e motorul de la aeroterma 99.9% din cazurile cand se arde controlorul de turatie sunt generate de blocarea sau rotirea ingreuiata a rotorului acelui motor ce duc la cresterea curentului exagerat prin regulator.Restul de cazuri sunt provocate tot de neindemanatici Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum