Vizitator Shuck Postat Ianuarie 14, 2009 Partajează Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Am procurat un Ford Escort , in doua usi , asta nu conteaza :p , fostul propietar a lasat apa fara antigel in motor iar acum e inghetat bocna , nu cred ca are prea multa apa pentru ca are probleme la pompa el zicea ca ii curge apa din ea , nush exact , asta trebuie sa vad ce are acolo , dar pana nu scot toata gheata de acolo nu am ce sa-i fac .Intr-un garaj nu am unde sa o bag sa se dezghete , la service-uri nu ma primeste pana nu o dezghetz iar eu ma gandeam sa-i scot furtunu de la radiator iar in recipientul de apa sa-i bag apa calda pana se duc toate dopurile , sa vad pe unde curge apa sau sa schimb pompa , depinde ce are iar dupa aia sa-i bag apa cu antigel .Voi ce ziceti ? Merge sa incerc ? Editat Ianuarie 15, 2015 de Shuck Editat titlu Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 14, 2009 Partajează Postat Ianuarie 14, 2009 Cam nasol !Ai grija sa nu fi crapat blocu'.Verifica si radiatorul daca poti. Link spre comentariu
srdjan Postat Ianuarie 14, 2009 Partajează Postat Ianuarie 14, 2009 nu pricep multe in mecanica dar iti sugerez sa nu dai la cheie daca stii/crezi ca ai gheatza in pompa de apaiar ca sa verifici blocu motor de fisuri pe langa inspectia ochiometrica stai cu ochii pe nivelul de ulei ca pe butelie daca e in crestere sau e foarte mare... fisura poate fi "interna" a blocului de motor si sa ajunga apa in baia de uleialt simptom poate sa fie fierberea apei in vasul de expansiune... daca suspectezi ceva opreste motorul si cere si parerea unui mecanic bun altfel risti sa gripezi motoru, rupi biele, indoi arbori (nu cred ca au fost cazuri) sau distrus bolti, semeringuri si mai stiu eu ce... Link spre comentariu
Blind Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Scoti furtunul de jos de la radiator si "surubul" pentru golirea blocului apoi impingi masina undeva unde bate soarele mereu si se va dezgheta. Roaga-te sa nu fie temperaturi mai mici de 0grd in timpul zilei vreo 2-3-4 zile.O optiune ar fi ca in zilele cand temperatura e mai mare de 0 sa pui apa la 80-90 grade in radiator, o lasi putin apoi golesti....si repeti ciclul de cateva ori, poate se dezgheata (zic doar apa pentru ca oricum o versi si nu se merita sa poluezi mediul cu antigel). Nu umple radiatorul daca e gol, lasi doar cat sa fie la nivelul de jos al blocului, iar pe la partea de sus ce intra in motor, pune apa calda cu antigel direct pe furtunul care duce la partea de sus a motorului, "iesirea" din motor in mod de functionare normala.Combinatii de genul "apa cu sare" in circuitul de racire al motorului NU este recomandat... Link spre comentariu
Vizitator Shuck Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Va multumesc mult pentru sfaturi . eu azi ca e cald afara m-am dus , i-am bagat apa calda in radiator si a inceput sa picure apa din pompa de apa , acolo e problema , am scos furtunu de jos din radiator si a curs ceva apa din motor , mai mult decat credeam , sper sa nu mai fie apa inghetata in ea ca o duc la service azi . Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 De unde a curs ceva apa?Pompa de apa nu cred ca e prea scumpa...in orice caz nu asa scumpa ca blocu' ( doamne fereste ! ).Si pe la pompa pe unde curge? Pe la rulment sau pe la garnitura? Link spre comentariu
Vizitator Shuck Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Se vede cum picura . nu am putut sa-mi dau seama pe unde curge de asta o duc la service , dar mai am un motor si sper sa se potriveasca pompa de pe ala la asta :cry: Poate sa fie si garnitura . Link spre comentariu
Blind Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Mai insista cu apa calda pana cand ce bagi pe o parte curge destul de rapid pe cealalta, pune "dopul" la bloc, toarna apa calda sa il umpli, pui si furtunul de jos de la radiator ca sa nu iti curga, faci pe cat posibil umplerea pe la motor, umpli pana la cota maxima in radiator cu apa calda de preferinta si il pornesti...ce-o fi o fi la urma urmei. Link spre comentariu
Vizitator Shuck Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Am bagat apa calda in blocu motor si am suflat pe furtunu de sus de la motor care duce la radioator si iese apa pe furtunu care iese din pompa si dupa aia am bagat furtunu de jos in radiator si pe partea de sus am bagat apa calda amestecata cu antigel . in 30 de minute o duc in service sa vad ce imi constata . Sper sa fie doar pompa stricata Ps: ms pt ajutor inca odata Link spre comentariu
tranzistor Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 O intrebare asa de curiozitate:daca desfacea cureaua de la pompa de apa si apoi pornea motorul ca sa se incalzeasca apa. ce era gresit in asta? Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 daca desfacea cureaua de la pompa de apaDar nu este aceasi care antreneaza si alternatorul? Link spre comentariu
srdjan Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 daca desfacea cureaua de la pompa de apaDar nu este aceasi care antreneaza si alternatorul?exact...nu avea incarcare si pe frigu asta daca i-a stat bateria in functie de consumatori daca oprea in drum nu mai pornea... mai ales daca e dieseloricum daca picura pompa cel mai probabil (nush cum e la fordu lui) pompa de apa are in partea de jos un capac (la mine e din ceva plastic) care are iesirea spre radiator... cel mai probabil ala a cedat avand in vedere ca are o suprafata considerabila si o rezistenta mult mai slaba la presiune Link spre comentariu
Blind Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 daca oprea in drum nu mai pornea... mai ales daca e dieselGresit. Daca era benzina era mai nasol deoarece benzina este aprinsa prin scanteie, pe cand la motoarele diesel, bateria este folosita doar la inceput pentru pornirea motorului, dupa aceea din baterie iti sug doar computerul de bord (daca ai), luminile de bord, faruri, servo (daca este electrica), in fine..restul de rahaturi cu consum mic.Tatal unui coleg de facultate s-a trezit ca are alternatorul belit, odata cu releul de incarcare, insa masina ii pornea fara probleme (doar ca avea eroare pe bord si iti dadeai seama cand aprindeai luminile). a facut vreo 100km asa dupa care a mers la service (sta in provincie si are treaba in bucuresti mai mereu) Link spre comentariu
srdjan Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 daca oprea in drum nu mai pornea... mai ales daca e dieselGresit. Daca era benzina era mai nasol deoarece benzina este aprinsa prin scanteie, pe cand la motoarele diesel, bateria este folosita doar la inceput pentru pornirea motorului, dupa aceea din baterie iti sug doar computerul de bord (daca ai), luminile de bord, faruri, servo (daca este electrica), in fine..restul de rahaturi cu consum mic.Tatal unui coleg de facultate s-a trezit ca are alternatorul belit, odata cu releul de incarcare, insa masina ii pornea fara probleme (doar ca avea eroare pe bord si iti dadeai seama cand aprindeai luminile). a facut vreo 100km asa dupa care a mers la service (sta in provincie si are treaba in bucuresti mai mereu)ba pardon... pentru bobina de inductie da alternatorul curent trebuie doar sa ai baterie pusa (si sa aibe f putin curent) pentru excitatia alternatoruluipe cand la diesel ai bujii incandescente de incalzit si electrovalva trebuie s-o deschizi... altfel ciuciu injectie Link spre comentariu
Blind Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Electrovalva e un consumator de kkt (un servo amarat, mare consumator), bujiile incandescente nu functioneaza mereu, cand e cald afara cel putin... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum