tranzistor Postat Ianuarie 10, 2009 Partajează Postat Ianuarie 10, 2009 M-am gandit la urmatoarea chestie:as vrea sa fac un turometru cu leduri ,prea multe idei nu am,ma gandeam sa ma folosesc de micile variatii ale alternatorului,dar nu stiu ce sa folosesc mai departe,un v-umetru nu merge.pt ca am cc...deci astept pareri,inca ceva,ce uitai sa precizez este faptul ca este vorba despre un motor diesel. Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 10, 2009 Partajează Postat Ianuarie 10, 2009 Mai bine,captati impulsurile de pe platina. Link spre comentariu
fratello Postat Ianuarie 11, 2009 Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 Citeste bine aici : http://www.niqro.3x.ro/RPM/RPM.htm Multumiri autorului !!! Link spre comentariu
tranzistor Postat Ianuarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 Ok,merci,m-am oprit asupra schemei din revista tehnium,cea cu 16 leduri,dar nu stiu unde sa o leg,acolo scrie ca va colecta impulsurile de la ruptor,unde-i asta?Sau la penultima schema,aia cu Lm-u de unde colectez impulsurile? Link spre comentariu
fratello Postat Ianuarie 11, 2009 Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 Daca nu stii ce e ruptorul esti sigur ca vrei sa faci o schema electronica, oricare ar fi ea ?! "Platina" din delcou stii ce e ? Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 11, 2009 Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 acolo scrie ca va colecta impulsurile de la ruptor,unde-i asta?Daca este diesel,nu aveti ruptor.Acum am vazut ce scriati in primul post. este vorba despre un motor diesel.Asa cum ati spus si Dvs.trebuie luat semnal din alta parte,chiar ideea Dvs.cu alternatorul,dar acolo este alta frecventa,deci trebuie facute adaptari. Link spre comentariu
tranzistor Postat Ianuarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 Sunt dispus la orice fel de modificari...m-am mai gandit sa desfac alternatoru si sa culeg curentu alternativ...ce ziceti? Link spre comentariu
miron1947 Postat Ianuarie 11, 2009 Partajează Postat Ianuarie 11, 2009 sa culeg curentu alternativ...ce ziceti?Da,in cazul Dvs(motor diesel),este o solutie. Link spre comentariu
Vizitator dany1eo Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 Modificare Toyota 4runner,pentru diesel am montat un senzor inductiv pe cutia de viteze, in zona volantei si pe volanta am dat doua gauri de 6mm adanci de 3mm in care am montat doi magneti, am pus doi deoarece asa era nevoie ptr indicatorul de turatii, acesta fiind original al masinii, masina suferind un "transplant" de motor, original fiind pe benzina.Totul sa facut fara sa demontez cutia de viteze.Se poate si cu un singur impuls(magnet) dar asta depinde de turometru, cele care sunt construite pentru a culege impuls de pe bobina de inductie au nevoie de doua impulsuri pe o rotatie, daca se construieste turometrul de la inceput atunci se poate gandi doar pentru un impuls(magnet).Modificare Mazda 929,am facut un turometru cu led-uri in urma cu cativa ani, montat sub cadranul turometrului original, am gaurit cadranul(D-2,5mm) la fiecare 250 rot, pe masura ce se ridica turatia, se aprindeau led-urile, urmarite si de acul indicator de la turometrul original al masinii, arata super.CI folosite 1x555;2xUAA180. Link spre comentariu
tranzistor Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 ok,dar unde gasesc scheme si cam cat costa?Pentru a doua varianta m-ar interesa... Link spre comentariu
Vizitator dany1eo Postat Ianuarie 15, 2009 Partajează Postat Ianuarie 15, 2009 ok,dar unde gasesc scheme si cam cat costa?Pentru a doua varianta m-ar interesa...asta e o schema - http://www.niksula.hut.fi/~mdobruck/sii ... tacho.htmlaici ai si aplicatia cu inductanta - http://www.supplyframe.com/datasheet-pdf/search/LM2917 Link spre comentariu
Felis Postat Aprilie 2, 2009 Partajează Postat Aprilie 2, 2009 @tranzistor fiind diesel uitate pe spatele alternatorului si cauta borna W aceea e borna de unde se citeste turatia.Daca este alternatorul original cel pentru diesel mai mult ca sigur are prevazuta borna.Daca nu atunci poti desface alternatorul si culegi printr-o rezistenta din una din infasurarile alternatorului semnalul pentru turometru.Daca folosesti la intrarea turometrului o celula de integrare (RC)atunci e usor de jonglat cu valorile pentru a obtine indicatia corecta Link spre comentariu
tranzistor Postat Aprilie 3, 2009 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2009 Aham,ma uit sa vad,ms mult.Si dupa ma gandeam sa folosesc un vu-metru care sa imi arate turatia,nu vreau ceva exact,o fac in scopul controlului consumului dar si pentru a-mi arata momentul oportun in care sa trec in treapa superioara,asta cand mai fac cate o intrecere.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum