Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme Instalatie gaz Stefanelli Dacia 1310 Li


cipricoder

Postări Recomandate

Salut! De curand am cumparat o dacie 1310 Li an fabricatie 2000 motor pe injectie 1397 cmc cu instalatie GPL stefanelli automata. Am o problema, cred ca este problema, masina accelereaza mai greu pe GPL si cand incerc sa calc mai rapid pedala de acceleratie masina incepe sa tremure urat rau de tot. Pe benzina nu am probleme.-------------------------Am rezolvat problema se pare ca era debitul de gaz prea mare si se ineca motorul. --------------------------

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Mix

    2

  • cipricoder

    1

mergi la un service auto sa iti regleze debitul de gaz pe aparatul de masurat noxe... (nu aia de fac dupa ureche). si eu am avut aceeasi problema cu un break `98 carburatie cu instalatie marini.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
Vizitator Rici

si eu am aceasi problema...am o dacie 1310 tlx pe gaz de vre-o 2-3 ani .. si pe la 2000rpm incepe sa tremure parca s-ar ineca motoru` , la mn nu e debitul de gaz..oricat , oricum l-am reglat tot asa face...am crezut ca este filtrul de aer care ar fi putu fi infundat , l-am schimbat aceeasi problema .. pe a5-a mai mult de 90 nu pot sa ii dau , deci nustiu ce este :( poate ma puteti ajuta voi

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

am si eu o instalatie marini. la mine e mai mare problema cred... cand o pornesc imi merge foarte prost motorul, imi merge in pistoane si nu are forta deloc. dupa ceva minute de functionare incepe sa isi revina... si ajunge sa mearga normal cand imi ajunge temperatura apei peste 60 de grade. nu stiu cum sa reglez instalatia nenorocita de gaz pentru ca un prieten are una identica dar la el porneste si ramane foarte stabila atat la rece cat si la cald.

Link spre comentariu

am gasit pe www.google.it instalatia marini la ea acasa si am dat peste manual. pentru vaporizator acolo scrie:

The MARINI 88 AUTOMATIC REDUCER has two registers to regulate the idle. One register is placed at the center of the reducer and is used to ad just the cars idle. The other is on the top of the reducer and is used to have an extra amount of fixed LPG to the motor, this second register is used only if necessary.

iar pentru robinetul de pe furtun:

Accelerate and keep the rpms at 2500. Open register until you hear the rpms go up and reach the right amount.

ma voi apuca sa umblu la instalatie ca m-a innebunit functionarea defectuoasa pe care o are.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări