Vizitator mini2mara Postat Septembrie 29, 2010 Partajează Postat Septembrie 29, 2010 ceva tipic romanesc....toti ne pricem la toate....Omul vorbeste de webasto iar 'zice ca-i mester' vine cu argumente de la eberspracher care ar fi ceva de genul una este bmw si alta mercedes chit ca amandoua sunt masini....Ca idee de baza este suficient sa ii pui alta placa exact cum zice omul si merge cu siguranta....ca o sugestie faceti fiecare ceea ce stiti mai bine si unde nu stiti nu este o rusine in a intreba sau a asculta la altul care stie ce vorbeste.Daca totusi nu e prea tirziu si mai ai incalzitorul as fi interesat.Stima Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 5, 2013 Partajează Postat Martie 5, 2013 Si vezi ca nu bujia incandescenta citeste temeratura in sistem [...] aceasta bujie preia rolul de senzor de temperaturanu te contrazici singur ? pana la urma care este flame senzor-ul ? nu bujia ? Link spre comentariu
Vizitator Kilovolt Postat Aprilie 10, 2014 Partajează Postat Aprilie 10, 2014 Unele modele de Webasto Folosesc bujia si ca senzor de flacara , ECu alimenteaza bujia cateva sec , ii taie alimentarea si i masoara rezistenta La cald bujia are rezistenta mai mare decat la rece. Nu va asteptati la cine stie ce modificare a valorii / are sub 1 ohm la rece . M am incapatanat si am facut acu ceva aani o placa de comanda pe tranzistori pentru unu cu aer , a mers nu i cine stie ce filozofie dar are niste finetzuri.Acum lucrez cu niste baieti care le au cu softul la unul smecher care face tot ce face si ala nemtescu , mai putin partea de ceas programator din motiv de cutie . O sa incerc s a i fac comanda pornit oprit cu un telefon mobil , nu mi mai trebuie programare . Ca si functionare , cu mici variatiuni cam toate fac la fel Se da comanda de pornire , ecu testeaza integritatea bujiei , a pompei , alimenteaza scurt motorul si i verifica curentul , verifica starea senzorilor , verifica tensiunea de alimentare , Daca toate sunt OK se alimenteaza motorul cu tensiune redusa , unele modele chiar cu 2 v se alimenteaza bujia , / cel mai mare consumator/ dupa cca 50 sec se porneste pompa , daca se aprinde , imediat deconecteaza bujia , daca nu , se reia automat inca o data pornirea , daca e ratata pornirea si a doua oara , opreste pompa si aeriseste. se afiseaza eroarea , nu mai permite pornirea fara reset.E cu dus intors daca nu porneste din prima , scoate ceva fum si daca ai bafta sa treaca vre un pompier atomic fara multa carte pune mana pe ranga si topr si ti desface masina .Am vazut faze la tv cu asa ceva . Daca porneste baga gaz pana ajunge la temperatura de lucru a antigelului dupa care trece in oprire , opreste pompa si aeriseste cateva minute .Webasto se reseteaza prin simpla scoatere a alimentarii, Eberspaecher , daca se blocheaza trebuie pusa pe o diagnoza sau pe un pc cu interfata. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 17, 2014 Partajează Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Si vezi ca nu bujia incandescenta citeste temeratura Bujia citeste temperatura in camera de ardere. Exact bujia are rol dublu. Este si FlameSensor-ul. Senzorul din interior pt100, citeste temperatura apei, evident a carcasei lui. PS: stiu ca e vechi dar e bine de stiut. Editat Octombrie 17, 2014 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2014 Partajează Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Am o intrebare legata de subiect, si nu mai vreau sa deschid un alt topic, desi probabil s-ar merita unul. Colegii care au avut tangenta cu incalzitoare de tipul acesta, rog sa-mi descrie secventa de pornire a unui webasto thermo top, eventual voltaje aplicate pe bujie la diferite momente, sau pe motor, ori alte informatii reale. Din ce-am cotrobait eu, am observat, ca exista cel putin doua tipuri de pornire pe acelasi tip de Thermo top C sau Z. Diferenta este ca o varianta opreste motorul pentru 3 secunde in procesul de start moment in care sunt pompate 8 "picaturi", motorul porneste progresiv; alta varianta este ca motorul se reduce la minim 10 secunde , dupa care sunt pompate la intervale de 1Hz picaturi si o particularitate ca prima picatura e insotita de un sfung(accelerare scurta) al motorului. Ma ajuta cineva cu detalii reale ? Editat Decembrie 2, 2014 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum