Nucleu Postat Decembrie 24, 2008 Partajează Postat Decembrie 24, 2008 Salut! Sunt incepator in acest capitol...si de aceea intreb...:Cat conteaza puterea de calcul a unui computer care controleaza un cnc...??? Am un computer mai vechi...windows 98 procesor pe la 100 mhz... l-as putea folosi pentru a controla un cnc sau este prea lent..! Multumesc! :confuz1 Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Decembrie 24, 2008 Administratori Partajează Postat Decembrie 24, 2008 Este foarte usor de stiut, toate softurile au in spacificatii si necesitatile minime pentru sistem, nu trebuie decat sa iti alegi un soft cu care vei lucra si dupa asta sa ii citesti HELP-ul sau documentatia. Link spre comentariu
Dj_Cc Postat Decembrie 29, 2008 Partajează Postat Decembrie 29, 2008 Pentru mach 3 care este un soft foarte util si usor de invatat deoarece gasesti manuale pe net. Ai nevoie de un PC mai performant. (De ex: CPU 1500Mhz, 512MB RAM, si sistem de operare Windows 2000 sau XP) Link spre comentariu
Nucleu Postat Ianuarie 1, 2009 Autor Partajează Postat Ianuarie 1, 2009 Da am observat ca pentru mach 3 iti trebuie un computer mai performant3Ce am gasit pana acum ar fi asa :turbocnc -program care necestia foarte putine resurse pentru dos necesita doar 4 mb ramKCAM 4 - Windows 98....pare interesant de lucrat cu el...DeskCNC - ...Ce face diferenta intre aceste programe??? Sunt destul de multe programe pe net pt cnc dar in functie de ce se alege softul cu care doresti sa lucrezi??? Banuiesc ca se poate obtine acelas lucru cu oricare dintre ele...dar...???Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 6, 2009 Partajează Postat Iunie 6, 2009 anul productiei Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare