yo6pir Postat Aprilie 16, 2015 Partajează Postat Aprilie 16, 2015 La voi ce curent consuma montajul in functionare? Link spre comentariu
emy_dx Postat Aprilie 22, 2015 Partajează Postat Aprilie 22, 2015 La mine se incalzea bobina de 1mH din cauza ca montasem mosfetul invers,condensatorul de 100uf/50v Low Esr si nu am avut probleme cu el.La borne am tensiunea de 47v.Dioda am pus una schottsky capsula TO220,radiator nu am folosit nici pe dioda si nici pe mosfet. Consumul la mine este de 50mA. Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Aprilie 23, 2015 Partajează Postat Aprilie 23, 2015 Am o rugaminte. Imi spune si mie cineva cum se masoara acea tensiune de 30, 35, 40, 47 v ? Am facut si eu o alta schema . Merge la cuplarea pe baterie adica se aude un tiuit de la bobine , iar de incalzit de incalzeste decat dubla dioda si putin mosfet-ul. Am sa revin cu schema si ceva poze. Multumesc. Link spre comentariu
yo6pir Postat Aprilie 23, 2015 Partajează Postat Aprilie 23, 2015 (editat) Am modificat structura ambelor bobine, adica am folosit alte miezuri. Pentru cea de 220uH am folosit tor galben cu dunga alba din SMTP-uri si am bobinat-o la 220uH. Cea de 1mH am folosit-o una gata bobinata pe tor de ferita neagra cu AL mare si acuma nu se mai incalzeste nimic. Consumul este si la mine 50mA si tensiunea masurata fata de minus si Katod-ul diodei 1N4148 este de 40V DC. Am pus montajul in parallel pe incarcatorul de baterie, tiuie incet si isi face treaba (numai el stie ce! ). Dupa o zi intreaga de incarcat continuu bacteria mea este tot la 9,7V in gol, adica Succes celor care vor sa faca ceva cu acest montaj! Editat Aprilie 23, 2015 de yo6pir Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Aprilie 24, 2015 Partajează Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Am o rugaminte. Imi spune si mie cineva cum se masoara acea tensiune de 30, 35, 40, 47 v ? Am facut si eu o alta schema . Merge la cuplarea pe baterie adica se aude un tiuit de la bobine , iar de incalzit de incalzeste decat dubla dioda si putin mosfet-ul. Am sa revin cu schema si ceva poze. Multumesc. aceasta este schema : http://wiki.mypower.cz/desulfator Editat Aprilie 24, 2015 de shakalu_76 Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Mai 4, 2015 Partajează Postat Mai 4, 2015 (editat) Si pozele promise. De functionat functioneaza. Am respectat si bobinele ( miezul, conform articolului ), numarul de spire, grosimea sarmei ( nu am avut de 2mm si am folosit sarma de 0,5mm pusa in 4, recuperata de la bobinele de demagnetizare din televizoare). Ce am reusit sa masor cu un aparat care are si frecventa a fost frecventa de 6 kHz care asta este si in articol. Ce nu am reusit sa masor ( am cerut ajutorul si mai sus ) a fost acea tensiune de 30, 35, 40 v de care se vorbeste la inceputul topicului la schema aceea. Presupun ca principiul de functionare este acelasi. Deci va rog sa ma indrumati si pe mine intre ce puncte sau cu ajutorui cui pot masura acea tensiune. PS Atentie,pentru cine vrea sa-l construiasca. Cablajul este in oglinda. Eu l-am facut mirror in jpg, apoi l-am transformat in pdf si imprimat la scara de 35%. ( asta pe inprimanta mea). Alte poze.. Editat Mai 4, 2015 de shakalu_76 Link spre comentariu
Voltus Postat Mai 5, 2015 Partajează Postat Mai 5, 2015 (editat) Cu schema asta atasata la baterie masori amplitudinea pulsurilor generate : Editat Mai 5, 2015 de Voltus Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Mai 5, 2015 Partajează Postat Mai 5, 2015 @Voltus, multumesc pentru raspuns, dar nu pot sa deschid atasamentul. Posteaza poza direct pe pagina forumului cum am facut eu. Stima. Link spre comentariu
Voltus Postat Mai 5, 2015 Partajează Postat Mai 5, 2015 http://s23.postimg.org/yjaz6dr4r/image.gif Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Mai 5, 2015 Partajează Postat Mai 5, 2015 Multumesc @Voltus. Acum merge. Revin cu detalii. Link spre comentariu
shakalu_76 Postat Mai 9, 2015 Partajează Postat Mai 9, 2015 Am facut schema lui @Voltus, am masurat si am 32,6v. Deci merge si tensiune si frecventa conform schemei prezentata in link-ul de mai sus. Ce face la nivelul bateriei el stie. Link spre comentariu
XAN77 Postat Mai 24, 2015 Partajează Postat Mai 24, 2015 M-a lăsat și pe mine bateria la mașină. Dacă o încarc pornește mașina, dar după 3-4 zile de repaus nu mai reușește. E semn de sulfatare sau de iremediabil sfîrșit ? Link spre comentariu
manolo Postat Mai 24, 2015 Partajează Postat Mai 24, 2015 De citi ani ai bateria? si ce model? dar e cam semn de dus la reciclarea ,mmmmmmmm asta cu desulfatarea e cam frectie ,teoria cu sulfatarea: este un proces chimic ireversibil ,asa ca.... Link spre comentariu
XAN77 Postat Mai 24, 2015 Partajează Postat Mai 24, 2015 Nu știu de cîți ani o fi, eu am mașina sh din 2009 și nu am umblat la baterie, deci are cel puțin 6 ani. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum