junior Postat Ianuarie 11, 2011 Partajează Postat Ianuarie 11, 2011 Irf9530 merge exccelent la aceasta schema (probat de mine) . Faptul ca bazaie bobina inseamna ca montajul functioneaza corect insa nu obtii un puls de ampliudine suficenta => ce dioda ai folosit ( e necesara una "ultrafast ") ? Vad ca ai pus si o siguranta .Nu e bine intrucat ea o sa scada foarte mult din amplitudinea pulsului .Deasemeni si firele de conexiune ar trebui sa fie "litz wire" si ceva mai groase . Link spre comentariu
FlorinPTM Postat Ianuarie 11, 2011 Partajează Postat Ianuarie 11, 2011 Dioda NTE597 am inlocuiro cu MUR860 (NTE597 suporta 200V iar MUR860 600V)Pai si normal nu trebuie sa faca scintei la bornele bateriiei?? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 11, 2011 Partajează Postat Ianuarie 11, 2011 Vizualizeaza cu osciloscopul ce se intimpla! Link spre comentariu
FlorinPTM Postat Ianuarie 13, 2011 Partajează Postat Ianuarie 13, 2011 Din pacate nu am osciloscop...In fine l-am rezolvat cred....Am pus pe linga C2 inca 3 cond. de 1nF in total 4nF si am obtinut 45v,dar se incinde D1,IRF si C4 de 100uF25v... Link spre comentariu
Vizitator sackyrof Postat Mai 27, 2011 Partajează Postat Mai 27, 2011 pot sa folosesc o bobina DLD-102U-3A in loc de bobina de 1000uH?si daca da cum??? ca DLD 102 are 4 picioruse Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 10, 2012 Partajează Postat Noiembrie 10, 2012 Am gasit o schema de Incarcator puls care are fuctia de desulfator de putere a acumulatoarelor Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 am construit si eu un desulfator si as vrea sa stiu ce tensiune ar trebui sa bage in baterie?am pus o dioda si un condensator pe bornele bateriei si am undeva la 26 de volti! e ok sau trebuie mai mult?multumesc! Link spre comentariu
Voltus Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Ar fi de preferat undeva la peste 30-34V . Scurteaza firele catre baterie eventual pune fire litz adica mai multe fire subtiri (de exemplu 0.1mm ) izolate intre ele .Astfel scade tensiunea pe fire . Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 pe placa de montaj am putin peste 40 de volti! dar pe bornele bateriei numai 26! oricum bobinele nu sunt ok ca imi consuma undeva pe la 700 de miliamperi! :Dm-am jucat cu condensatorul de la 555!condensatorul de pe iesire se incinge ca naiba! Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Ianuarie 7, 2014 Partajează Postat Ianuarie 7, 2014 m-am gandit acum la o chestie. e mai greu cu calculatul bobinelor, nu e mai usor sa ii dam bateriei impulsuri foarte scurte direct dintr-o sursa externa dc de ~40 de volti? Link spre comentariu
Voltus Postat Ianuarie 7, 2014 Partajează Postat Ianuarie 7, 2014 Se poate si asa numai ca avem nevoie de inca o sursa care trebuie alimentatata deci ... Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Ianuarie 7, 2014 Partajează Postat Ianuarie 7, 2014 m-am mai jucat putin cu cateva piese si am ajuns la urmatorile valori: - rezistenta dintre + si pinut 7al lui 555 e de 330k - rezistenta dintre pinul 7 si pinul 6(2) este de 22k - condensatorul de la pinul 2(6) e format din 2 condensatori de 8.2nf in serie(pe multimetru arata 3.7nf). Conform acestui calculator http://www.ohmslawcalculator.com/555_astable.php am: Frequency: 1.043 KHz Cycle Time: 958.973 μs Duty Cycle: 94.12 % Time High: 902.563 μs Time Low: 56.410 μs Imi consuma ~300ma. Pe placa am ~43V iar pe bornele bateriei ~27v!(masurat prin metoda cu dioda si condensator de 0.47mf) Nu ma pricep la bobine, bobinele le-am recuperat dintr-o sursa pc! Una a avut vreo 4 infasurari, am dat la o parte 3 dintre ele! Sa vedem daca face treaba! Testez pe o baterie de moto Caranda(BSB) de 7 amperi care statea pe un scuter de mai bine de 1 an, am completat cu apa distilata in toti elementii!(era aproape seaca). Cand am pus aparatul de masura prima data pe baterie avea ~2 volti! Link spre comentariu
Vizitator l3on_rgby Postat Februarie 18, 2014 Partajează Postat Februarie 18, 2014 Cat ar costa piesele pt un desulfator de baterii auto pana la 100-120 Ah? Link spre comentariu
Vizitator cipicas Postat Martie 13, 2014 Partajează Postat Martie 13, 2014 Am facut 2 exemplare si m-am dus pana in 100 lei cu transport si bobinele gata facute (cumparate de pe site).stima Link spre comentariu
emy_dx Postat Martie 26, 2014 Partajează Postat Martie 26, 2014 Va salut.Am facut si eu schema din pagina precedenta si nu imi functioneaza.Bobinele sunt masurate,tranzistorul este IRF9540N,dioda FR605,problema lui este ca se incinge tare bobina de 1000uH,si nici nu urca tensiunea,am urmarit toate traseele si nu exista erori.Stie cineva din ce cauza nu ar functiona? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum