Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 6, 2013 Partajează Postat Mai 6, 2013 ............... Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 6, 2013 Partajează Postat Mai 6, 2013 ............... Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 6, 2013 Partajează Postat Mai 6, 2013 .................. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 6, 2013 Partajează Postat Mai 6, 2013 Arata bineDar pune si tu pozele mai restrans...intr-un post poti pune vre-o 5 poze, daca nu chiar mai multe!Unde ai prezentat-o? Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 scuzati greseala...pana acum nu am stiut sunt anul I la energetică(bucuresti) si am prezentat-o la POLIFEST (un fel de targ al facultatilor) Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 Bobina nu este terminata...mai am de construit un eclator rotativ. Aici nu ma prea pricep: -daca folosesc un motor sincron. Pt a sincroniza faza cu incarcarea condensatorului conteaza pozitia axului la momentul pornirii motorului??? (daca m-am exprimat gresit in intrebare si nu se intelege spuneti-mi ca incerc sa dau mai multe detalii) Link spre comentariu
lorik199 Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 Ar trebui sa folosesti un motor de curent continuu pt a putea varia mai usor frecventa. Link spre comentariu
MaesTTro Postat Mai 9, 2013 Partajează Postat Mai 9, 2013 In ce mod se utilizeaza acest motor de curent continuu ? Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 In ce mod se utilizeaza acest motor de curent continuu ? motorul foloseste la ruperea arcului electric (cu el construiesti un eclator rotativ) poti folosi diverse motoare dar ideea este sa obti o incarcare completa a condensatorului pe fiecare semialternanta (+/-) se pare ca cel mai simplu e sa folosesti un motor de cc caruia sa îi cunosti turatia si sa calculezi nr de electrozi pt ruperea arcului electric si apoi poti regla turatia pt a ajunge la incarcarea completa. cand spui ''in ce mod se utilizeaza '' la ce te referi mai exact? Link spre comentariu
MaesTTro Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 Modul cum se conecteaza el in circuit Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 Motorul descarca condul HV in primarul trafului, fiind si cea mai galagioasa piesa din montaj. La puteri mici merge o piulita cositorita pe un coltar L, surubul regland lungimea arcului deoarece motorul e fix. Mai bine faci filete de 5 in coltar. Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 uite un exemplu de eclator rotativ : https://www.google.ro/search?q=rotary+s ... 66&bih=563 in schema se pune unde scrie spark gap : https://www.google.ro/search?q=rotary+s ... B976%3B659 Link spre comentariu
MaesTTro Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 Am inteles ideea, ms de explicatie. Link spre comentariu
Vizitator Mircea 23-32 Postat Mai 21, 2013 Partajează Postat Mai 21, 2013 Salut euam terminat traful si bobina Tesla. voi pune zilele astea niste poze /filmari sper sa am timp sa mai fac ceva reglaje.... deocamdata nu merge pre bine.. Link spre comentariu
teslina Postat Mai 22, 2013 Partajează Postat Mai 22, 2013 Cand pui pozele/filmuletele sa pui si detaliile montajului, daca se poate: ex: secundar: diametru, lungime totala, lungime bobinata, diametrul sarmei, nr de spire; la fel pentru primar, dimensiunile toroidului, Condensator primar si ce tipuri de condensatori folosesti, valoarea cuplajului, ce fel de eclator folosesti, etc. Vor fi utile pentru ajustari. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum