Vizitator cj04vsv Postat Martie 27, 2005 Partajează Postat Martie 27, 2005 care are sa imi deie o schema de aprindere la scutere????????am un scuter si nu pot sa il pornesc ca ii defecte aprinderea si ii electronica si ii capsulata :?: Link spre comentariu
bogdanel Postat Martie 31, 2005 Partajează Postat Martie 31, 2005 nu cred ca o sa afli o aprindere speciala pentru scutere. dar daca are doua infashurari dinamul (sau alternatorul), dintre care una cu surma subtzire, atunci potzi sa foloseshi o aprindere de motoreta JAWA. Detaliaza problema... Link spre comentariu
Felis Postat Septembrie 5, 2009 Partajează Postat Septembrie 5, 2009 magnetourile(alternatoarele) montate pe scutere folosesc pentru aprindere o infasurare separata care livreaza la 2000 de ture intre 40.....70 Vac(si intre 140 ....300 Vac cand motorul este pornit) celelalte infasurari sunt pentru alimentarea celorlalti consumatori asa ca aprinderile utilizate la autoturisme sunt inutile. Pentru motociclete,scutere se utilizeaza predominant aprinderi de tip CDI au redresorul incorporat in ele pentru alimentarea etajelor din aprindere si de regula se utilizeaza un tiristor pentru comanda finala Link spre comentariu
Felis Postat Septembrie 9, 2009 Partajează Postat Septembrie 9, 2009 magnetourile(alternatoarele) montate pe scutere folosesc pentru aprindere o infasurare separata care livreaza la 2000 de ture intre 40.....70 Vac(si intre 140 ....300 Vac cand motorul este pornit) celelalte infasurari sunt pentru alimentarea celorlalti consumatori asa ca aprinderile utilizate la autoturisme sunt inutile. Pentru motociclete,scutere se utilizeaza predominant aprinderi de tip CDI au redresorul incorporat in ele pentru alimentarea etajelor din aprindere si de regula se utilizeaza un tiristor pentru comanda finalaUitati si in atasament o schema utilizata in special pe scuterele produse de Piagio. Link spre comentariu
Felis Postat Septembrie 14, 2009 Partajează Postat Septembrie 14, 2009 Uitati aici si o schema cu valorile componentelor. Link spre comentariu
Felis Postat Noiembrie 25, 2009 Partajează Postat Noiembrie 25, 2009 Atentie la suzuki katana tensiunea de 200 Vac este produsa din regulatorul de tensiune care are incorporat un invertor deoarece platoul magnetoului furnizeaza doar tensiunea de 17 Vac(si de regula bobinajul platoului se defecteaza)O solutie eficienta e inlocuirea acelui platou cu un platou de aprilia SR 50 care se monteaza fara nici o modificare mecanica doar ca trebuie pus un regulator de tensiune cu 4 pini pentru incarcarea bateriei.Acel platou are si infasurarea de tensiune mare separata pe el asa ca se pot adapta multe tipuri de aprindere .Avantajele modificarii constau ca in acest fel aprinderea nu mai e dependenta de regulatorul de tensiune (care si el se defecteaza)si in cazul defectarii regulatorului motorul va functiona cu pornire de la kick start sau daca bateria este incarcata din demaror Link spre comentariu
Vizitator zillion_1 Postat August 24, 2010 Partajează Postat August 24, 2010 am si eu o problema cu un suzuki zillion ... a murit si nu mai da scanteie ... ma ajuta cineva si pe mine cu niste valori ca sa imi pot da seama de unde vine buba Link spre comentariu
adrian82 Postat Septembrie 6, 2010 Partajează Postat Septembrie 6, 2010 cumpara aprindere cu avans eletronic si nu mai ai probleme . Link spre comentariu
Vizitator zillion_1 Postat Septembrie 7, 2010 Partajează Postat Septembrie 7, 2010 merci pentru sfat... sa rezolvat mult mai simplu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum