Vizitator Vlad_tudor Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 Salutare.Ma numesc Vlad Tudor si sunt student si io ca baietii la electronica.Am si eu o intrebare.Am nevoie de un adaptor casca telefon-intrare linie mixer pentru maine seara.A mai facut cineva asa ceva?Este posibil?Ma gandesc ca ar merge cu o mufa jack mare de intrare,un cablu si niste lipituri la mufa telefonului. Link spre comentariu
paul14 Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 ce telefon ai??? se rezolva usor cu un handsfree chinezesc la care opresti mufa si in locul castilor pui mufa de care ai nevoie Link spre comentariu
Vizitator Vlad_tudor Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 asa ma gandeam si eu e un nokia,acum m.am apucat de treaba mai am putin si termin.banuiesc ca merge fara probleme.multumesc frumos de raspuns,aveam nevoie de confirmare,revin cu detalii tehnice si poze:D Link spre comentariu
MifTy Postat Noiembrie 27, 2008 Partajează Postat Noiembrie 27, 2008 ... inclusiv poze cu telefonul "afumat"??? s-ar putea s?-?i mearg? ok... dar nokia e campioan? la ascuns detalii tehnice ?i la min?it în ce prive?te caracteriticile tehnice reale ale device-urilor produse de ei...ce vreau s? spun e c? sunt ?anse s? for?ezi ie?irea de casc? a telefonului cu sarcina reprezentat? de mixer...poate ar fi fost mai bine s? întrebi la gsm-uri!!!adic? în topicul gsm de pe forum!!! Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 27, 2008 Partajează Postat Noiembrie 27, 2008 din moment ce iesirea tine casti de 32 ohmi,o tine si o intrare de mixer de cativa kOhmisi oricum,pe iesire e un operational,care are protectii in el(cel putin limitare de curent)semnalul care iese din mobil e destul de mic,sub semnalul obisnuit de linie,estimez(ochiometric) 300-500mV Link spre comentariu