Vizitator mates Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 Mi-am cumparat o statie de bass din USA, deci acolo e la 110. Vreau sa o aduc aici unde e 220, si vroiam sa stiu de cati Watti sa fie traful ala, am gasit mai multe, de la 500W la 3000W dar pentru ca diferenta de pret e mare intre ele, vreau sa stiu de care am nevoie la statia mea... si asta nu stiu, pentru ca nu sunt electrician... http://ampeg.com/pdf/SVT450H.pdf Asta e PDF-ul statiei unde e exlicat tot despre ea. poate sa imi spuna cineva de cati watti ar trebui sa fie traful ala? am gasit si traf pe situl asta: http://bargainoffers.com/catalog/seven- ... p-153.html Multumesc de raspuns baieti... Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Noiembrie 25, 2008 Administratori Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 LINE POWER REQUIREMENTS 260VA deci unu de 350 ar fi super suficient Link spre comentariu
zal Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 mates în poza cu panoul din spate, din pdf, se vede c? ptr 220Vca ar fi nevoie de o siguran?? de 4A, sigur c? e pusa mult mai mare decît consumul obi?nuit al amplifului, chiar dac? fiind unul de chitar? e unul foarte ''s?lt?re?''. Trafo de mai sus e chiar bun ptr ampliful t?u, se g?sesc ?i la noi. Desf? totu?i ampliful ca s? te ui?i la traf, poate are posibilitatea comut?rii pe 220-240Vca. Link spre comentariu
Vizitator mates Postat Noiembrie 25, 2008 Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 Da, buna idee, sigur asa o sa fac. Unde se gasesc de cumparat trafuri din-alea la noi? Eu am cautat si nu am gasit nicaieri.... Multumesc mult. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Noiembrie 25, 2008 Administratori Partajează Postat Noiembrie 25, 2008 In primul rand completeaza-ti locatia la profil sa stim unde sa te trimitem ca sa cumperi Link spre comentariu