Vizitator viobio Postat Martie 8, 2009 Partajează Postat Martie 8, 2009 Asta nu e nimic, era un radio pe l?mpi în tîrg, c?ruia cineva i-a montat un casetofon auto deasupra, într-o decup?tur? ?i l-a legat la difuri. Evident c? a z?cut multe luni, nefiind nimeni interesat de a?a ''inova?ie''. era un orion ar612la cumparat un prieten cu 80ron,era complet a fost satupata gaura ,refurniruit ,reparatacum este perfect functional Link spre comentariu
marianjoita Postat Martie 8, 2009 Partajează Postat Martie 8, 2009 Eu zic ca nu merita tras in banda pentru ca oricum nu vei putea recrptiona intreaga banda 88-108. Merita construit un adaptor extern. Cred ca in acest topic am pus o schema de genul asta. Si feri.visky a pus una.nu o gasesc. poti sa o mai pui o data? Link spre comentariu
mișa Postat Martie 8, 2009 Partajează Postat Martie 8, 2009 Asta l-am facut eu si merge foarte bine. Link spre comentariu
iulidan2 Postat Martie 8, 2009 Partajează Postat Martie 8, 2009 Am reusit sa fac poze la Enescu; era vorba sa masuram carcasele si sa facem fotografii, pentru intocmirea unei documentatii despre aparatele produse in Romania.Dimensiunile in milimetrii, sunt urmatoarele : L = 800, l = 265 si h = 265. Link spre comentariu
mișa Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 Am primit un radio foarte vechi. Conexiunile in interior sunt din cupru argintat. Condensatorii care nu sunt variabili (aproape toti sunt) sunt cu mica. Difuzor extern, dar nu l-am primit. Lampi 4 bucati din care mai erau 3: A415, A425, L414, toate Philips anii 26-27. (poza nu am facut-o cu lampile montate pentru ca erau la lipit, aveau toate soclul desprins rau) Se pare ca se alimenta din baterii. Nu am gasit nimic scris pe el. Daca il recunoaste cineva, il tog sa ma ajute. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 Am primit un radio foarte vechi. Conexiunile in interior sunt din cupru argintat. Condensatorii care nu sunt variabili (aproape toti sunt) sunt cu mica. Difuzor extern, dar nu l-am primit. Lampi 4 bucati din care mai erau 3: A415, A425, L414, toate Philips anii 26-27. (poza nu am facut-o cu lampile montate pentru ca erau la lipit, aveau toate soclul desprins rau) Se pare ca se alimenta din baterii. Nu am gasit nimic scris pe el. Daca il recunoaste cineva, il tog sa ma ajute.cred ca ai cel mai tare aparat din asociatieeste INGELEN,sa vedem ce tip estecaut modelul dupa lampidaca este dusa o lampa caut si neaparat trebuie porniteste cu reactie(ha !stiai si tu ) Link spre comentariu
mișa Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 O lampa lipseste, nu stiu inca ce tip e. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Martie 9, 2009 Partajează Postat Martie 9, 2009 Dupa detaliile constructive sigur este un INGELEN http://www.jogis-roehrenbude.de/Oldies/ ... -Truhe.htm seamana cu modelul prezentat in link-ul de mai sus Link spre comentariu
nichishoru Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Am primit un radio foarte vechi. Conexiunile in interior sunt din cupru argintat. Condensatorii care nu sunt variabili (aproape toti sunt) sunt cu mica. Difuzor extern, dar nu l-am primit. Lampi 4 bucati din care mai erau 3: A415, A425, L414, toate Philips anii 26-27. (poza nu am facut-o cu lampile montate pentru ca erau la lipit, aveau toate soclul desprins rau) Se pare ca se alimenta din baterii. Nu am gasit nimic scris pe el. Daca il recunoaste cineva, il tog sa ma ajute.Unde le gasesti frate?E o bijuterie, succes la restaurare Seara o sa caut si eu modelul exact (Ingelen?) dupa tuburi, in cataloagele mele. Link spre comentariu
YO7DIG Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Salutare domnilor , cred ca e cea mai tare piesa din colectie , asa ceva am vazut numai in poze la simpozioane sau pe YOU TUBE , felicitari si sa-l repari sa-l vezi mergind , azi am repornit si eu acel Rekord de care spunem .. practic l-am facut din nou si merge bine desi lampile sunt chiar ruginite , condensatorii electrolitici nu s-au uscat o singura lampa defecta dar am schimbat-o un 6g2 detector si amplif. . am mai cumparat un Istria si l-am repus in functie si chiar azi am cumparat cam scump ce-i drept un KORTING german cu carcasa de bachelita .. arata bine sa vad cum se prezinta in interior , vad ca are si fm... cam atit sanatate si succes...Mihai YO7DIG. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Salutare domnilor , cred ca e cea mai tare piesa din colectie , asa ceva am vazut numai in poze la simpozioane sau pe YOU TUBE , felicitari si sa-l repari sa-l vezi mergind , azi am repornit si eu acel Rekord de care spunem .. practic l-am facut din nou si merge bine desi lampile sunt chiar ruginite , condensatorii electrolitici nu s-au uscat o singura lampa defecta dar am schimbat-o un 6g2 detector si amplif. . am mai cumparat un Istria si l-am repus in functie si chiar azi am cumparat cam scump ce-i drept un KORTING german cu carcasa de bachelita .. arata bine sa vad cum se prezinta in interior , vad ca are si fm... cam atit sanatate si succes...Mihai YO7DIG.KORTING PICCOLO cumva? Link spre comentariu
feri.visky Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Constructie caracteristica anilor '26-'29... Deocamdata exista doua inscrisuri in limba maghiara: Fütés=incalzire deci filament si Anód=tensiune anodica... iar pe piesele vizibile (curatate) ceva in limba engleza... franceza... germana...Modul de amplasare a reostatelor de filament indica maidegraba Home-made dar cine stie... Deasemenea condensatorul de neutrodinare, cred... este iaras amplasat neobisnuit... (in stanga spate)Oricum aparatul este deosebit, ar trebui sa i se ridice schema si sa vedem daca "pleaca"... nu in alta parte, nu ma intelege gresit... ci daca porneste... Link spre comentariu
mișa Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Dupa o usoara curatare, am gasit un marcaj stantat pe lemn care m-a mirat grozav.Piesele sunt de diversi producatori. Pe rezistente (alea care sunt in socluri de parca-s sigurante scrie: DRALOWID KONSTANT, dedesupt valoarea, dupa care D.R.P.a. si D.R.G.M.Lipseste un reostat pentru filamentul unei lampi, inca o piesa mare probabil cu 3 pini (poate cond) si o componenta de pe bord care pare sa fi fost un intrerupator pentru alimentarea filamentelor. Un cond cu cu mica e desprins total si inca nu i-am gasit locul, probabil era conectat la piesa lipsa cu 3 pini si in mod cert era in aer, nu era prins cu suruburi ca ceilalti condensatori.De home-made nu stiu ce sa zic. Componentele par destul de profi, cond de acelasi tip, reostate CU BUTOANE de acelasi tip, etc...Iata pozele. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Martie 10, 2009 Partajează Postat Martie 10, 2009 Acelasi marcaj este si pe modelul KAPSCH din 1927 Link spre comentariu
YO7DIG Postat Martie 11, 2009 Partajează Postat Martie 11, 2009 Pentru Nicolae57 da asta e KORTING POICOLO ceva cu Nekerman are si FM am vazut asa in fuga cind l-am desfacut sa-l lipesc inca nu merge arde siguranta da nu-i problema ca se repara nu am avut timp sa ma ocup de el poate desera , din pacate cred ca l-au spart pe drum astia de la fan curier cind am desfacut pachetul era deja tirziu si nu mai aveam ce sa le zic , vinzatorul mi-a zis ca nu era spart , am reusit sa-l lipesc , ai cumva o schema , nu am reusit sa o gasesc , nu cred ca pune probleme la reparat ca e o schema clasica dar sa o am in colectia mea ... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum