Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

probleme cu, curentul la masina (consum prea mare) !!!!!!!


kappa_ii

Postări Recomandate

Alternatorul pe Dacie are 18A asa ca nu te mai chinui cu el...Schimba'l cat de repede ca nu faci performanta cu el

ehh... are vreo 35A da' oricum pentru niste scule trebe unul mai bun, de peste 50A, indicat 75-80A
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • kappa_ii

    3

  • adrian_pintea

    3

  • Murcielad

    2

  • Incepator

    2

  • 2 ani mai târziu...
Vizitator catalin_gym

Frate..esti sigur ca sunt rms??nu cumva sunt muzicali?sa fim seriosi..daca sunt rms insemana ca nu ai avut ce face cu banii...dar na,fiecare face ce vrea

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator bunoara

Salutare, Ca tot s-a vorbit de alternatoare de dacie... si de schimbatul acestora... ma confrunt si eu cu urmatoarea problema: daca am faza scurta, aeroretma pe 2, mai bag si o dezaburire daca mai pun si o frana si mai dau si pe la stergatoare...deja acul ce indica incarcarea bateriei se duce in stanga pe rosu (asta la relanti, dar in Bucuresti, seara, pe racoare, in aglomeratie relatiul este foarte utilizat :snakeman: ). La turatii mari sta intre patratul rosu si linia de mijloc cu toti consumatorii. Am masurat, valorile de incarcare sunt ok. Inteleg ca se poate pune un alternator de BMW. M-ar interesa de unde se procura, cu cat si ce modificari necesita. Are releul d eincarcare integrat?Multumesc

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

:smt005 alternatorul de dacie daca e tipul vechi are 37 de amperi daca e mai nou dupa 90 are 50 de amperi. Cu ce are el acolo e posibil sa sece bateria in 5 minute, eu am amplificator de 400 real si tine bateria cam 1 jumatate de ora si incarca normal si bateria e buna dupa care incepe sa invarta foarte greu electromotorul.Problema la tine este ca la consumul ala ai varfuri de curent mari care o sa iti distruga si bateria si puntea de diode si releul de incarcare. Singura solutie este un alternator de bmw 70-100 amperi, o a doua baterie de cel putin 70 de amperi, si cel putin un condensator de 3 farazi+cabluri sanatoase, asta asa low budget. Ideal ar fi o baterie deep cycle si un cond de vreo 5 farazi.

Link spre comentariu

inainte de a face vreo modificare la alternator io zic sa treci si pe la un medic...asta pana nu e prea tarziu.Eu am avut 4x25w reali pe niste dife full range clarion (16cm) pe un golf 1 + amp bp si era cu mult peste necesarul unui om citaf la cap.Daca vrei adrenalina apuca-te de bunjee jumping...:)

cred ca acei 4x25W erau masurati de tine cu semnal sin. insa cei 600W despre care se vorbeste aici eu nu am avut "placerea" sa ii simt nici la concert sau in cluburi. sincer un om nu cred sa poate conduce cu 200W RMS. pt a conduce tre sa ai toate organele interne cat de cat ok . sa nu pleznest cand pui o frana. poate gresesc in cele spuse ,dar eu nu ascult muzica tare iar in casa 2x50W RMS sunt suficienti.
Link spre comentariu
Vizitator Ando

din ce am citit (on topic) bateria aia e praf, cred ca are un element in scurt. cel mai simplu e sa incerci o baterie buna de 60-70Ah si iti dai seama care e punctul slab, bateria sau alternatorul mie aproape mi se oprea motorul la fordul lui tata ( 1.8 td) la raelanti din cauza bateriei, dupa ce ii scoteam borna mergea bine, daca o cuplam scadea cu 300 rpm turatia motorului.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări