Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

probleme cu, curentul la masina (consum prea mare) !!!!!!!


kappa_ii

Postări Recomandate

am pe o dacie 2 statii una de 330 w rms si una de 350 w rmsboxe spate dls de 200 w rmssi un sab infinity kappa de 300 rmse problema ar fi ca imi descarca bateria in 2 3 minute ! ce as putea face ?\am inteles ca un alternator de ford s-ar potrivi la dacie ! cine are citeva ideei cum as putea sa rezolv problema !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • kappa_ii

    3

  • adrian_pintea

    3

  • Murcielad

    2

  • Incepator

    2

O simpla intrebare ! Chiar daca ai sculele de mai sus , la ce putere asculti muzica ?Nu de alta dar si pentru o discoteca in aer liber e suficient ce ai tu acolo, iar in masina cred ca spargi parbrizul lejer. :lol:

Link spre comentariu

Cum spui tu in mod normal ai bateria dusa, de nu tine curent in ea ,iar pe de alta parte spui ca se opreste si motorul la consum mare asta inseamna ca ai alternatorul dus.Cand iti pornesti masina cu o alta baterie motorul il lasi sa mearga pana o pui pe cea descarcata inapoi, deci:alternatorul sau ma rog puntea de diode.....Sfatul meu este sa pui bateria pe o alta masina (cateva ore acolo de mers cu ea)sa o incarce ca sa poti vedea daca mai are capacitatea de a stoca curent si daca are atunci alternatorul,diode..... este vinovat

Link spre comentariu

hai sa facem un mic calcul daca eu am cam 650 w rms pe statii si mai am si casu care are si el cam 50 w deci cam 700 w rms consumul este cu mult mai mare ar fi cel putin 800 w daca nu 1000 we acum 800w/12v=66Adeci mie imi consuma 66 A si alternatoru la dacie e de 55 A eu as vrea sa stiu de unde pot sa iau un alternator mai mare care sa se si potriveasca la dacie !

Link spre comentariu

cu mici modificari..adica bucsa adaptoare... merge unul BOSCH de 80A de la un BMW.. de pe la piese de masinaPS: pana alta vezi daca incarca releul de-l ai acum:- masori daca se mentine tensiunea intre 13,7 si 14,5V (intre relanti si turatie mare) fara consumatori- masori tensiune si vezi daca se incadreaza intre aceleasi limmite cu consumatorii obisnuiti ai masinii (faza lunga, stergator parbriz, ventilator, etc)- masori tensiunea cu "bestiile" tale

Link spre comentariu

cred ca ai bateria dusa ... chiar daca ai avea 650W rms tot ar tine bateria 1ora -1 ora jumate :wink:

o avea el 680w rms pe masina,dar nu cred ca sta cum ampurile la juma de volum (adica fara distosiuni) eu intro zi buna le-as tine pana la blana, mi-as pune o pedala cu volum pt ele.Eu incerc sa zic ca are pe masina cam 1360w muzicali deci ampurile ar consuma minim 100A asta fara sa mai bag si un ramdament....maxim maxim cam 125A.....ce mai zicetikappa_ii mama eu sper ca ai un condensator de minim 0.1F si o baterie cat de cat buna dar tot iti trebuie un alternator de min 100A :d
Link spre comentariu

MAI Swat_Cat in regim muzical un amplificator consuma cam 50% din maximul curentului sorbit :) Si cred ca el a citit puterea de pe amplificatoare adica 650W si care nu e nici apropoiata de adevar. ampurile consuma la varfuri mult ... dar in medie .... cu 50% mai putin ... :P

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...

lol! In primul rand... alternatorul de Ford are in general 55A ... dar nu e batut in cuie, e posibil sa fie si mai mare... o zic ptr. ca am ford.Si in al doilea rand... nu e posibil frate sa stai in masina cu 1000W muzicali nici macar la jumate.Incep sa cred ca masina ta e construita din magnet natural, o bobina si-o membrana de vre-o 3 metrii diametru.Deci in concluzie, oricum ai intoarce-o nu e posibil sa asculti muzica intr-o masina avand un prag mai mare de 200W rms(nu-ti permit urechile) chiar de-ar fii autocar... vasile poate sa va confirme... :)In orice caz... ai o problema cu alternatorul sau cu bateria.Incearca sa faci un test cu o baterie aproape noua, incarcata bine.In cazul in care va aparea aceeasi situatie... ai ceva in neregula la statiile amplificatoare.Daca nu... ai o problema la alternator, e posibil sa nu-ti incarce indeajuns bateria intre "timpul de ascultare - incarcare".Daca tu zici ca iti face probleme inclusiv cu motorul pornit... mergi la un service sa-ti verifice alternatorul.Nu de alta, dar in loc sa-ti spun eu sa-l schimbi... iti vor spune ei... sunt mult mai creduli decat un tip de pe net cu nick-ul "Metallman" :d

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări