Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cilindru aprilia rs-125


danyiel_22

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • yo9hrb

    2

  • danyiel_22

    2

  • paul14

    2

  • adrian82

    1

Top autori în acest subiect

De regula se schimba cilindru-piston-segmenti. Se poate aleza doar daca motorul are cote de reparatie. Si atunci schimbi doar pistonul si segmentii cu unii la cota de reparatie corespunzatoare. Asta daca uzura este mica.

Link spre comentariu

Am o veste pentru tine: cromul e crom, si e total diferit de aluminiu (sau duraluminiu). Exista, ce-i drept, cilindri de aluminiu cu o cromare dura pe suprafata. Parca pe la Porsche, nu mai stiu sigur. Daca-i asa, se schimba cilindrul. Daca are bucsa de fonta, se mai poate rectifica. Dar se rectifica doar daca este prevazuta chestia asta in documentatie. Deci daca exista cota de reparatie.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 6 luni mai târziu...

Am si eu o mica problema cu o aprilia rs50, model foarte asemanator cu rs125, si am zis sa nu mai deschid alt topic si sa va intreb aici.Problema ar fi ca nu mai incarca bateria si din cate am inteles releul de incarcare nu mai este bun. Din ce am mai obs. regulatorul este bun pt ca se aprinde farul cand merge cu el. Acel releu de incarcare cu ce ar putea fi inlocuit?PS: am si schema electrica, nu se prea intelege, dar daca este nevoie pot sa fac un printscreen.Multumesc.

Link spre comentariu
Vizitator mociclistu

cilindrul la aprilia RS 125 (motor Rotax 122 sau 123 indiferent) este dintr-un aliaj ciudat (nicasil) o combinatie de nichel si siliciu,care nu poate fi reparat,cel putin nu la noi in RO,cea mai simpla varianta ar fi sa schimbi setul (cilindru ,segmenti,piston,bolt,rulment),nu ai alta cale de iesire din chestia asta.pentru paul14 releul de incarcare si regulatorul sunt 2 piese in 1 si deci trebuie inlocuit cu un alt releu original sau aftermarket . nu exista nimic care sa repare un releu ars.

Link spre comentariu

Pai si farul se aprinde totusi. Oricum ma gandeam pt baterie la un 7812 si cateva diode inseriate pe pinul cu minus pt incarcarea bateriei.

 

LE: este cumva cel cu verde, primul?

http://images.google.ro/images?hl=ro&q= ... a=N&tab=wi

 

Daca ziceti ca este 2 in 1 nu are cumva rolul de transforma din c.a. in c.c. si apoi sa stabilizeze pe la 12-14 volti? Atunci se poate inlocui usor cu o punte redresoare si un 7812, eventual si un tranzistor dupa 7812 daca se depaseste amperajul.

Link spre comentariu
Vizitator mociclistu

crede-ma ca nu prea ai sa rezolvi mare chestie.singura rezolvare ar fi sa reusesti sa desfaci releul si sa vezi toate piesele componente si sa concepi unu de la 0,lucru pe care nu ai cum sa il faci deocarece este ecranat(adica este fixat in carcasa cu o substanta dura)si trebuie sa il spargi k ca il desfaci,de aici se pierde firul pt ca nu sti ce piese sunt in el.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări