Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Adaugare intrare audio la player cd

keenox

Postări Recomandate

Am un cd player cu mp3 sony CFD-S20CP (nu stiu daca va spune ceva) si vreau sa ii adaug o intrare audio. Eu m-am gandit ca pe intrarea audio de la caseta e cel mai bine. Am depistat cablurile sorespunzatoare (are niste panglici) si la baza socketurilor sunt scrise semnificatiile fiecarui fir. Am facut un test, dar trebuie sa dau intrarea foarte tare ca sa se auda ceva in difuzoare. Am incercat si la intrarea de la cd player, dar la fel. Cand spun intrare, ma refer la intrarea de la modulul corespunzator la placuta centrala (e construit modular). Aproape sigur ca nu m-am legat bine, dar unde as putea sa ma leg? Banuiesc ca toate intrarile sunt centralizate si apoi amplificate, nu? Nu m-am exprimat foarte "electroniceste", dar sper sa ma intelegeti, ca sunt foarte incepator.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• keenox

3

• MifTy

1

• zal

1

Top autori în acest subiect

Daca combina are putometru de volum obisnuit, te poti lega pe el, semnalul de intrare pe pinii de ''maxim'' si masa la masa.Daca ai putometru digital e mai complicat, trebuie sa descoperi integratul care se ocupa de volum si sa te legi pe intrarea lui.

Link spre comentariu

din pacate volumul este setat digital. am deslipit tabla de deasupra "creierului" si e un nec d784216agf534. nu am putut sa gasesc nici un sheet sau pinout pe net. ma poate ajuta cineva?le: scz am gasit pe alldatasheet.com

Link spre comentariu

... daca e prea mic nivelul, poti intercala un mic amplificator...dar daca aia nu e "combina", ci cd player portabil... tot ce pot spune e ca pana si un meserias s-ar gandi de 15 ori inainte sa se decida daca sa faca ceva...nu schema in sine e complicata, ci faptul ca nu ai loc mai deloc, si daca vrei sa nu apelezi la cutiloaie pe fir... astea chiar "e grele"!! :rade:

Link spre comentariu