Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ce rezistori trebuie sa folosesc?

Vizitator crysswald

Postări Recomandate

Vizitator crysswald

vreau sa pun pe un scuter care merge la 12v, la semnalizari si la stopul pe frana, benzi de leduri...imi dati si mie ...o configuratie..o schema ceva? cate leduri as putea foloso pe fiecare semnalizare si stop si ce rezistori ar trebui sa pun? si desigur...metode de conectare..paralel, serie...(sunt cam incepator dar...ma descurc; deci nu trebuie neaparat explicatie elaborata tare...poate numai cablajul imprimat :d)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• yo9hnf

4

• Dr.L

2

Top autori în acest subiect

Vizitator crysswald

dar eu ma mai gandeam la ceva...dac pun un zenner de 3volti si pun in paralel toate led-urile? ca ceea ce am vazut acolo unde mi-ai dat link, e teribil de complicat...si eu caut cea mai simpla solutie...

Link spre comentariu
Vizitator crysswald

vreau sa o fac..deci o sa cumpar leduri de 0.5 cm si o sa le inseriez sau le pun in paralel..aici e buba..daca le pun in paralel cu un zenner inseriat...sa limiteze la 3v tensiune...e bine? sau trebuie neaparat un ditamai stabilizatoru si toate cele?

Link spre comentariu

Dar de ce sa le pui in paralel ( prima oara ) cand poti sa le pui in serie pana se aduna 12 V.Pe urma pui in patalel cate siruri vrei.Am vazut pe la magazine baghete din acestea facute frumos cu LEDuri SMD pe un "cablaj" subtire si flexibil si izolate pe deasupra si pe dedesupt cu un fel de plastic transparent.

Link spre comentariu
Vizitator crysswald

pai da dar ...pretul lor e exorbitant comparativ cu ceea ce as vrea eu sa fac..apoi pentru a imi da efectul dorit, ar trebui sa iau minim 8 ghidusii de-alea...eu cu banii pe una singura, as putea sa imi confectionez trei astfel de jucarii cu led-uri normale...nu???

Link spre comentariu