Vizitator crysswald Postat Noiembrie 10, 2008 Partajează Postat Noiembrie 10, 2008 vreau sa pun pe un scuter care merge la 12v, la semnalizari si la stopul pe frana, benzi de leduri...imi dati si mie ...o configuratie..o schema ceva? cate leduri as putea foloso pe fiecare semnalizare si stop si ce rezistori ar trebui sa pun? si desigur...metode de conectare..paralel, serie...(sunt cam incepator dar...ma descurc; deci nu trebuie neaparat explicatie elaborata tare...poate numai cablajul imprimat ) Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 10, 2008 Partajează Postat Noiembrie 10, 2008 viewtopic.php?f=21&t=31163&start=0citeste intai aici ca sa-ti faci o idee(sau mai multe) Link spre comentariu
Vizitator crysswald Postat Noiembrie 13, 2008 Partajează Postat Noiembrie 13, 2008 dar eu ma mai gandeam la ceva...dac pun un zenner de 3volti si pun in paralel toate led-urile? ca ceea ce am vazut acolo unde mi-ai dat link, e teribil de complicat...si eu caut cea mai simpla solutie... Link spre comentariu
yo9hnf Postat Noiembrie 13, 2008 Partajează Postat Noiembrie 13, 2008 Nu conteaza montajul de control al ledurilor.Cumpara sau zi ce vrei sa cumperi si pe urma zici aici exact la ce tensiune se alimenteza bagheta.Este cumva subtirica si flexibila? Da exemple. Link spre comentariu
Vizitator crysswald Postat Noiembrie 13, 2008 Partajează Postat Noiembrie 13, 2008 vreau sa o fac..deci o sa cumpar leduri de 0.5 cm si o sa le inseriez sau le pun in paralel..aici e buba..daca le pun in paralel cu un zenner inseriat...sa limiteze la 3v tensiune...e bine? sau trebuie neaparat un ditamai stabilizatoru si toate cele? Link spre comentariu