EmyRulz Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 Noi nu trebuie sa demonstram nimic, pentru ca nu noi am sustinut de ce este capabila jucaria. De demonstrat trebuie sa demonstreze cei care sustin ca merge. Noi, in schimb, avem tot dreptul sa ne indoim pana la proba contrarie, care proba nu se considera cateva filmulete pe internet sau martuira unui singur om(grup mic de oameni) oricat de credibili ar fi ei. Avem nevoie de dovezi stiintifice. Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 11, 2010 Partajează Postat Ianuarie 11, 2010 LA MULTI ANI ! cu cat mai multa energie GRATIS ! Noi nu trebuie sa demonstram nimic, pentru ca nu noi am sustinut de ce este capabila jucaria. De demonstrat trebuie sa demonstreze cei care sustin ca merge. Noi, in schimb, avem tot dreptul sa ne indoim pana la proba contrarie, care proba nu se considera cateva filmulete pe internet sau martuira unui singur om(grup mic de oameni) oricat de credibili ar fi ei. Avem nevoie de dovezi stiintifice.Apropo de filmulete: ma intrebam (de ex in filmuletul cu loganul si nu nuami ) cum de ii afisa pe bord un consum de 2,7-2,8l in timpul mersului , si nu mergea in relanti, motorul fiind in sarcina ??? Intradevar e posibil sa fie pacaleala dar... oare sa fi manarit bordul electronic sau computerul de bord, ori chiar senzorul/senzorii care citesc efectiv consumul ? Si astfel de filmultete sunt dstul de multicele, fenomenul ia amploare din cate se pare. Nu mai spun ca mai sunt si unii , mai rari ce-i drept, inclusiv un roman sau poate or mai fi si altii, care au construit acest sistem de alimentare cu HHO astfel incat masina sa nu mai consume combustibil petrolier, ma?inile au devenit independente 100% de benzina sau motorina (afara de partea de lubrifiere).Repet intrebarea: sa fi smenuit acesti autori ai acestor filmulete masinile ca sa ne arate un consum muult mai mic ? Doamne ajuta ! Link spre comentariu
cirip Postat Ianuarie 11, 2010 Partajează Postat Ianuarie 11, 2010 Repet intrebarea: sa fi smenuit acesti autori ai acestor filmulete masinile ca sa ne arate un consum muult mai mic ? Exista un vechi proverb romanesc care zice: Cine crede tot ce-i spui/ Este vai de capul lui. Mai ales in ziua de azi, cand mijoacele electronice de prelucrare video sunt la indemana oricui, aplicabilitatea este si mai intinsa. Pe de alta parte, te intreb eu: ai condus, masurat, verificat o singura masina sau dispozitiv care pretinde ca economiseste sau produce energie gratis? Toti, dar absolut toti care au postat pe aici, ferm convinsi ca "se vede ca merge" au esuat lamentabil. Nici macar unul nu a revenit pe forum cu un model functional. Si mai fac si comentarii ca cei care sustin ca nu merge nu au incercat. Pai nu trebuie sa incerc ca sa stiu ca nu prind peste in cada. Eu inca mai astept sa vad unul singur care duce un dispozitiv din asta minune la capat; exclud iutubul. Marea majoritate care sustin ideile astea "revolutionare" nu au nici macar un minim de cunostinte de fizica ptr a face un banal bilant energetic ca sa constate ca nici nu merita sa te apuci. Cirip Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 Exista un vechi proverb romanesc care zice: Cine crede tot ce-i spui/ Este vai de capul lui. Mai ales in ziua de azi, cand mijoacele electronice de prelucrare video sunt la indemana oricui, aplicabilitatea este si mai intinsa. Si mai exista inca un proverb romanesc : ?In orice minciuna exista un sambure de adevar?. Deci sa inteleg ca esti tare de parere ca acel tip cu loganul a manarit imaginea sau chiar calculatorul de bord, in fine fiecare crede ce vrea. Pe de alta parte, te intreb eu: ai condus, masurat, verificat o singura masina sau dispozitiv care pretinde ca economiseste sau produce energie gratis? Toti, dar absolut toti care au postat pe aici, ferm convinsi ca "se vede ca merge" au esuat lamentabil. Nici macar unul nu a revenit pe forum cu un model functional. Si mai fac si comentarii ca cei care sustin ca nu merge nu au incercat. Pai nu trebuie sa incerc ca sa stiu ca nu prind peste in cada.. Comparatia cu pestele in cada e cam departata.. insa ploaie cu pesti s-a mai intamplat. Intradevar multi din cei ce au inceput un proiect nu s-a mai aratat si banui ca sunt 2 motive ori nu au reusit (insa tot trebuia sa spuna ceva asa din respect fata de ceilalti interolocutori ca sa nu mai piarda si alti timpul) sau au reusit un rezultat cat de cat bun si incearca sa-si vanda produsul. Insa totusi au fost cativa care au spus ca au reusit , la prima icercare, sa reduca consumul cu aproape un litru alti cu mai mult. Nu amki stiu pe ce forum am intalnit pe cel cu aproape un litru.Acum , te rog, sugereaza-mi si mie un dispozitiv , bineinteles daca stii, (o schema electrica sau un dispozitiv pe undeva de vanzare ) ca sa-mi pot masura consumul, pentru o masina clasica fara senzori sau computer de bord. Multumesc. Eu inca mai astept sa vad unul singur care duce un dispozitiv din asta minune la capat; exclud iutubul. Marea majoritate care sustin ideile astea "revolutionare" nu au nici macar un minim de cunostinte de fizica ptr a face un banal bilant energetic ca sa constate ca nici nu merita sa te apuci.Cirip Si eu ma pun in pielea oricui a terminat proiectul si marturisesc sincer ca nu dezvalui toata munca asa pur si simplu, insa nu as disparea de tot.Nici eu nu am multe cunostinte de fizica desi invatam bine la scoala, insa neutilizandu-le s-au dus, asa ca te rugam sa ne prezinti un calcul cat mai simplificat a bilantului energetic ca sa nu ne mai batem capul. Multumesc. Si astefel sa revenim cu discutia cat mai mult on topic. Doamne ajuta ! Link spre comentariu
cirip Postat Ianuarie 13, 2010 Partajează Postat Ianuarie 13, 2010 Acum , te rog, sugereaza-mi si mie un dispozitiv , bineinteles daca stii, (o schema electrica sau un dispozitiv pe undeva de vanzare ) ca sa-mi pot masura consumul, pentru o masina clasica fara senzori sau computer de bord.Multumesc.Nu iti trebuie nici un dispozitiv sofisticat, nici mare stiinta, ci doar putina imaginatie si disciplina. De cate ori pui benzina in rezervor, noteaza kilometrajul si cati litri ai pus. Ambele citiri sunt extrem de precise. Iei toate datele culese, le pui intr-un spreadsheet Excel si trasezi un grafic: Km (axa y) functie de litri de benzina (axa x). Dupa cateva masuratori, va rezulta o linie dreapta a carei panta (derivata intai) este exact consumul tau. Cu cat ai mai multe puncte de masura, cu atat precizia creste. Operatia asta o fac chiar eu de vreo 10 ani. Daca divaisul tau merge, ar trebui sa constati o crestere a pantei, adica tendinta graficului de a deveni vertical.te rugam sa ne prezinti un calcul cat mai simplificat a bilantului energetic ca sa nu ne mai batem capul. Chestia asta cu electroliza, gaz brown, scaderea consumului si alte vise frumoase este un cal mort batut pana se invineteste. Uite o discutie similara pe forumul frate. Incepe cu posturile de aici http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s ... t&p=244515 , apoi citeste tot threadul. Dezbaterea e interesanta si nu lipsesc visatorii. In schimb lipseste substanta argumentului in favoarea surplusului de energie. Fara a intra in detalii, randamentul electrolizei, definit ca raportul dintre energia termica degajata prin arderea hidrogenului rezultat si energia electrica consumata ptr producerea cantitatii respective de hidrogen, este subunitar. In consecinta, sistemul nu se poate autointretine, cu atat mai putin sa produca excedent energetic.Cirip Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 14, 2010 Partajează Postat Ianuarie 14, 2010 LA MULTI ANI ! cu cat mai multa energie GRATIS ! Noi nu trebuie sa demonstram nimic, pentru ca nu noi am sustinut de ce este capabila jucaria. De demonstrat trebuie sa demonstreze cei care sustin ca merge. Noi, in schimb, avem tot dreptul sa ne indoim pana la proba contrarie, care proba nu se considera cateva filmulete pe internet sau martuira unui singur om(grup mic de oameni) oricat de credibili ar fi ei. Avem nevoie de dovezi stiintifice.Apropo de filmulete: ma intrebam (de ex in filmuletul cu loganul si nu nuami ) cum de ii afisa pe bord un consum de 2,7-2,8l in timpul mersului , si nu mergea in relanti, motorul fiind in sarcina ??? Intradevar e posibil sa fie pacaleala dar... oare sa fi manarit bordul electronic sau computerul de bord, ori chiar senzorul/senzorii care citesc efectiv consumul ? Si astfel de filmultete sunt dstul de multicele, fenomenul ia amploare din cate se pare. Nu mai spun ca mai sunt si unii , mai rari ce-i drept, inclusiv un roman sau poate or mai fi si altii, care au construit acest sistem de alimentare cu HHO astfel incat masina sa nu mai consume combustibil petrolier, ma?inile au devenit independente 100% de benzina sau motorina (afara de partea de lubrifiere).Repet intrebarea: sa fi smenuit acesti autori ai acestor filmulete masinile ca sa ne arate un consum muult mai mic ? Doamne ajuta ! Tind sa cred ca tu ai prea mult timp liber... SI: esti obositor rau cu "Doamne ajuta" Dumnezeu Iti DA , da' nu-ti baga si-n traista... Nasol rau , cand toti indivizii au acces la internet... O sa se aleaga praful de internet-ul asta daca vin toti si baga strambe peste strambe peste cioate... Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 14, 2010 Partajează Postat Ianuarie 14, 2010 Tind sa cred ca tu ai prea mult timp liber... SI: esti obositor rau cu "Doamne ajuta" Dumnezeu Iti DA , da' nu-ti baga si-n traista... Nasol rau , cand toti indivizii au acces la internet... O sa se aleaga praful de internet-ul asta daca vin toti si baga strambe peste strambe peste cioate... Ei iaca ca nu prea am timp liber .. dar unii asa cred.. daca-l aveam veneam si eu cu un rezultat , DA ori BA. Ca multi altii, de fapt este o mare moda, sa nu se mai salute oamenii cu o binecuvantare crestineasca care are o radacina tot de la BUNUL DUMNEZEU, acum trebuie sa ne uram noroc, multi ani, bani , fete... masini de masini.. functii... cate o planeta de caciula, nu mai conteaza ca toate ne sunt date de Dumnezeu, inclusiv capacitatea noastra intr-o directie sau alta, bineiteles ca ne-a dat si liberul albitru ca sa alegem ce vrem si sa se vada ce vom merita la sfarsitul examenului vietii, examen la care nu mai avem posibilitatea de a da restante. In afara de cativa oameni , mai ca-i numeri pe degete, este o MMMAAAAAAREE RUSINE SA POMENIM NUMELE DOMNULUI DUMNEZEU, nu mai spun in lumea ?civilizata? in care tam-nisam ne consideram si noi, fara sa vedem barna din ochiul nostru, astazi nici nu vrem sa mai auzim de o rugaciune, de o participare la o sf. liturghie, de citit sf. scriptura... este o rusine sa tinem nitel post (trup si suflet), ceva milostenie ..astea sunt basme, si pe de o parte este pe buna dreptate avand in vedere 2 lucruri: 1. Neavand o educatie in acest sens ci dimpotriva astfel nu avem aceasta baza sanatoasa; 2. Noi nu intelem ca nu suntem numai trup ci suntem si suflet , acesta incluzand trupul nu invers. Si astfel nu stim ca pastrarea sufletului dupa aceasta viata este rezultatului unui anume stil de viata concretiuzat in atituni si fapte , amblele interioare in 1 rand dar si exterioare. Acum ca te-am super plictisit imi cer scuze, sigur nu ti-am schimbat parerea, niciatat atitudiea. dar sper macar sa retii ideea ca suntm parte din DUMNEZEU, iar daca ai fi citit macar evangheliile am fi putut lamuri multe , biniteles pe un thrend specializat. Ai facut cateva aobsrvatii insa nimic ontopic, Nu numai ca sa fiu cat de putin on topic in aceasta postare dar subioectul trebuie sa ramana principala tema a discutiei, astfel va anunt ca sunt in lucru la partea electrica a montajului. Si aici am un semn de intrebare: am montat o sonda de temp care vreau sa comande un releu , astfel incat in momentul in care in vasul de electroliza temperatura va depasi pragul sondei de ~ 80-90gC desi mi se pare ff mult , sonda sa comande comutarea releului ptr intreruperea alimentarii vasului de lectroliza; cum as putea cobora pragul de comutare a sondei ? Doamne ajuta ! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 15, 2010 Partajează Postat Ianuarie 15, 2010 ... ma intrebam (de ex in filmuletul cu loganul si nu nuami ) cum de ii afisa pe bord un consum de 2,7-2,8l in timpul mersului , si nu mergea in relanti, motorul fiind in sarcina ???Simplu, te duci in varful dealului, resetezi computerul de bord si ii dai bataie. La vale iti va afisa chiar mai putin. Vrei sa pun si eu un filmulet cu 0,4...0,5 l/100? Nu trebuie sa faci nici o manarie la CB. Dupa aia salt capota, iti arat 3 farfurii si un borcan si iti voi cere modesta suma de 20...50 euro pentru dezvaluirea secretului revolutionar. Din 10 tot prind unul. Din vreo 10.000 cati vor vedea filmuletul, ma mut in Caraibe . Si iata cum cele 3 ligheane si un borcan vor avea un randament fantastic... pentru mine, fireste . Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 15, 2010 Partajează Postat Ianuarie 15, 2010 ... ma intrebam (de ex in filmuletul cu loganul si nu nuami ) cum de ii afisa pe bord un consum de 2,7-2,8l in timpul mersului , si nu mergea in relanti, motorul fiind in sarcina ???Simplu, te duci in varful dealului, resetezi computerul de bord si ii dai bataie. La vale iti va afisa chiar mai putin. Vrei sa pun si eu un filmulet cu 0,4...0,5 l/100? Nu trebuie sa faci nici o manarie la CB. Dupa aia salt capota, iti arat 3 farfurii si un borcan si iti voi cere modesta suma de 20...50 euro pentru dezvaluirea secretului revolutionar. Din 10 tot prind unul. Din vreo 10.000 cati vor vedea filmuletul, ma mut in Caraibe . Si iata cum cele 3 ligheane si un borcan vor avea un randament fantastic... pentru mine, fireste . :bananaparty: Ai fost cam "dur" ... Omul chiar crede ce zice... Nu poti sa-i spulberi ideile asa precum un tsunami... Pe mine de exemplu ma crede ATEU si blasfemitor ... Link spre comentariu
daniels Postat Ianuarie 16, 2010 Partajează Postat Ianuarie 16, 2010 Si aici am un semn de intrebare: am montat o sonda de temp care vreau sa comande un releu , astfel incat in momentul in care in vasul de electroliza temperatura va depasi pragul sondei de ~ 80-90gC desi mi se pare ff mult , sonda sa comande comutarea releului ptr intreruperea alimentarii vasului de lectroliza; cum as putea cobora pragul de comutare a sondei ?daca ai AC la masina pune o priza de aer la o gura de ventilare si trimite aerul rece printr-o serpentina care, evident, va fi motata in vasul de electroliza. ce mai conteaza daca masina tot va merge cu apa chioara? Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 23, 2010 Partajează Postat Martie 23, 2010 O idee interesanta dar din pacate nerealizabila in prezent ar ficonceperea, construirea unui dispozitiv care sa transforme energia termica radiata,pierduta de motorul cu ardere interna in energie electrica sau "mecanica" Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 23, 2010 Partajează Postat Martie 23, 2010 Se poate, cu ajutorul unui motor Stirling. Teoretic macar. Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 23, 2010 Partajează Postat Martie 23, 2010 Ai dreptate in privinta motorului Styrling Link spre comentariu
Sica001 Postat Aprilie 21, 2010 Partajează Postat Aprilie 21, 2010 Uh .. greu subiect .... desi ma situez printre cei sceptici, macar pot visa ... Cred ca ar fi o idee buna sa le dam o sansa celor cu pareri pro, ca de exemplu cel care are un sitem de genu pe logan (pagina 2-3 sau asa ceva), dark_rider si ionut_onill .... Eu iau de buna chestai aia cu scaderea consumului cu 1l sau 2 de combustibil .... dar putina fizica care o stiu ma contrazice(eh aici s-ar putea ca cunostintele mele sa nu fie complete). Asa ca luminati-ma si explicati-mi si mie unde gresesc in urmatorul rationament : Am un automobil cu un consum dat mediu (de ex. 6-7 l/100km). Acum ... automobilul transforma energia obtinuta din combustibil in lucru mecanic (pentru deplasare), din acest lucru mecanic o parte se consuma pentru incarcarea acumulatorului si pentru energia electrica consumata de ceilati consumatori (faruri, computer de bord si restul sistemelor auxiliare). Acum am un randament x(subunitar) la tot sistemul astfel : transform energia combustibilului in lucru mecanic (randament subunitar), lucru mecanic obtinut il transform partial in deplasare (unde mai am niste pierderi) si o parte din acest lucru mecanic il transform in energie electrica (randament subunitar). Acum intervin in sistem si suplimentez o parte din energia produsa cu cele mai mari pierderi (energia electrica) si o bag intr-un sistem (care respectand legile fizicii produce mai putina energie decat consuma - asta pentru ca nu e perpetum mobile- suntem oameni seriosi ... nu credeem in asa ceva) care produce un supliment de combustibil din apa. Acum tot sistemul meu are un randament mai bun(aka un consum mai mic 4-5 l/100km) ... CUM? .... EXPLICATI FIZIC ... POSTATI SCHEME... dati exemple de masuratori ... adica asta asteapta toata lumea de la voi ... e sunt nou pe aici si mai mult citesc decat postez dar pe cei care posteaza pe aici .. am vazut ca fac cu exemple, detalii de functionare, scheme ... etc .. Adic nah .. e destul de vaga chestia .. "eu am una si la mine merge...." ... explica-ne si noua cum ai facut-o ... pe ce pricipii se bazeaza .. da o schema ... diametru la farfurii...la ce nivel e ampalsata furculita de control... etc Si mai am o intrebare ... de ce toti cei care sustin ca le functioneaza sistemul "nu se prea pricep la fizica(elementara)"? Si acum off topic : Daca pe langa sistemul asata "revolutionar" care nu stium exact cum functioneaza inca (dar nu ii negam existenta sau functionalitaea) ... mai punem si unu sau doua seturi de discuri energetice cu cuartz incarcate la maxim(parca se ofertea cineva pe aici sa le incarce cu trafuu de linii... ), si ma introducem si un rezervor cu gaze de la salcia energetica .. ce randament obtinem ? .... shame on me (dar nu m-am putut abtine....) Sica Link spre comentariu
EmyRulz Postat Aprilie 21, 2010 Partajează Postat Aprilie 21, 2010 Argumentul celor care sustin aceste dispozitive este ca acel gaz introdus mareste randamentul motorului(adica al procesului de ardere a combustibilului).Asa teoretic la prima vedere, pare a nu incalca legi fizice DAR marea buba cu acest argument(evident lipsit total de dovezi stiintifice sau masuratori care sa il sustina) este ca motoarele actuale sunt ultra-optimizate si este greu de crezut ca acel gaz ar mari randamentul chiar si cu o fractiune de procent(mai degraba ar aduce daune). O singura pista ramane pentru sustinatori si anume cu motoarele de dacii vechi, dar nu stiu de ce si cu acelea sunt tare sceptic. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum