tranzistor Postat Februarie 24, 2009 Partajează Postat Februarie 24, 2009 Eu zic sa se puna accent mai mare la scoala pe invatarea principului de conservarea a energiei si a masei si a sarcinii, care sunt adevarate in orice teorie fizica(nu numai in fizica clasica). Masina asta ar functiona doar daca s-ar produce reactii nucleare, ceea ce nu prea cred Probabil c? hidrogenul ob?inut particip? apoi la o reac?ie de fuziune nuclear?. ?i Nea Gheorghe ?sta le-a luat-o înainte francezilor care vor s? construiasc? prima central? din lume bazat? pe reac?ia de fuziune. da, castroanele au suprafata mai mare.. dar trebuiesc puse cu gura-n sus Cred c? trebuie s? aib? form? parabolic? ca s? capteze energiile pozitive, negative, sexuale ?i ce altfel de energii or mai emana instala?iile extraterestre în spa?iu. Nea ?la care a inventat dispozitivul s-a inspirat din LSD sau din Romparkin + Palinc?? Link spre comentariu
wood Postat Mai 23, 2009 Partajează Postat Mai 23, 2009 Cititi ca sa va lamuriti nitel http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... 655&st=936 si pe-aici e vorba de ceva rezonanta http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... 655&st=900 eu am citit tot postul de acolo si mi s-a parut ca oamenii aia au expeimentat cu ceva rezultate Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 2, 2010 Partajează Postat Ianuarie 2, 2010 LA MULTI ANI ! tuturor . Sa traiasaca HHO sau H2 + O2.. oricum ar fi e TARE !Forta rezulatata din combustia hidrogenului de de 3-4 ori mai puternica decat a benzinei.Am testat un sistem home made la rece urmeaza sa-l montez pe un diesel de 2500cmc si sa-l imbuatatesc. Sistemul e construit de peste o luna insa nu am avut timp sa-l montez (initial aveam un benzinar de 1600cmc, insa acum am un idesel clasic fara nici un fel de senzori) asa ca o sa-l montez de un motor DIESEL, abia am reusit de cateva zile sa incep montajul, aspectul principar este ca nu vreau sa-l montez asa cum sunt in multe filmulete pe youtoobe ci vreau o anume automatixare si ceva control asupra dispozitivului (temperatura, presiune, functionare sistem, si muulte altele as amai dori din ceea ce se intamplain sistemul de electroliza si pana in camera de amestec, dar pasa cu pas le vom avea pe toate).Ma bucur ca a aparut o noua varianta / sursa de ( ma abtin sa spun nergie) .. de .. combustibil, la indemana tuturor.INSA, MA INTRISTEZ CA (pe acest forum, si nu numai) MAJORITATEA parca-s pusi sa fie contra unei idei, si mai mult de cat atat; Intradevar unii vin cu ?dovezi? stiintifice, cu comparatii reale, dar nu ne intereseaza acum , acum .. pe acest topic cetralele nucleare (oare chiar stim noi adevaratul lor scop si/sau randament, haide-ti sa nu ne pocalim, totusi respectam comparatia ca susrsa de energie, insa cum au constatat si alti colegi forumisiti e mai ieftina pentru lume dar nu pentru a-mi alimenta masina proprie - eu , tu , noi) ne inereseaza doar producerea .de HHO sau H2 + O2 prin electroliza (ca fiind cel mai ieftin mod particular) ca combustibil eficient pentru motoarele noastre diesel sau benzinare. As dori ca discutia sa se concentreze , ca in titlu, doar pe asa ceva, construind impreuna DAR LA MODUL CONCRET, nu la stilul ca nu e bun dion prima, unii au explicat (Traian si altii mai mari ai forumului) ca nu conteaza randamentul ci doar faptul ca e mai ieftin, produs pe masin proprie, fara suplimentari la producerea de curent continuu. Dar daca adaugam un surplus de curent electric continuu (chiar prin adaugare de altenrator mai puternic, baterie mai mare si celelealte auxialiare - releu..etc - ) vom putea alimeta un generator muuult mai puternic de HIDROGEN SI OXIGEN .. si probabil vom ajunge si la o autonomie .. nu dau pe zambaete ca-s prea mari pentru inceput, las dupa realizare ( insa nu am bani de atat inox alimentar).Avand in vedere ca sunt oameni si din ROMANIA care au scos chiar pana la 50% randament (Loganul de la pag 1-2) .. nu's de ce-i alungam nu's ce calcule in loc sa-i invitam/rugam sa ne ofere varianta lor de calibrare a sistemului !?! ata ete !Sper sa ne adunam cei cu tragere de inima si sa imbunatatim sistemul.LA MULTI ANI energie ieftina si libera si tuturor afiliatilor !DOMNUL DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZE ! Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 2, 2010 Partajează Postat Ianuarie 2, 2010 ....Forta rezulatata din combustia hidrogenului de de 3-4 ori mai puternica decat a benzinei.Am testat un sistem home made la rece urmeaza sa-l montez pe un diesel de 2500cmc si sa-l imbuatatesc. !Sunt foarte curios, cum l-ai testat? Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 LA MULTI ANI ! tuturor . Sa traiasaca HHO sau H2 + O2.. oricum ar fi e TARE ! Forta rezulatata din combustia hidrogenului de de 3-4 ori mai puternica decat a benzinei. Am testat un sistem home made la rece urmeaza sa-l montez pe un diesel de 2500cmc si sa-l imbuatatesc. Sistemul e construit de peste o luna insa nu am avut timp sa-l montez (initial aveam un benzinar de 1600cmc, insa acum am un idesel clasic fara nici un fel de senzori) asa ca o sa-l montez de un motor DIESEL, abia am reusit de cateva zile sa incep montajul, aspectul principar este ca nu vreau sa-l montez asa cum sunt in multe filmulete pe youtoobe ci vreau o anume automatixare si ceva control asupra dispozitivului (temperatura, presiune, functionare sistem, si muulte altele as amai dori din ceea ce se intamplain sistemul de electroliza si pana in camera de amestec, dar pasa cu pas le vom avea pe toate). Ma bucur ca a aparut o noua varianta / sursa de ( ma abtin sa spun nergie) .. de .. combustibil, la indemana tuturor. INSA, MA INTRISTEZ CA (pe acest forum, si nu numai) MAJORITATEA parca-s pusi sa fie contra unei idei, si mai mult de cat atat; Intradevar unii vin cu ?dovezi? stiintifice, cu comparatii reale, dar nu ne intereseaza acum , acum .. pe acest topic cetralele nucleare (oare chiar stim noi adevaratul lor scop si/sau randament, haide-ti sa nu ne pocalim, totusi respectam comparatia ca susrsa de energie, insa cum au constatat si alti colegi forumisiti e mai ieftina pentru lume dar nu pentru a-mi alimenta masina proprie - eu , tu , noi) ne inereseaza doar producerea .de HHO sau H2 + O2 prin electroliza (ca fiind cel mai ieftin mod particular) ca combustibil eficient pentru motoarele noastre diesel sau benzinare. As dori ca discutia sa se concentreze , ca in titlu, doar pe asa ceva, construind impreuna DAR LA MODUL CONCRET, nu la stilul ca nu e bun dion prima, unii au explicat (Traian si altii mai mari ai forumului) ca nu conteaza randamentul ci doar faptul ca e mai ieftin, produs pe masin proprie, fara suplimentari la producerea de curent continuu. Dar daca adaugam un surplus de curent electric continuu (chiar prin adaugare de altenrator mai puternic, baterie mai mare si celelealte auxialiare - releu..etc - ) vom putea alimeta un generator muuult mai puternic de HIDROGEN SI OXIGEN .. si probabil vom ajunge si la o autonomie .. nu dau pe zambaete ca-s prea mari pentru inceput, las dupa realizare ( insa nu am bani de atat inox alimentar). Avand in vedere ca sunt oameni si din ROMANIA care au scos chiar pana la 50% randament (Loganul de la pag 1-2) .. nu's de ce-i alungam nu's ce calcule in loc sa-i invitam/rugam sa ne ofere varianta lor de calibrare a sistemului !?! ata ete ! Sper sa ne adunam cei cu tragere de inima si sa imbunatatim sistemul. LA MULTI ANI energie ieftina si libera si tuturor afiliatilor ! DOMNUL DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZE ! Not again... Hai mah ce naiba?! STIU , trebuie sa fim optimisti si sa incercam de toate , DAR, stii ce s-a intamplat cu o persoana care comercializa "KIT-uri" de-astea de HHO? Cand am vrut sa ma intalnesc cu el si sa vad si eu "minunatia" de Logan diesel TAXI cu asa ceva montat , si cica mai si functioneaza , ia uite ce am primit in mail-ul de pe youtube(vezi poza) : Omul a si "taiat-o in Manila" sau cel putin ASTA ZICE! Te rog eu , incearca sa iti folosesti creierul : CE ENERGIE SCOTI DIN ACEL HHO , SI CE LUCRU MECANIC IN PLUS ITI FACE IN MOTOR? acuma serios vorbind , atata timp cat ai nevoie de minim 20-30 amperi ca sa scoti "ceva gaz" de-ala , toti acei amperi se vor vedea in consumul necesar producerii lui (ia vezi cat de "usor" se invarte un alternator din care "tragi" vreo 30 amperi...) E o "bucla vicioasa" : tragi de alternator sa ai curent mare , da' tot ce scoti din apa , bagi inapoi in motor sa ai curent... DACA gresesc undeva corecteaza-ma si explica-mi tu mai bine "CUM sta treaba"! Te salut! Link spre comentariu
EmyRulz Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 Avand in vedere ca sunt oameni si din ROMANIA care au scos chiar pana la 50% randament (Loganul de la pag 1-2) .. nu's de ce-i alungam nu's ce calcule in loc sa-i invitam/rugam sa ne ofere varianta lor de calibrare a sistemului !?! ata ete !Sper sa ne adunam cei cu tragere de inima si sa imbunatatim sistemul.Lasand la o parte restul de aberatii.... sa ne concentram asupra acestei parti. Doar pt ca cineva sustine ca a obtinut nu stiu cat randament NU INSEAMNA CA E SI REAL! Poate pur si simplu sa se insele, sa masore gresit sau chiar sa minta. Aici trebuie dovezi serioase. Am mai dat peste oameni din astia care sustineau sus si tare ca acum consuma masina lor mult mai putin si cand le-am zis ca ori nu stiu sa se uite la consum, ori sunt sarlatani nu au mai spus nimic(e chiar aici pe forum pe undeva o discutie). Pai cum asa? Daca ai descoperit o asa minune de ce sa nu le "spargi gura" tutror incuiatilor alora care spun ca nu ai dreptate? Asta e la fel ca si cu conducatorii de logan la inceput, nici unul nu spunea adevarul cand il intrebai cat consuma masina . La fel, chiar daca o instutie sau grup de oameni de stiinta credibili sustin o astfel de chestie tot nu inseamna ca e credibila doar atunci cand s-a demonstrat dincolo de orice dubiu(amintiti-va de fuziunea la rece...).Unde vreau sa ajung cu chestia asta... Orice inventie serioasa care chiar merge este insotita de o documentatie serioasa, stiintifica, cu teste EDIFICATOARE si REPRODUCTIBILE, pe cand aici sunt numai baliverne.Oricum va invit sa demonstrati ca ma insel. Eu nu sunt contra progresului sau ideilor noi, dar sa fie sustinute de un fundament solid. In cazul "inventiei" de fata, am toate motivele sa fiu sceptic din moment ce pleaca de la niste premize care incalca anumite legi ale fizicii care s-au demonstrat a fi reale. Link spre comentariu
Depanatoru Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 Lucrurile astea s-au mai tot discutat ... cine sustine ca functioneaza sa aduca explicatii logice de ce s-ar obtine energie in urma reactiei reversibile de descompunere a apei prin electroliza si a compunerii la loc "arderea" , cand se stie ca o asemenea reactie are bilant energetic zero ( bineinteles negativ daca tinem seama de randamentul subunitar ) , adica tot atata energie se produce la formarea moleculei de apa ( arderea hidrogenului cu oxigenul ) cat trebuie consumata la spargerea moleculei prin electroliza .Dupa ce vedem o explicatie logica la chestiunea asta , eventual putem continua discutia Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 Oricum va invit sa demonstrati ca ma insel. Eu nu sunt contra progresului sau ideilor noi, dar sa fie sustinute de un fundament solid. In cazul "inventiei" de fata, am toate motivele sa fiu sceptic din moment ce pleaca de la niste premize care incalca anumite legi ale fizicii care s-au demonstrat a fi reale. Sunt perfect de acord sa culegem date pro si contra, dar nu baliverne, totul fundamentat cu probe reale. Din start nu trebuie sa uitam ca si atunci cand au aparut ptimele carute cu motor folosind combustibili petrolieri mai nimeni nu credea in inlocuirea animaleleor de tractiune cu angrenaje metalice care sa propulseze vehiculele la vremea aia. Bininteles ca unul ca mine care nu este avansat in fizica, chimie etc nu o sa poata explica dptv fizic si chimic de ce voi obtine un consum cu 1% mai putin sau cu 50% in termenii specifici, insa pot face o proba si chiar mai multe in rulare, pana o sa-mi dotez masina cu un sistem care sa-mi arate consumul instant. Mai pot demonstra la un test de noxe ca scot mai putinbe noxe insa eu nu ma cunostinte la astfel de servisuri cu testari ca mi-ar trebui sa le dau n explicatii, mi-ar trebui un prieten bun sau o ruda buna ca sa trec de multele explicatii, insa cand o sa ma ceva bani mai multi o sa o fac si pe asta, bineinteles ca si eu sunt curios.. In fine si asta se poate demonstra usor cu o spagaa, cu sistemul HHO pornit si apoi oprit sau invers. In cazul meu avand in vedere ca sistemul nu costa foarte mult l-am construit , veentual mai adaug mai multe camere de electroliza, bineinteles ca am multe nelamuriri auxiliare (de ex am montat o sonda de presiune si una de temperatura si imi este frica sa le alimentez ca nu cumva sa fac bum.. ??? idei ? ..etc) , azm motat si elemnte de siguranta, astfel: daca temperatura creste peste 80gC sistemul se opreste, daca presiunea creste la 3 bari o supapa de siguranta de bari se declanseaza si usureaza sistemul de gazul in presiune. Mai am de montat un sistem de alimentare cu electrolit a camerei de electroliza si nustiu ce modalitate sa folosesc pentru sesizarea nivelului (cu plutitor, sau ..?? ) Un senzor al concentratiri d ehidrogen ar fi minunat dar.. pana acolo mai e cale lunga - asta ar fi lux. Punctul forte care m-a determinat sa-mi bat capul cu asa ceva a fost puterea pe care o poti scoate de la HIDROGEN cat si faptul ca se gaseste din belsug. Apoi , sunt ?n? patente pe acest principiu. Faptul ca nu-s ce taximetrist sau ce era el a plecat in Filipine.. denota doar neseriozitatea subiectului nu si negarea acstui principiu in discutie. La ora actuala sunt cateva oferte in Romania cu acte in regula, LE POTI TESTA DACA OAMENII CAT SI SITEMUL LOR SUNT SERIOSI FACAND O PROBA CU SISTEMUL LOR IN FUNCTIONARE PE MASINA. Nu mai spun ca sunt astfel de generatoare puse la punct de firme mari (cazul japonezilor si nu numai) care confera autonomie de 100% autoturismului. A precizat cineva de saracul alternator care va obosi, bininteles ca orice componenta care este solicitata mai mult decat normal. Sigur se poate monta un alternator suplimentar la puterea necesara si o baterie aferenta suplimentara care sa aiba grija doar de acest generator. Va invit sa punem osul la treaba (ca e vorba de buzunarul nostru) si cand avem rezultate concrete pas cu pas sau finale sa ajungem la un rezultat concret fara sa mai pomenim de centrale nucleare si mai stiu eu ce alte generatoare. As dori sa continuie discutia tipul cu Loganul de la pag 2 care afirma ca a redus consumul de la 5-la 3-4 dar nu mai sus de 4,5, si sa ne spuna in detaliu camera de lectroliza ca sa fac o comparatie cu a mea. Incep eu primul: camera este formata diontr-un vas rezistent la temperatura si rpesiune - filtru de apa transparent de 1l, am 5 placute de inox cu suprafata fiecaruia pe o parte de ~ 60cmp, 3 anozi + 2 catozi, la distanta de 4-5mm intre ele. Va urez : LA MULTI ANI ! si Mult HIDROGEN si LA MULTI BANI ! DOAMNE AJUTA ! Link spre comentariu
nelu F Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 Ce inseamna sa nu inveti cum trebuie nici macar fizica din liceu. Ca sa-ti scada consumul trebuie ca hidrogenul obtinut sa-ti ofere mai multa energie produsa de motor decat energia consumata initial de motor pentru obtinerea lui. O sa ajungi in felul acesta ca dupa o perioada sa obtii un perpetuum mobile.Ganditi-va ca motorul Otto sau cel Diesel au randamente subunitare, alternatorul la fel, peste tot au loc pierderi de energie care se traduc in final prin efect termic. Daca ai folosi prin intermediului acestor motoare 100% din energia obtinuta prin arderea hidrogenului tot nu ai putea sa compensezi pierderile din acest lant in cadrul procesului de producere a lui (electroliza folosind curentul electric produs de alternator).Daca hidrogenul ar fi fost o alternativa viabila pentru inlocuirea benzinei si motorinei la motoarele termice de ce este folosit la masinile electrice pentru pilele de combustie si nu este utilizat direct intr-o tehnologie a motoarelor cu combustie, tehnologie ce a avoluat f mult? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 3, 2010 Partajează Postat Ianuarie 3, 2010 Amice Ionut, hai sa-ti explic chestia cu randamentul acestor inventii. Intr-adevar, este foarte mare. de exemplu, concep o camera de electroliza cu tot felul de tipsii, farfurii, furculite si vreo doua gratare si o oala minune. Ce produce el? Amestec de hidrogen si oxigen. Adica acel HHO. (parca i-as pune si niste leduri, sa para mai atractiv). Dupa care pot sau nu sa o brevetez (celula de electroliza cu castroane). OSIM-ul e obligat sa-mi emita un brevet, daca nu e altul la fel. Dupa care pun poze/filme pe internet, fac un pic de reclama pe ici pe colea si astept gascanii. Acestia imi vor da modica suma de 30...50 de euro pentru a intra in posesia proiectului/documentatiei minunatei inventii. Dupa care o faci, realizezi ca ale dracului legi ale fizicii isi fac simtita prezenta si vezi ca nu e chiar asa. Il poti da in judecata? Nu prea te obosesti ca suma e mica, pe de alta parte chestia aia chiar face electroliza apei, deci nu prea te-a inselat nimeni. Dupa cateva sute/mii de gascani pleci in Manila. Dupa preferinte poti continua acolo afacerea, sau o poti inlocui cu un borcan de muraturi poleit si plin cu cani de inox si pipi de fata mare. Acum, vorbind serios: in celula de electroliza "pompezi" 1kWh energie electrica. Ce vei obtine? O cantitate de amestec de hidrogen si oxigen. Prin ardere, acest amestec iti va produce 1kWh (asta daca nu luam in seama pierderile). Ce facem cu acest amestec? Il introbagam intr-un motor cu ardere interna. Vom obtine aproximativ 0,25kWh daca folosim un motor Otto (ca atat e randamentul lui) sau vreo 0,4kWh daca-l bagam intr-un diesel (si daca reusim sa convingem amestecul respectiv sa se aprinda prin compresie!). Deci am reusit sa facem din 1kWh de energie electrica 0,4kWh de energie mecanica (si ceva caldura, zgomot, etc). Pentru intretinerea ciclului, trebuie sa mai venim de afara cu un aport de energie (si asta numai pentru a mentine sistemul in functiune, nu ca sa miscam masina). Nu-i mai simplu sa folosim direct un motor electric? Chestia asta merge intr-un singur fel: peste noapte sa produca HHO, pe care sa-l folosesc ziua. Problema este cum il stochezi, ca la aplicatiile industriale nu se folosesc presiuni mai mari de 3 bari. Si mai trebuie vazut cat va costa energia obtinuta in acest fel. Daca-i mai ieftina, OK. Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 4, 2010 Partajează Postat Ianuarie 4, 2010 "Domnilor" , sa nu ma intelegeti gresit , eu n-am insinuat nimic , cum ca kenterprise ar fi "tras" tepe si a taiat-o in Manila... Dar : mi s-a parut dubios ca fix atunci a "decolat" spre manila... Deci ramanem la bicicleta nu? randament 98,6% http://www.jhu.edu/news_info/news/home9 ... /bike.html "Pedal Power Probe Shows Bicycles Waste Little Energy Lab Tests Find that a Two-Wheeler's Chain Drive is up to 98.6 Percent Efficient When it comes to efficient use of energy, it's tough to beat a bike. That's what Johns Hopkins University engineers learned when they aimed an infrared camera at a computer-controlled bicycle drive train in a campus lab. The camera detected heat generated by friction as the chain moved through the sprockets under varying conditions. This heat represented wasted energy, and by measuring it, the engineers were able to identify sources of inefficiency." (bine... mai trebuie sa calculam si ce eficienta are corpul nostru-masinaria electro-chimica ... ca bagam totusi ceva mancare in noi ca sa dam la pedale!) DAR , sa nu "disperam"! O companie din Texas a realizat un motor electric FOARTE eficient! http://www.kldenergy.com/ Poate ar fi o solutie ... Cuplat cu acumulatorii LiFePo4 , cine stie? http://www.electricbikee.com/new-engine ... -wheelers/ Deja , cu cat citesc mai mult titlul topic-ului acesta cu atat ma pufneste rasul si mai si... unii cred ca-si folosesc doar 1% din creier... nu 10% cum "cica" s-a aflat PRIN STUDII , nu "asa la ghici"... Ramanem la vorba lu' Bush junior... Hydrogen is the future! Yea right... Link spre comentariu
Reynolds Postat Ianuarie 4, 2010 Partajează Postat Ianuarie 4, 2010 poate pe alta planeta unde legile fizicii nu exista acest dispozitiv ar fi un "perpetuum mobile". ar trebui cautata alta tehnologie de separare a hidrogenului sau folosirea procesului folosit de Soare pentru a ne da energie http://science.howstuffworks.com/sun.htm/printable am vazut la tv niste cercetatori care incearca sa obtina ceea cea am spus dc nu se poate folosi un minireactor nuclear pe o masina ? http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon Succes "cercetatorilor" de pe elforum ! Link spre comentariu
daniels Postat Ianuarie 4, 2010 Partajează Postat Ianuarie 4, 2010 dc nu se poate folosi un minireactor nuclear pe o masina ? ar trebui foarte multa apa pt a prelua caldura Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 4, 2010 Partajează Postat Ianuarie 4, 2010 As fi curios ce iese daca faci un accident cu o masina cu reactor nuclear in spate... deh... anii '50 ... Parca era si o crema radioactiva NU? UNDE-i Nikola Tesla cand ai nevoie de el?! Sa mai "scoata" o idee geniala din "ghiozdan"... Link spre comentariu
Vizitator IONUT_ONILL Postat Ianuarie 7, 2010 Partajează Postat Ianuarie 7, 2010 Oamnri buni observ ca aveti tot felul depareri contra din diverse otive, ntradevar sunt de acord sa aut pro si contra in mod real, dar va intrb :ATI INCERCAT LA MODUL CONCRET ? ? ?afara de concluziile si ipotezele din net si etc. daca raspundeti la modul serios va voi prezenta rezultatele daca nu NU. nu intru zilnic pe net ca nu am timp. DOAMNE AJUTA. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum