danyiel_22 Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 (editat) salut am cumparat si eu un motor suzuki gsf-f de 600 cm3 dar nu are contactam pus firele la contact se aprinde bordul tot dau la automat invarte dar nu am scanteiela bujie masor la intrare in bujie si am 10 v dar la iesire nu am scanteie mai incercai si pana la urma imi aparu scanteie la bujie dar cand ii bagai fisele si deteai la automat iar nu mai avusai scanteietrasai o fisa si iar nu mai avusai scanteiece credeti ca ar avea? :cry: :cry: :cry: Editat Ianuarie 15, 2015 de bibanu47 Editat titlu Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 1, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 si cum pot sa o verific nu cred ca este bobina ca are 2 Link spre comentariu
RoCky93 Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 si cum pot sa o verific nu cred ca este bobina ca are 2incearca cu un ohm-metru sa ii verifici rezistenta...asa iti poti da seama daca este stricata Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 1, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 am verificat si are continuitate la intrare dar am observat acum ca ii lipseste eu zic ca este releu este o mufa dreptunghiulara si are 4 pini ce ziceti ca trebuie sa fie in acel slot am bagat un releu dar nu a mers (nu cred ca l-am pus bine) acolo in mufa aia imi apare 12v la 2 pini si la celaiti 2 vin conectati unu la bobina de inductie Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 Incearca sa gasesti o schema electrica. Faptul ca ai masurat bobina in primar si are continuitate, nu e relevant. Poate avea spire in scurtcircuit. Mai e o belea, zici ca ai 10V pe bobina de inductie. Cam putin. Ai 2 bobine? Cate una pe fiecare cilindru? (asta daca ai 2 cilindri). Aprinderea e clasica (cu platina) sau electronica (cu senzori)? Da mai multe detalii, eventual pune oaresce poze. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 2, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2008 este in 4 pistoane deci are 4 buji fiecare bobina are 2 iesiri aprinderea este electronica o data mi-a dat scanteie dar cand am pus fisele la loc am dat la automat si nu a luato am scos iar fisa si cand sa vad iar daca are scanteie au cazut firele de la contact si s-a ars o siguranta si de atunci nu mai am scanteie in nici un fel Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 2, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2008 ce este piesa aia incercuita ca imi lipseste si nu stiu ce sa pun acolo si cred ca aia este cauza Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 2, 2008 Partajează Postat Noiembrie 2, 2008 Carburettor cooling fan. California only.Adica un ventilator pentru racirea carburatorului. Echipament disponibil numai pentru California. So, merge si fara. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 3, 2008 eu nu am contact la ea acela incercuit cu rosu este contactu cum trebuie legate firele la el (ma gandesc ca asta ar fi problema) Link spre comentariu
draku Postat Noiembrie 3, 2008 Partajează Postat Noiembrie 3, 2008 ce ai incercuit acolo este parte din "fuse box" (cutia cu sigurante) care mai are si niste relee si ceva piese electronice inauntrucontactul cu cheie se cheama "ignition switch" si trebuie sa faci contactele ca acolo Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Partajează Postat Noiembrie 3, 2008 firele alea unde scrie "p" alea nu trebuie unite nu? Link spre comentariu
draku Postat Noiembrie 7, 2008 Partajează Postat Noiembrie 7, 2008 trebuie sa faci contactele asa cum se arata pe pozitia ON la ignition switchrosu-portocaliuportocaliu/rosu - negru/albgri - maro Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum