Vizitator Postat Octombrie 31, 2008 Partajează Postat Octombrie 31, 2008 Cred ca turatia o citeste urmarind variatiile de presiune care se produc in timpul functionarii. Adica urmarind variatiile de presiune din ulei sau din gazele de esapament sau chiar dupa sunet, cum face orice sofer.La RAR se conecteaza la bornele de la baterie? Sincer nu imi aduc aminte sa faca asta.Daca se conecteaza si bateria la tester, ce se masoara de fapt? Link spre comentariu
BLK Postat Octombrie 31, 2008 Partajează Postat Octombrie 31, 2008 Te verifica sa vada daca nu ai luat-o "p? ulei" Link spre comentariu
danb1974 Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 explica-ne si noua cum se citeste turatia la motor pe bornele bateriei ca noi nu stimte rog Rizi tu rizi dar unele detectoare radar la unele masini pot citi turatia motorului fara sa aiba vreun senzor in plus. Doar ca nu merge la toate masinile figura. Probabil se poate masura ceva variatii de tensiune (marunte) in ritmul motorului (date de nu stiu, alternator, comanda injectie, bobine inductie, nu stiu care e masurabila). Link spre comentariu
Liviu M Postat Noiembrie 2, 2008 Partajează Postat Noiembrie 2, 2008 ce aberatii pot spune unii cind nu stiu care este problemacum ai dedus "ca se produce o inversare scurta de potential intre +si-" ?Intamplator chiar asta se intampla cu bobinele "comutate brusc", nu? Autoinductia iti spune precis cate ceva, sunt sigur. Cred ca in cazul de fata sunt conditii superbune pentru o autoinductie de zile mari. Cel putin asta imi "induce" discutia anterioara (n-am vazut schema ca sa stiu daca chiar e cazul). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum