Daniel_sv Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 am facut un cdi cu pic folosesc ca intrare rb0.(intreruperea) iar in momentul cand apare scaanteia o ia pe ulei si da scantei una dupa alta la frecventa mare.daca nu folosesc intreruperea la rb0 si pun sa dea 10 scantei pe sec merge ok Link spre comentariu
mdorian Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 Trebuie sa citesti portul B pina sa iesi din intrerupere altfel iti intra din nou Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Octombrie 29, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2008 pai intreruperea seteaza bitul 1 in registrul intcon. deci trebuie sters inainte de iesire din intrerupere. nu vad ce legatura are cu restul portului. Link spre comentariu
cirip Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 Foloseste simulatorul din MPLAB! Cu ala il prinzi exact unde da in nas. Link spre comentariu
mdorian Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 Nu am citit recent documentatia dar imi amintesc ca intreruperea se activeaza cand starea portului este diferita de ultima citire. Citeste mai cu atentie documentatia sau pur si simplu incearca sa pui "movf portb,w" undeva inainte de "retfie" , inainte sa iesi din intrerupere. Sunt multe chestii ciudate la pic-uri. Nu le-am facut eu. Link spre comentariu
cirip Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 mdorian,Ce spui este corect daca foloseste facilitatea "interrupt on change" a portului B. In cazul RB0/INT nu este necesara citirea portului B ptr eliminarea diferentei dintre val anterioara si cea curenta. In oricare din situatii, simulatorul iti arata exact care e baiul. Link spre comentariu
mdorian Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 Ai dreptate , o alta varianta ar fi ca se depaseste capacitatea stivei. Cu simulatorul din Mplab rareori am putut sa gasesc vre-o eroare. Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Octombrie 29, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2008 io totusi cred ca intreruperea merge bine pentru ca daca nu bag la cdi bobina de inductie....adica o inlocuiesc cu un bec de ex.... totul e ok. problema se pune cand se face descarcarea de inalta tensiune. se poate sa fie ceva electronic. insa daca ar fi de la pic cred ca descarcarea produce o anomalie de o ia picu pe ulei. trebuie sa testez daca nu cumva se reseteaza. o sa pun o delay la inceputul programului sa vad ce face. hai ca testez acum si va anunt ce am rez.ps: daca a mai facut cineva aprindere electronica cu uC si a functionat sa ma ajute please.am testat si nu se reseteaza uC.se intampla in felul urmator:intreruperea are loc cand se pune rb0 la masa. in momentul cand se face descarcarea electrica la masa se intampla ceva ca iar intra in intrerupere(chiar cu rb0 la masa) si tot asa.cum as putea sa rezolv asta? Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Octombrie 29, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2008 am rezolvatdeci care mai faceti cdi sau tci cu uC atentie:nu iesiti din intrerupere imdeiat ce s-a produs scanteia la bujie....puneti un delay de vreo 500us sau mai mare daca va permite ca altfel in momentul scanteii cred ca se produce o inversare scurta de potential intre +si- iar rb0 nu mai e 0v iar cand se revine la normal rb0=0v si se ineterpreteaza ca o intrerupere si se continua la nesfarsit. totul este defapt o perturbare interpretata de uc ca o intrerupere.bafta care mai faceti asa ceva si luati aminte ca io am muncit pt 500us 2 saptamani.macar am reusit Link spre comentariu
sofian Postat Octombrie 29, 2008 Partajează Postat Octombrie 29, 2008 ce aberatii pot spune unii cind nu stiu care este problemacum ai dedus "ca se produce o inversare scurta de potential intre +si-" ? Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Octombrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 30, 2008 asa cum se citeste turatia motorului unei masini noi de pe bornele bateriei Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Octombrie 30, 2008 Administratori Partajează Postat Octombrie 30, 2008 turatie se poate citi de pe bornele masinii pentru ca la turatie mai mare creste tensiunea pe bornele acumulatorului Link spre comentariu
Abram Burel Postat Octombrie 30, 2008 Partajează Postat Octombrie 30, 2008 Hai ca sunteti tari! Vedeti ca sunt niste situri de patente pentru astfel de inventii Link spre comentariu
sofian Postat Octombrie 30, 2008 Partajează Postat Octombrie 30, 2008 explica-ne si noua cum se citeste turatia la motor pe bornele bateriei ca noi nu stimte rog Link spre comentariu
Daniel_sv Postat Octombrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 30, 2008 pai la rar la testerul ala iti pune o sonda la fum , una la ulei si 2 fire la baterie! iar pe tester apare si turatia! de unde crezi ca o ia?si.... odata am incercat sa masor tensiunea la bornele unei masini si o luase multimetrul naspa! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum