Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Placa de sunet USB cu PCM2704


Depanatoru

Postări Recomandate

Eu va fac cu 10 lei cablajul si 15 lei cu piesele SMD montate ( fara integrat desigur ) . Poze in primul post al topicului . Cine vrea si poate sa-si faca singur sa ma caute sa-i dau fisierul cu cablajul ( gratuit fireste ) .

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 367
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Depanatoru

    46

  • adicontakt

    39

  • ratza

    27

  • Blacksmith

    19

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator torelu

M-ar interesa si pe mine 2 cablaje deocamdata. In prima poza vad varianta cu piese normale, nu SMD. Ce varianta recomandati? Nu ma intereseaza in mod special dimensiunile, din cate vad si cea cu piese normale e foarte mica. Eu deocamdata nu am decat integratul. Bine, as avea placi vechi de unde as putea recupera piese dar nu stiu cum se face cu condensatorii sa ii masor. Rezistentele am vazut ca sunt scrise si am masurat vreo 2 si pe multimetru par OK. Sa iau piesele de la magazin? Pe Maica Domnului le gasesc? Are cineva o lista cu toate piesele ca sa nu uit vreo ceva? Sau le iau din fisa integratului? Prea multe intrebari? :jytuiyuInca una: SMD-urile resita bine la temperaturile care apar la lipire?

Link spre comentariu

Poti sa folosesti linistit smd-uri, numai sa nu le incalzesti excesiv. Daca vrei poti sa folosesti rezistente cu pelicula metalica(metal film). Sunt putin mai scumpe, dar cica sunt mai audiofile. Se gasesc in ambele variante, smd si normale.

Link spre comentariu
Vizitator torelu

De unde cumparati voi piesele?Lista pieselor e ok asta din Datasheet? Adica: "NOTE: X1: 12-MHz crystal resonator. C1, C2: 10-pF to 33-pF capacitor (depending on load capacitance of crystal resonator). C3-C7: 1-mF ceramic capacitor. C8: 10-mF electrolytic capacitor. C9, C10: 100-mF electrolytic capacitor (depending on tradeoff between required frequency response and discharge time for resume). C11, C12: 0.022-mF ceramic capacitor. C13, C14: 1-mF electrolytic capacitor. R1: 1 MΩ resistor. R2, R9: 1.5 kΩ resistors. R3, R4: 22 Ω resistors. R5, R6: 16 Ω resistors. R7, R8: 330 Ω resistors (depending on tradeoff between required THD performance and pop-noise level for suspend)."Stiti cumva sa existe o varianta asemanatoare de chip cu mai multe canale (5.1 de ex? :pandaci ).LE: scuze, nu mai am rabdare ... :freaza:

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Unde ai pomenit casti cu intrare RCA? Mufele alea sunt foarte bine unde sunt puse, pentru ca de-acolo pleci cu cablu la intrarea in amplificator. Care are mufele de intrare tot pe spate.

upsss... eu mă gândeam la "cutie" unică, aka dac plus amplificator de căşti, de-aia mă miram...nu m-am gândit nici o clipă la 2 cutii, una cu dacul, una cu amplificatorul, fie el de căşti sau pentru difuzoare... :jytuiyu de fapt e cam normal... cu cât mai multe "cutii" am pe masă, cu atât sunt mai mari şansele ca mariei să i se pară o jucărie atractivă...şi cum abia are 2 ani, şi orice e suficient de atractiv i se pare o jucărie... :nebunrau:
Link spre comentariu

Mulțumesc pentru aprecieri!O să am cablaje, însă mai dureaza un pic.Mufele RCA sunt luate de la TME, cod "CC-134B/GOLD" pentru negru si cod "CC-134R/GOLD" pentru rosu.

Link spre comentariu

Mulțumesc pentru aprecieri!O să am cablaje, însă mai dureaza un pic.Mufele RCA sunt luate de la TME, cod "CC-134B/GOLD" pentru negru si cod "CC-134R/GOLD" pentru rosu.

saru-mana :)
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator torelu

Salut!Am terminat si eu circuitul (prima varianta) si se aude f. bine dar dupa putin timp se intampla ceva ca placa se blocheaza, windows-ul spune ca nu o mai recunoaste si incepe sa paraie. Am modificat alimentarea astfel incat sa pun 12V pe intrare dar nu stiu daca asta e problema. Am facut teste pe 9V cu o baterie si a mers OK cateva minute, pana s-a descarcat bateria. Cu rezistenta pe intrare modificata (multam Depanatoru') am masurat tensiunile si am cam 11.5 pe intrare (se pare ca traf-ul nu scoate chiar 12) si 3.14 unde ar trebui sa am 3.3. Sa il supere oare diferenta asta?Idei?

Link spre comentariu

La un calcul sumar pare sa fie OK ca si alimentare , dar cum am recomandat la toata lumea ar trebui alimentata placa dintr-un stabilizator de 9V , 7809 . Sau facut ceva stabilizator zener + tranzistor . In mod normal ar trebui sa functioneze conform catalogului intre 3V si 3,6V . Vezi daca intr-adevar merge bine cu bateria de 9V.Pot sa fie si anumite probleme de Windows ... cate calculatoare atatea posibile probleme

Link spre comentariu
Vizitator torelu

Probleme de Windows nu cred ca sunt pentru ca atunci cand incepe sa paraie se stinge si ledul si Win-ul zice ca nu mai vede placa. Cred totusi ca e ceva de alimentare...Cu bateria de 9V a mers ceva mai mult, dar a papat-o f. repede, chiar nu ma asteptam :) Bine, nici nu e cine stie ce, dar parca nu as da 10 lei pe o baterie mai buna doar ca sa vad cum merge 10 minute...LE: am uitat sa specific. Dupa ce se blocheaza intra intr-un mod ciudat pentru ca se aud pocniturile alea si fara sa leg USB-ul. Dupa ce il leg se face leagatura cu Widows-ul (se aude un poc mai taricel) si merge iar un timp bine pana se blocheaza iar.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări