mihailp Postat Octombrie 16, 2008 Autor Partajează Postat Octombrie 16, 2008 N-am vrut sa va plictisesc cu tot soiul de amanunte, dar daca trebuie...Elicea din foto este varianta 3 - celelalte doua(primele) sunt cu patru pale, de diametre si pas usor diferite; oricum nu ma intereseaza viteza mare; eu pescuiesc în lac de munte s "trebuie" sa ma deplasez paralel cu malul cât mai discret - o fac cu viteza mica (alimentat la 12v); viteza "mare" o folosesc pentru traversare, când nu deranjez pe cei din jur; apoi, barca fiind gonflabila nu se preteaza pentru viteza - as fi folosit una profesionala cu un Thomson sau Mercury de macar 100 CP. Link spre comentariu
Vizitator leotescu Postat Octombrie 23, 2008 Partajează Postat Octombrie 23, 2008 hehe.. cred ca e vorba de un motor ametek... numai bun pentru centrale eoliene. ce varianta e? cel de 30vdc in format lung? Link spre comentariu
Vizitator dany1eo Postat Decembrie 14, 2008 Partajează Postat Decembrie 14, 2008 Am construit asa ceva cu ceva timp in urma, numai 30ani, cu un motor de aeroterma de la microbuzele romanesti TV, motoare cu stator bobinat , elicea cu doua pale si diametrul de 18cm, o baterie de 12v 60A(deabia o caram), si pe post de barca o camera de Vola legata cu curele de transmisie.....O sa mai fac si eu unul, nu ptr. concurenta ci ptr. propria distractie.Va felicit pentru proiect. Link spre comentariu
mihailp Postat Decembrie 16, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2008 Putem si sa concuram (parca de aici se "naste" progresul) la Taus, daca tot suntem amândoi aradeni, dar ar fi pacat sa speriem clenii!Cu stima,mp Link spre comentariu
DM7 Postat Mai 28, 2009 Partajează Postat Mai 28, 2009 Frumos dle mihailp. Toata admiratia... Link spre comentariu
gcom61 Postat Mai 13, 2010 Partajează Postat Mai 13, 2010 Cam vechi subiectul...Oricum imi place limitatorul de viraj(impotriva sectionarii barcii de catre elice) Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iunie 1, 2010 Partajează Postat Iunie 1, 2010 Dau 2 idei pentru ca sa protejezi in plus motorul acela. Prima metoda ar fi sa dai o gaura mica in scutul din spate, montezi un stut cu un furtun de diametru mic pe care il aduci la o pompa de mana ca la tensiometrele medicale. Pe acelasi furtun pui un presostat de masina de spalat legat la o sonerie sau un bec de avertizare. Facand presiune cu pompa, creezi presiune pozitiva in motor,nepremitand apei sa intre in eventualitatea cedarii unui semering. Cand scade presiunea datorita unei neetanseitati, soneria avertizeaza, apesi pe pompa si maresti la loc presiunea in motor. A doua idee ar fi ca sa folosesti protectia catodica la motorul respectiv. Adica sa legi ansamblul motorului la borna minus, si la borna plus o placa de otel inoxidabil sau ceva asemanator printr-un bec de putere mica (sau 2 de 12v la 1.2W in serie - bord dacie). Asa se corodeaza placa si nu carcasa motorului.Daca gasesti o autofiletanta cu acumulatori de 18V sau mai mult, cu motorul defect, incearca butonul cu reglaj de turatie la motorul tau. Un posibil loc de amplasare pentru buton ar fi pe manerul carmei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum