Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Barc? cu motor electric


mihailp

Postări Recomandate

N-am vrut sa va plictisesc cu tot soiul de amanunte, dar daca trebuie...Elicea din foto este varianta 3 - celelalte doua(primele) sunt cu patru pale, de diametre si pas usor diferite; oricum nu ma intereseaza viteza mare; eu pescuiesc în lac de munte s "trebuie" sa ma deplasez paralel cu malul cât mai discret - o fac cu viteza mica (alimentat la 12v); viteza "mare" o folosesc pentru traversare, când nu deranjez pe cei din jur; apoi, barca fiind gonflabila nu se preteaza pentru viteza - as fi folosit una profesionala cu un Thomson sau Mercury de macar 100 CP.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • mihailp

    8

  • ghimpe--

    4

  • Stefan

    2

  • d2134

    1

Top autori în acest subiect

  • 1 lună mai târziu...
Vizitator dany1eo

Am construit asa ceva cu ceva timp in urma, numai 30ani, cu un motor de aeroterma de la microbuzele romanesti TV, motoare cu stator bobinat , elicea cu doua pale si diametrul de 18cm, o baterie de 12v 60A(deabia o caram), si pe post de barca o camera de Vola legata cu curele de transmisie.....O sa mai fac si eu unul, nu ptr. concurenta ci ptr. propria distractie.Va felicit pentru proiect. :aplauze

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...
  • 11 luni mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...

Dau 2 idei pentru ca sa protejezi in plus motorul acela. Prima metoda ar fi sa dai o gaura mica in scutul din spate, montezi un stut cu un furtun de diametru mic pe care il aduci la o pompa de mana ca la tensiometrele medicale. Pe acelasi furtun pui un presostat de masina de spalat legat la o sonerie sau un bec de avertizare. Facand presiune cu pompa, creezi presiune pozitiva in motor,nepremitand apei sa intre in eventualitatea cedarii unui semering. Cand scade presiunea datorita unei neetanseitati, soneria avertizeaza, apesi pe pompa si maresti la loc presiunea in motor. A doua idee ar fi ca sa folosesti protectia catodica la motorul respectiv. Adica sa legi ansamblul motorului la borna minus, si la borna plus o placa de otel inoxidabil sau ceva asemanator printr-un bec de putere mica (sau 2 de 12v la 1.2W in serie - bord dacie). Asa se corodeaza placa si nu carcasa motorului.Daca gasesti o autofiletanta cu acumulatori de 18V sau mai mult, cu motorul defect, incearca butonul cu reglaj de turatie la motorul tau. Un posibil loc de amplasare pentru buton ar fi pe manerul carmei.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări