ctepeo Postat Mai 25, 2009 Partajează Postat Mai 25, 2009 ?tiam c? asta e denumirea care se d? atunci când de exemplu la Capri montezi mufa de la difuzoarele externe în a?a fel încât s? nu se mai aud? pe difuzoarele aparatului. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Iunie 6, 2009 Partajează Postat Iunie 6, 2009 Detin caietul de service pentru radioreceptorul Capri. Pentru Cosmin scanez plansa 7, sa poata conecta antena de ferita. Link spre comentariu
Kosmin Postat Iunie 7, 2009 Partajează Postat Iunie 7, 2009 Detin caietul de service pentru radioreceptorul Capri. Pentru Cosmin scanez plansa 7, sa poata conecta antena de ferita.Multumesc frumos ovidiu! Link spre comentariu
ctepeo Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 Am ajuns s? p??esc o faz? ciudat? cu Capriul meu: din când în când becurile de scal? aproape c? se sting (chestia asta dureaz? cam între o secund? ?i 5-6 secunde); când face chestia asta pe amplificare mi se nasoele?te sunetul (apara tot felul de pârâituri); pe radio nu se întâmpl? nimic cu sunetul... ce are? Link spre comentariu
ctepeo Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 Acum nu mai are chef s? mearg? deloc pe sunet. Nu se mai aprind deloc filamentele de la ECC 83 ?i nici becurile de scal?. Firul maro care vine lâng? condesatorul în carcas? metalic? din stânga lui EL 84 din stânga (cum te ui?i din spate spre fa??) are de-aface cu asta? Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 Acum nu mai are chef s? mearg? deloc pe sunet. Nu se mai aprind deloc filamentele de la ECC 83 ?i nici becurile de scal?. Firul maro care vine lâng? condesatorul în carcas? metalic? din stânga lui EL 84 din stânga (cum te ui?i din spate spre fa??) are de-aface cu asta?defecte posibilesigurante arsetraf alimentare arsnu sta cordonul de alimentare in prizacordon de alimentare intreruptcondensatori de filtraj in scurt,au ars redresorul, sigurantele ,traful de alimentarefuga cu el la doctor ca este bai marelipituri reci la firele care vin din traful de alimentare Link spre comentariu
ctepeo Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 E ceva exclusiv pe alimentarea becurilor de filament ?i a filamentelor de ECC 83. Restul aparatului merge. Am verificat ?i când am dat pe radio s-a mi?cat ochiul magic.Am scos becurile s? v?d dac? se aprind l?mpile ?i nimic. Am scos l?mpile ca s? v?d dac? se aprind becurile ?i nimic. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 E ceva exclusiv pe alimentarea becurilor de filament ?i a filamentelor de ECC 83. Restul aparatului merge. Am verificat ?i când am dat pe radio s-a mi?cat ochiul magic.Am scos becurile s? v?d dac? se aprind l?mpile ?i nimic. Am scos l?mpile ca s? v?d dac? se aprind becurile ?i nimic.Aparatul are infasurare separata pentru becurile de scala si filamentle celor doua ECC83,e normal sa nu mai ai sunet, nu functioneaza etajul de preamplificare.Verifica daca ai 6,3V pe infasurarea respectiva.Ai undeva o lipitura rece sau mai rau cum zicea si Vio infasurarea cu pricina arsa.Si inca ceva,orice interventie la aparat o faci cu el SCOS DIN PRIZA!!! Link spre comentariu
ctepeo Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Se pare c? e traful de vin?... a?a c? trebuie reboninat. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Se pare c? e traful de vin?... a?a c? trebuie reboninat.Eu n-as fi asa convins,nu te apuca sa macelaresti traful. Link spre comentariu
Spitfire Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Am trecut pe la Stefan azi, am constatat ca avea o siguranta arsa, dupa inlocuire nu s-a mai ars, dar a inceput sa scoata scantei si duhoare de oua clocite puntea cu seleniu. Era"sarma''. Paradoxal, condensatorii de filtraj au scapat teferi, la fel infasurarea de inalta. In schimb-aberatie-infasurarea de 6,3V pt. ECC-uri si cele 3 beculete de scala, a raposat, in sensul ca pe ohmetru arata infinit, dar la ciocanirea miezului trafului(!) face pentru scurt timp atingere.Prin exterior, nici o problema, deci presupun ca pe infasurarea trafului a intervenit ceva.Sigurantele erau coclite la capete si mergeau calde. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Daca e infasurarea de filament,sigur are sarma groasa,nu se intrerupe pe traseu ca cea de 0,1, decat la terminale,nu stiu la capri cum sunt scoase firele la exterior,dar mai mult ca sigur are cose cu lipitura si cel mai probabil la acea infasurare are o lipitura rece,oxidata(de altfel si debutul defectului ma duce cu gandul la asa ceva),daca e acces,se poate incerca fierberea lipiturilor macar la acea infasurare. Link spre comentariu
Spitfire Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Culmea ca nu, pana intra sarma aia care e suficient de groasa in bobina trafului, nici o problema...aberant.Mie la un Philips mi-a luat foc traful fara nici un motiv aparent, nu a facut condens, era de cateva zile in casa, nici conzi electrolitici clacati, nici mers ore in sir, nimic... Link spre comentariu
nichishoru Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Culmea ca nu, pana intra sarma aia care e suficient de groasa in bobina trafului, nici o problema...aberant.Eu zic sa faceti cum a scris Doru, incalziti toate lipiturile de pe transformator. Se poate ca terminalul bobinei de 6.3 v sa fie oxidat sau lipitura rece. Trebuie luat la topit cu fludor proaspat fiecare lipitura. Link spre comentariu
kripton Postat August 4, 2009 Partajează Postat August 4, 2009 Buna,Am intalnit acest defect.Poate fi acelasi,simptomele erau asemanatoare.Apoi a tacut.La inlocuirea sigurantei,dupa putin timp am simtit mirosul si am oprit imediat.Cauta scurt circuitul la trafo iesire de pe ambele canale.Eu asta am gasit.cauta scurt intre primar si cecundar sau intre primar si miez ( masa) In oricare din cazuri,tensiunea anodica se inchide la masa.A scapat totusi redresorul.Daca al tau este "sarma", trebuie inlocuit cu 4 diode redresoare .In paralel cu fiecare dioda se leaga cate un condensator nepolarizat cu o capacitate intre 20 - 40 nF ( toti la fel ) si la cel putin 400V.Normal ca (daca este acest defect ) vei inlocui trafo iesire.La punerea in functiune se vor lega pe rand cate un canal si daca este ok se pun ambele canale.Trebuie masurata tensiunea anodica imediat,poate fi ceva mai mare dar nu semnificativ.tuburile nefiind in pericol daca va creste prin asta curentul anodic pentru ca va creste si tensiunea de negativare mentinand tuburile in parametri.As fi bucuros daca as cunoaste "mersul "lucrurilor.Totusi daca tensiunea va fi prea mare in sarcina vom gasi o solutie.Se poate reface si seleniu din doua coloane de la TY stassfurt dar nu stiu daca are loc si nici nu am.Daca doresti sunt deschis la discutii. Numai bine. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum