Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

filtru apa home-made pentru compresor vopsitorie


Blind

Postări Recomandate

Precum spune si titlul, intentionez sa confectionez (sau cumpar, eventual) un filtru pentru vapori de apa, pentru un compresor de aer ce va fi folosit la vopsitorie (instalatia e home made).

 

Are cineva ceva idei, sau imi poate impartasi mai multe din experienta?

Deasemenea sfaturi privind vopsitoria si tehnici de vopsire mi-ar prinde deosebit de bine.

 

PS: Ce-i aia "gazare" la vopsea?

 

 

Revenind cu un edit asupra topicului, un prim link deosebit de interesant este http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=291

Astept sfaturi si opinii din experienta voastra in acest domeniu...

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Blind

    5

  • icar

    2

  • dragostalpau

    1

  • ghimpe--

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator catalinradu

PS: Ce-i aia "gazare" la vopsea?

particule fine de vopsea ajung si in zone care nu ar trebui vopsite si care nu au fost protejate
Adica ceva de genul : tu vopsesti masina etc etc si geamurile de la atelier se fac albe. Deci geamurile s-au gazat.
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Ca "volum" de vopsit ar fi o masina (deosebit de lunga...4,7m) complet, precum si pregatirea inainte de vopsire...deruginol, chit-grund-vopsea-lac, fiecare in numarul de straturi corespunzator.Momentan am lasat-o mai moale deoarece inca nu am reusit sa ridic masina respectiva (chestie care ma umple de nervi).

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Sincer, pentru o singura masina, iti pui probleme inutile... incearca sa vopsesti pe o zi cu soare si fara vant, cu vopsea de calitate.Prepararea suprafetei e insa esentiala... :dans:

Link spre comentariu

Si eu care speram sa va surprind :limb:

Commodore n-am gasit (ce-as fi vrut un motor de 2,5L), mi-am luat un rekord c in 4 usi insa trebuie sa gasesc un motor pentru el, ca actualul e neoriginal...si neomologat pe deasupra. De cateva luni tot stau dupa tinichigiul la care a dus masina vechiul proprietar. Si tot stau...(tinichigiul respectiv e doar tablagiu si inca unul deosebit de lent..masina e la el de pe 17 aprilie)

 

 

Pentru cei ce vor sa isi piarda timpul citind despre materializarea partiala a unor pitici din capu' meu, gasiti bestia in carje in linkul urmator http://forum.opelclassic.ro/viewtopic.php?f=2&t=243

 

PS: Pozele respective sunt deosebit de vechi, masina e mai degradata ca in poze, unfortunately.

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Pai... felicitari si bine (c-ai) venit in randul opelistilor... :aplauze parerea mea e ca cel mai bine ai iesi daca... ai lua o a doua masina, fara acte, din "patria mama" (a ei, desigur...)Eu nu m-asi fi bagat la o masina asa de "batrana", adica in general fug de ceea ce nu se mai gaseste nici la "cimitirul de masini", dar... apreciez curajul...Eu am avut o corsa neagra vopsita (super...) intr-o curte a unui fost IAS si , mai recent, o Astra metalizata vopsita si ea in conditii ne-optimale, si care a iesit si ea foarte bine... asa ca nu-ti face "scenarii", ci gaseste un vopsitor calificat...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări