mosfet Postat Decembrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Am o sectie de politie la 1km de mine, daca le explic, se deplaseaza careva? Sau daca prind pe vreunul de la circulatie in intersectie?O tractare pana in service cam cat m-ar costa? Am gasit pe unii care cica iau 150 de lei + TVA. Mi se pare mult. Link spre comentariu
ghimpe-- Postat Decembrie 30, 2008 Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Nu cred ca se deplaseaza "degeaba". Daca gasesti un echipaj in zona e cel mai bine; le explici ce s-a intamplat, ca nu ai ITP-ul facut, si dupa ce iti dau ei o dovada duci masina la service pe platforma ;) Parerea mea este ca poti sa te risti pana la service si fara ITP, eu unul asa am facut....LE: pana la service cred ca poti face urmatorul lucru: cinstesti un prieten cu masina care sa te "tracteze pana acolo". Nu este nevoie decat de un cablu intre masini, tu poti merge linistit cu motorul pornit in spatele lui. "?tanga" este doar in caz ca te opreste un militian.. Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Decembrie 30, 2008 Partajează Postat Decembrie 30, 2008 In "focul actiunii" am uitat sa intrebam UNDE te-a lovit... daca e o aripa sau alt element amovibil... schimb-o cu una (unul...) "gri" (nou/a) si fa-te ca ploua, rugina fiind un element cat se poate de plauzibil... Link spre comentariu
mosfet Postat Decembrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2008 E lovit coltul stanga spate, adica farul complet distrus, tabla chiar pe colt infundata, bara aia de protectie rupta si teava de esapament cazuta dar nu complet, e desprinsa partea dinspre exterior.Nu stiu acum daca un far nou il voi putea fixa in locul lui, tabla fiind indoita; posibil sa trebuiasca intai sa indrept tabla. Link spre comentariu
bogdan69 Postat Decembrie 30, 2008 Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Porneste-o si du-te cu ea asa la politie. Nu trebuie sa-ti faci probleme cu ITP-ul si altele. Tractarea nu e o solutie, e considerata tot circulatie pe drumuri publice. Doar transportul pe platforma nu cere documente. Dar daca te duci cu platforma cred ca te costa mai mult decat obiectul in sine. Daca se poate pune lampa la loc poti sa circuli cu ea bine merci. Acum conteaza si cat de stramba este aripa. Daca ai putea sa pui o poza sa vedem si noi nu ar fi rau. Bara o carpesti cat de cat, toba o prinzi cu sarma si gata. Si pentru Sorin: Am vazut in fata Operei din Paris doua frantuzoaice cu un 2CV fara toba finala si cu usile legate cu sarma. Asa ca se poarta si in tari fara manele.( de unde stiu ca erau frantuzoaice? Aveau fete de doi magari si un porc, tipica uriteniei frantuzoaicelor) Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Decembrie 30, 2008 Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Pai... e ca si strugurii aia care sunt prea acrii, exemplarele alea uscate si cu nasu' mare ("tipice") nu se prea uita in general chiar la orice fazan in trening de supraelastic... Bad luck... Bref, sunt rele... dar sunt buuune.... Si pe lange ele, mai exista si "corciturile", o paleta larga, la alegere, de la blondul nordic pana la onorabilele descendente ale maimutelor importate din Mali... In rest, daca stii sa pui bine problema, treci controlul tehnic cu (aproape) orice ruginitura, iar ca sa fii "sigur" exista si posibilitatea inmatricularii in "masina de colectie" (orice masina peste 25 ani) si scapi de control (cu cateva restrictii de circulatie insa...) Nu se cere ca masina sa fie neaparat "nobila", orice jaf "se califica" daca e suficient de "batran"... mosfet> pune si tu o poza-doua, ca nu e mai scump... Link spre comentariu
mosfet Postat Decembrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Ajung diseara pe la 23:30 acasa, fac o poza cu telefonul; ce s-o intelege din ea.....M-am uitat aseara daca macar lampile au ramas la locul lor, unele par a fi inca acolo si o parte din locasurile pt lampi sunt intregi, macar sa-mi mearga semnalizarea stanga sa nu-mi fie frica sa ies pe strada cu ea, sa ajung macar la o spalatorie ca arata ca dupa razboi. Am prin casa un set de lampi de schimb, dar naiba le stie care-i care! Daca nu gasesc lampa initiala macar si sparta in locul ei, nu stiu sa le potrivesc.Toba am incercat sa o fortez putin aseara sa vad daca as putea-o ridica macar putin si lega de bara, pare indoita teava aia, nu rupta, ca abia am putut trage de ea sa o ridic 5 cm. Nici nu stiu pe dedesubt pe acolo cum vine fixata si daca e in regula sa trag de ea ca taranul.Am un service aproape de mine (arata ca vai mama lui, dar macar e aproape), ma gandeam sa chem un nene de acolo, daca o veni si sa ma ajute sa o ducem in service-ul ala, dar ma risc sa-mi spuna ca ma costa cine stie cat sa o puna la punct si nici nu prea stiu ce sa le spun exact sa faca/verifice si sa se limiteze la atat, sa nu mai caute-inventeze ei si alte probleme.Edit: chiar, de ce nu se mai poarta spalatul masinii in fata/spatele blocului? Ne-am umplut chiar asa cu totii de figuri? Mi-e si jena sa ies cu galeata in fata blocului si sa o spal putin. Link spre comentariu
mosfet Postat Decembrie 30, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2008 Sa nu-mi bag eu ceva in mama lor???? Acum cand am ajuns acasa, am mai aruncat o privire la masina si am observat ca-mi lipseste si o oglinda - pare smulsa.Poze nu am putut face pt ca mi-a murit telefonul.Partea buna e ca mi-a recomandat taximetristul cu care am venit acasa un mecanic. Lucreaza chiar la service-ul Dacia de langa Cora Pantelimon, adica destul de aproape de mine. Link spre comentariu
bogdan69 Postat Ianuarie 1, 2009 Partajează Postat Ianuarie 1, 2009 Pai... e ca si strugurii aia care sunt prea acrii, exemplarele alea uscate si cu nasu' mare ("tipice") nu se prea uita in general chiar la orice fazan in trening de supraelastic... Bad luck... Chiar ai impresia ca mai dau prin Franta ca sa-mi etalez treningul sau sa-mi golesc alea alea in exemplarele lor? decat o partida-n doi cu asa exemplare, pe bani dati pe avion, mai bine o partida solo acasa. Dupa reactia ta se pare ca ti-ai luat ceva flituri frantuzesti. Eventual incearca cu alta vestimentatie. Scuze de off ropic Link spre comentariu
mosfet Postat Ianuarie 7, 2009 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2009 Am gasit un mecanic, vine vineri sa se uite la masina.O statie ITP ceva mai "indulgenta" imi recomanda cineva?Si un tinichigiu? Link spre comentariu
mosfet Postat Mai 17, 2009 Autor Partajează Postat Mai 17, 2009 Am reusit pana la urma sa rezolv. Primul mecanic era cam carpaci si nepriceput, mi-a luat 150 de lei doar pt cele 3 drumuri facute pana la mine, ca in rest...Al 2lea mecanic a fost ceva mai priceput si mai serios, a pus-o pe picioare, doar ca s-a apucat sa-mi curete masina cu ceva abraziv fara sa ma intrebe, asa ca acum trebuie lustruita.Unde as putea face asta in Bucuresti si cam car m-ar costa? Eu m-am apucat si mi-am luat pasta de lustruit, ceara si disc de pasla. Problema ar fi ca flexul meu stie o singura viteza, 11000 rpm si mi se pare f mult pt asa ceva. Discul se poate pune si pe bormasina si bormasina are regulator de turatie. Dc ma apuc eu, sa dau intai doar cu discul de pasla, sau cu discul de pasla si cu pasta?Ceara sa o aplic cu o carpa, un burete sau cum? Link spre comentariu
mosfet Postat Mai 19, 2009 Autor Partajează Postat Mai 19, 2009 Inca o intrebare: spuneam ca masina mi-a fost lovita in parcare, mecanicul asta s-a oferit sa repare si busitura iar mie mi-a convenit, asa ca am reparat si lovitura, fara sa am constatare de la politie.Stiu ca se considera fapta penala, care sunt insa riscurile sa am probleme din cauza asta? Link spre comentariu
bogdan69 Postat Mai 20, 2009 Partajează Postat Mai 20, 2009 Nu mai e nici o problema daca e deja reparata. Doar daca te reclama vreun binevoitor( putin probabil atata timp cat nu ai lovit tu pe cineva) Link spre comentariu
Blind Postat Mai 20, 2009 Partajează Postat Mai 20, 2009 Daca te reclama vreunu tu ii spui ca nu este adevarat si nu recunosti nimic, iar la politie spui exact aceeasi chestie. Cat timp masina ta este intacta, nu au ce sa iti faca.Mie mi-a facut o scarba faza asta, a dat cu spatele si mi-a f*tut suportul care tine farurile, semnalele, radiatoarele, etc, iar la ea nu se vedea decat urma de praf. In nesimtirea ei, cu toate ca erau martori de fata, a spus ca nu recunoaste nimic, bla bla bla. A fost vorba ca unul din martori sa vina la politie cu mine dupa terminarea programului, evident l-a durut in $%^& si n-a mai venit dupa aia, asa ca am ajuns si ^%&* in cur si cu banii dati pentru reparatie.Nesimtirea crancena (chiar daca nu te caracterizeaza) este singura ta arma in cazul asta. Fa uz de ea daca va fi nevoie. Link spre comentariu
mosfet Postat Mai 20, 2009 Autor Partajează Postat Mai 20, 2009 Pai se cunoaste reparatia, deci nu pot sa fac pe prostul; cam asta ma si enerveaza, ca mecanicul care mi-a reparat masina, desi nu se pricepea foarte bine la tinichigerie, s-a oferit sa ma ajute si cu asta si nu i-a iesit foarte bine. Acum o sa-mi stea pe creier reparatia aia, pana gasesc un alt tinichigiu bun care sa o retuseze.Sunt constient ca n-o sa mai fie ca de la mama ei, dar macar sa fie mai discreta reparatia.Ma bazez pe faptul ca atunci cand a fost accidentul in care mi-a fost lovita masina (a intrat unul in masinile parcate si am inteles ca a fost destul de serios accidentul) a fost si politia la fata locului - asta am aflat-o de la taximetristii din intersectia in care aveam parcata masina; banuiesc ca ei si-au notat ce masini au fost implicate si ce avarii au avut si la o adica, as putea folosi scuza asta, ca din moment ce a fost politia si a constatat, am considerat ca se stie ce s-a intamplat si ca nu mai e nevoie sa ma duc si eu la politie si ca e alegerea mea daca-mi repar masina pe RCA-ul vinovatului sau pe cheltuiala mea. Ar fi si absurd sa-mi faca probleme din cauza asta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum