Vizitator Georgik Postat Octombrie 2, 2008 Partajează Postat Octombrie 2, 2008 Salutare! Am o nelamurire in legatura cu o statie..nu stiu ce a patit da nu se mai invarte ventilatoru si nu se mai aude nimica.Nu stiu ce pot sa-i fac sunt incepator!! daca bag muzica in ea se aprind ledurile de la vu meter dar nu se aude nimica.ajutati-ma va rog! si sper sa nu para stupida intrebarea mea :DMultumesc! Link spre comentariu
adicontakt Postat Octombrie 2, 2008 Partajează Postat Octombrie 2, 2008 da detalii despre statie: ce tip e? eventual pune si niste poze. incepe s amasori sigurantele fuzilbile de pe acolo. e posibil vu-metrul sa fie alimentat separat si de aceea el se aprinde(asta intr-un caz fericit). e greu sa iti dam raspuns dac nu dai mai multe detalii Link spre comentariu
Vizitator Georgik Postat Octombrie 2, 2008 Partajează Postat Octombrie 2, 2008 Pun maine niste poze acum nu pot.. shi ma uit mai atent prin ea! ms mult vorbim Link spre comentariu
adicontakt Postat Octombrie 2, 2008 Partajează Postat Octombrie 2, 2008 ok astept ( sau asteptam ca poate sunt mai multi interesati ) Link spre comentariu
Stefan Postat Octombrie 3, 2008 Partajează Postat Octombrie 3, 2008 e clar ca ai probleme pe alimentare daca nici lentilatorul nu mai se invarte ,dar nu se stie daca finalii au fost cauza sau un simplu soc . Link spre comentariu
Vizitator Georgik Postat Octombrie 3, 2008 Partajează Postat Octombrie 3, 2008 deci mam uitat mai atent si nu prea inteleg nimica..finali merg toti da nu ajunge curent la ventilator si la boxe la fel deloc ma uit acum mai atent shi revin cu detalii Link spre comentariu
Vizitator Georgik Postat Octombrie 3, 2008 Partajează Postat Octombrie 3, 2008 nu stiu ce are :cry: o sa pun niste poze poate va mai dati cu parerea... Link spre comentariu