Vizitator Paul89 Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Buna, am un rover 220 si are turometru si kilometraj electronic, care nu functioneaza. Masina este din 1996, si i-a fost schimbat motoru de curand. Am fost la un electrician, si zice ca turometru este legat, dar problema este ca nu functioneaza, iar la kilometraj a zis ca nu se baga. Am inteles ca s'ar potrivii si ''mufa de pe cutie'' de la logan sau solenza, dar daca ar fii cineva sa ma ajute i-as fi recunoscator. multumesc mult Link spre comentariu
Vizitator tataielectronicus Postat Septembrie 29, 2008 Partajează Postat Septembrie 29, 2008 Buna, am un rover 220 si are turometru si kilometraj electronic, care nu functioneaza. Masina este din 1996, si i-a fost schimbat motoru de curand. Am fost la un electrician, si zice ca turometru este legat, dar problema este ca nu functioneaza, iar la kilometraj a zis ca nu se baga. Am inteles ca s'ar potrivii si ''mufa de pe cutie'' de la logan sau solenza, dar daca ar fii cineva sa ma ajute i-as fi recunoscator. multumesc multCe motor are masina,?informatiile pt turometru se iau din calculator/nr scantei pe sec,informatiile pt km se iau de pe cutie cu un traductor hall/deobicei,deoarece nu iti merge niciunul cred ca ai probleme pe partea electrica din bord/sau pe unde au umblat cand ai schimbat motorul,sau e un motor cu alt calculator???? Link spre comentariu
Vizitator Paul89 Postat Septembrie 29, 2008 Partajează Postat Septembrie 29, 2008 Buna, am un rover 220 si are turometru si kilometraj electronic, care nu functioneaza. Masina este din 1996, si i-a fost schimbat motoru de curand. Am fost la un electrician, si zice ca turometru este legat, dar problema este ca nu functioneaza, iar la kilometraj a zis ca nu se baga. Am inteles ca s'ar potrivii si ''mufa de pe cutie'' de la logan sau solenza, dar daca ar fii cineva sa ma ajute i-as fi recunoscator. multumesc multCe motor are masina,?informatiile pt turometru se iau din calculator/nr scantei pe sec,informatiile pt km se iau de pe cutie cu un traductor hall/deobicei,deoarece nu iti merge niciunul cred ca ai probleme pe partea electrica din bord/sau pe unde au umblat cand ai schimbat motorul,sau e un motor cu alt calculator????e alt motor (2000 diesel), si i'am schimbat si calculatorul, care e de la alta masina. am senzoru de pe cutie, dar am impresia ca nu are tot ce ii trebuie. daca ma poti ajuta intra pe YM: paulici89 te rog. multumesc mult Link spre comentariu
Vizitator tataielectronicus Postat Septembrie 30, 2008 Partajează Postat Septembrie 30, 2008 Daca motorul diesel e cu acceleratie/pompa electronica turatia e preluata din calculator,daca e cu cablu pe acceleratie turatia e luata din alternator,daca a avut motor benzina si acum are diesel nu prea ai sanse fara scheme electrice ale autoturismului. Link spre comentariu
Vizitator Paul89 Postat Octombrie 7, 2008 Partajează Postat Octombrie 7, 2008 Daca motorul diesel e cu acceleratie/pompa electronica turatia e preluata din calculator,daca e cu cablu pe acceleratie turatia e luata din alternator,daca a avut motor benzina si acum are diesel nu prea ai sanse fara scheme electrice ale autoturismului. EDIT: Nu mai cita mesajul anterior. Se subintelege ca la el te referi. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Octombrie 8, 2008 Partajează Postat Octombrie 8, 2008 Sa intelegem ca esti de acord? Link spre comentariu
Felis Postat Martie 31, 2009 Partajează Postat Martie 31, 2009 Turatia se preia de la borna W a alternatorului. la benzina se lua de pe o borna a aprinderii (dar nu sunt compatibile asa ca turometru de pe benzina no sa lucreze corect nici daca se leaga corect in circuit)numarul de impulsuri integrate de turometrul pe benzina e mai mare decat alternantele numarate de la alternator. pentru a fi facut compatibil trebuie determinat ce tip de turometru este :cu numarator sau celula de integrare RC in cazul celor cu numarator trebuie adaptat un divizor programabil pentru conversie(cele cu numarator e posibil chiar sa aiba pe cablajul turometrului locas pentru divizorul programabil trebuind doar sa fie plantat in gaurile existente si dupa aceea facute strapurile necesare.). in cazul celor cu celula de integrare trebuie recalculate valorile celulei de integrare(sau tatonarea lor empiric pana va indica corect turatia)(oricum e mai usor de calibrat cel cu celula de integrare fara sa fie necesara aparatura speciala) pentru partea de Kmetraj pe cutie este un senzor care trebuie cuplat la instalatia masinii)Oricum nici instalatia electrica nu este compatibila benzina diesel doar faptul ca cea pe benzina are mult mai multe fire o face mai usor adaptabila la conversia benzina diesel Bordul de benzina oricum nu este compatibil cu cel diesel mai ales la mufele de cuplaj PS am uitat sa spun turometrul de benzina are si un atenuator(divizor de tensiune) de valoare mare care trebuie la randu lui recalculat Link spre comentariu
Vizitator Paul89 Postat Ianuarie 24, 2012 Partajează Postat Ianuarie 24, 2012 Era motorul care il avea masina, cel din acte. Problema a fost senzorul de viteza si un releu. Scuzati raspunsul intarziat, mersi oricum de interes Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum