Vizitator ban_dit_nr1 Postat Septembrie 27, 2008 Partajează Postat Septembrie 27, 2008 Salut am cumparat si eu o alarma pilot aa1018 si cateva fire nu stiu unde vin prinse.Am facut firele care nu le stiu cu un punct rosu. Specific ca nu am inchidere centralizata pe masina. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 De sus in jos:MARO - la lampile de mers inapoi (ca sa stie cand sa bipaie de atentionare) - nu vrei, nu-l legiALBASTRU + VERDE - la inchiderea centralizata - nu ai, nu le legiGALBEN - la modul imubilizator (taie alimentarea la aprindere) - nu ai, nu-l legiVERDE - la circuitul intrerupatoarelor de la usi - se leaga obligatoriuALBASTRU - la fel, dar pentru masini mai ciudate - nu se leagaPORTOCALIU - la contactul pedalei de frana (sau la stopuri, asta ca sa nu-ti intre alarma de la socul vreunei franari)ALB - scrie clar ce e CONTACT pe pozitia ON adica MOTOR, adica la firul care are +12V doar cand cheia e in pozitia aia. Link spre comentariu
Vizitator ban_dit_nr1 Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Merci mult !! Inca ceva .. cele 2 trebuie neaparat puse ??PORTOCALIU - la contactul pedalei de frana (sau la stopuri, asta ca sa nu-ti intre alarma de la socul vreunei franari)ALB - scrie clar ce e CONTACT pe pozitia ON adica MOTOR, adica la firul care are +12V doar cand cheia e in pozitia aia. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Cel portocaliu zic ca ar fi optional. Il pui doar daca face figuri. Daca nu-l pui, s-ar putea totusi sa trebuiasca sa-l legi la masa pentru a functiona corect.Cel alb e obligatoriu. El indica intr-un mod simplu ca masina e in mers (desi nu e obligatoriu) prevenind de exemplu activarea accidentala a alarmei (cum ar fi sa se taie aprinderea la 100 Km/h?). Link spre comentariu
Vizitator ban_dit_nr1 Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Deci cel alb e sa inteleg k sa nu`mi sune alarma in mers de la sensorul de soc ? Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Deci cel alb e sa inteleg k sa nu`mi sune alarma in mers de la sensorul de soc ?NUasta e rolul aluia portocaliuAbram Burel ti-a raspuns chiar in prima sa interventie Link spre comentariu
Vizitator ban_dit_nr1 Postat Septembrie 28, 2008 Partajează Postat Septembrie 28, 2008 Gata acuma am inteles despre ce este vb. Multumesc inca odata. Link spre comentariu
Vizitator macovei_daniel Postat Octombrie 5, 2008 Partajează Postat Octombrie 5, 2008 am achizitionat si eu o alarma pilot aa1018 dar diagrama electrica difera de cea care a afisat-o colegul.A mea are urmatoarea descriere, de sus in jos:rosu = +12Valb/rosu = iesire + sirenaviolet iesire = canal 2portocaliu = iesire + luminigri = iesire masa armareroz = iesire - canal 3negru = masamaro = contact - usaalb = contact + usa albastru = intrare - usa sofer anti-jefuiregalben = intrare + contactalbastru/alb = inchidereverde/alb = deschiderecum montez aceasta alarma? as vrea sfaturi ca sa o montez eu....sau trebuie sa ma duc neaparat la service?multumesc frumos Link spre comentariu
Vizitator macovei_daniel Postat Octombrie 5, 2008 Partajează Postat Octombrie 5, 2008 inca o chestie, nu avea nici un manual de instalare, doar un manual de utilizare.ma puteti ajuta si cu asta? Link spre comentariu
niq_ro Postat Octombrie 7, 2008 Partajează Postat Octombrie 7, 2008 rosu = +12V (pui la + permanent) alb/rosu = iesire + sirena (legi la goarna) violet iesire = canal 2 (comanda electromagnet porbagaj, vorba lu' Abram Burel, daca ai ai, daca n-ai nu legi) portocaliu = iesire + lumini (la pozitii sau prin 2 diode la becurile de semnalizare) gri = iesire masa armare (releul de taie alimentarea, prin releu, indicat sa n-o montezi) roz = iesire - canal 3 (comanda alta iesire, alt borbagaj, daca ai ai, daca n-ai nu legi) negru = masa (caroserie) maro = contact - usa (la contact usi) alb = contact + usa (LIBER) albastru = intrare - usa sofer anti-jefuire (LIBER) galben = intrare + contact (la + dupa contact) albastru/alb = inchidere (daca ai inchidere) verde/alb = deschidere (daca ai inchidere) NU lega direct iesirea de electromagnet...mai bine legi minimul... Link spre comentariu
Vizitator morturip2005 Postat Decembrie 28, 2008 Partajează Postat Decembrie 28, 2008 are cineva sa imi dea si mie manualul la pilot aa1018 please nu se programeaza telecomanda am facut ce am vazut pe forumuri bipaie 1 data dupa ce pun contactul de 5 ori si ramane on dar dupa ce apas butonul 1 de la telecomanda de 2 ori nu bipaie si nu face nimic help telecomenzile sunt la fel ca in poza si unitatea centrala la fel nu avea manual cand am cumparat_o ajutor la [email protected] please merci anticipat Link spre comentariu
Vizitator ProBIT Postat Mai 11, 2009 Partajează Postat Mai 11, 2009 Am si eu o problema cu o alarma Pilot aa1018.Am montat alarma si a funtionat perfect. In urma unei interventii a instalatia electrica a masinii (facuta de un "meseriasi" vai de mama lui) a luat-o insa razna. Ramane armata, nu se mai dezarmeaza nici la punerea contactului, nici la apasarea butonului "magic" (ala folosit la programare, etc) si nu se mai opreste din urlat. Nici la telecomenzi nu mai raspunde sub nici o forma, indiferent de comanda data. Eu suspectez ca s-a produs un scurt circuit pe undeva. Ideea principala este ce sa fac? Ati mai avut aceste probleme ? Multumesc! Link spre comentariu
Blind Postat Mai 11, 2009 Partajează Postat Mai 11, 2009 Iei fiecare traseu de cablu si il verifici. Ce ai putea face... Link spre comentariu
Vizitator ProBIT Postat Mai 11, 2009 Partajează Postat Mai 11, 2009 Pai eu cred ca este ars integatul. Ma gandeam ca a mai avut cineva aceasta problea si imi poate da un sfat. In Craiova unde sa ma duc cu ea la verificat? Poate cineva care are aceeasi alarma sa pun unitatea mea sa vad ce spune?EDIT:Iti dai seama ca ar fi cel mai usor de rezolvat sau macar cel mai ieftin daca ar fi doar un cablu devina. Respectivul a umblat la releul de la imobilizatorul de la bobina de inductie. Link spre comentariu
negorosso Postat Mai 11, 2009 Partajează Postat Mai 11, 2009 deconecteza alimentarea alarmei pt.cateva secunde dupa care conecteaza la loc,daca face tot asa atunci incearca sa memorezii cele 2 telecomenzi ,posibil sa le fii pierdut din memorie! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum